:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Gaśnie
Autor Wiadomość
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2012-05-25, 16:33   
 

Czy to jest to ?

_________________
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-25, 19:04   
 

Tombog napisał/a:
Ze zdjęć widzę, że znajduje się na lewym (patrząc na zdjęcie po prawej stronie) kielichu, pod aparatem zapłonowym


gdybym był złośliwy napisałbym: "Busiek czytaj ze zrozumieniem"

to co sfotografował Skorpion to jest podłączenie węża paliwowego do listry wtryskowej ale w silniku V6. W naszych czwórkach jest trochę inaczej. Tombogowi chodziło chyba o tzw. czujnik ciśnienia bezwzględnego. Widzisz taki wężyk na zdjęciu powyżej, obok filtra powietrza. Idzie od kolektora ssącego na samym jego srodku i wchodzi pod stojak cewki zapłonowej. On jest podłączony do takiego czujnika pod tym stojaczkiem. I to ten czujnik.
Ostatnio zmieniony przez Adam 2012-05-25, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Busiek 
Fachowiec



R25: 2,0 TXI, J7R 726, B294, 1991 (grudzien)
Imię: Olimpijka
Wiek: 36
Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 1284
Skąd: Kłodzko - DKL
Wysłany: 2012-05-25, 20:07   
 

Adamie to Ty czytaj ze zrozumieniem bo o tym co pisał Tombog napisałem zaraz po jego poście i tam była odpowiedź.
A to co zaznaczyłem na zdjęciu to pytam się czy jest to to samo o czym pisał Skorpion. Już wiem gdzie to jest i niestety to nie jest to.
_________________
 
 
 
andrzejk 
Kandydat na znawcę


R25: 2100, turbo dx,B290
Imię: fifi
Wiek: 53
Dołączył: 22 Lis 2011
Posty: 545
Skąd: Sulejówek
Wysłany: 2012-05-25, 21:27   
 

A może przewód paliwa się,zagioł lub zapchał? a jest taka możliwość że filtr paliwa jest odwrotnie podłączony :? albo korek paliwa (odpowietrzenie)zatkane.
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2012-05-25, 22:28   
 

Jak miałeś wymontowane wtryski, wystarczyło zakręcić rozrusznikiem i zobaczyć czy z wtryskiwaczy wylatuje paliwo w kształcie stożka.
Przyczyn może być dużo. Trzeba wywalić a na pewno odłączyć wszystkie przeróbki związane z gazem. Być może jakiś przewód zgnił, stracił kontakt itd.
Wielu magików gazownikó , zamiast lutować połączenia , poprostu je skręca i potem są takie niespodzianki.
Z Twoją wiedzą elektromechaniczną, jest niestety mała szansa żeby to prawidłowo zdiagnozować i usunąć usterkę.
Podstawową rzeczą jest pomiar ciśnienia paliwa , kontrola pracy wtryskiwaczy , oraz instalacja czujnika podciśnienia elektryczna jak i podciśnieniowa.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 19