:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
zawachania podczas dodawania gazu :/
Autor Wiadomość
gloku_fuego
[Usunięty]

Wysłany: 2006-04-24, 23:03   zawachania podczas dodawania gazu :/
 

Siemka drodzy użytkownicy . pomogliscie mi juz w dwóch sprawach licze na waszą pomoc i w tym problemie :( . gdy np na 1 nie dodaje gazu (jedzie o własnych siłach nogi mam na podłodze ) I dodam gazu renia się dusi i musze przegazowac zeby normalnie przyspieszała dzieje sie tak zawsze gdy dodaje gazu . prosze o pomoc moze juz ktos miał taki problem dzieki za pomoc i pozdrawiam wszystkich .
 
 
Zeb 
Częsty forowicz
domorosły mechanik, abstynent


R25: na razi nie mam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 248
Skąd: Zamość/pruszków
Wysłany: 2006-04-25, 08:44   
 

nie masz przypadkiem za bardzo przykręconego powietrza na gaźniku ?
 
 
 
studys 
Fachowy forowicz


R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 298
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2006-04-26, 16:32   
 

Ja miałem tak że na wolnych obrotach było OK, a jak dodałem troszkę gazu to się dusiła i musiałem dać gazu więcej. Po tym jakoś ruszała ale ruszyć spokojnie się nie dawało.

Pomogła wymiana wszystkich świec. Kupiłem NGK i Renia chodzi jak marzenie.
Sprawdź jeszcze przewody,ja miałem wcześniej wymienione (przez poprzedniego właściciela).
 
 
 
gloku_fuego
Gość
Wysłany: 2006-04-26, 22:44   
 

Oki wymienie świece , dzieki za rade :) . Mam nowy problem niebede zakładał nowego tematu zeby niezawalac forum . gdy jade na 1 jest ok, na 2 tez ale na 3,4,5 przy wysokich obrotach strasznie ciągnie na sprzegle :( popusciłem linke ale nic niedało sprzegło było wymieniane 1000 km wczesniej razem z dociskiem . poprzednia linka mi pekła wiec dorobiłem inną cieńszą .niemam pojecia co moze byc prosze o rade i pozdrawiam .
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-04-26, 23:14   
 

z linkami od sprzegła jest tak ... i tu mowie o swojej przygonie.... jeśli sięm wymienia linke na orginalna sztuke to wszystko bedzie z nia ok... ale jeśli damy jakiś zamiennik firmy z nikąd... i jest owa link w pancerzyku lecz mięciutkim to wtedy każda temperatura będzie miała udział w tym jak nasze sprzegło będzie łapało... także najlepiej nic nie dorabiac tylko kupić i założyć to co ma być... przy takich sprawach wole ja wykluczy.ć minimalizm.. bo prowadzi tylko do dodatkowych kosztów,.
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2006-04-28, 10:40   
 

Co do szarpania to jeszcze pytanie gaźnik czy wtrysk, gaz czy benzynka?

Ślizgające się sprzęgło na wyższych biegach to nic tylko jego zużycie.
Sprawdź czy jak wrzucisz 5-tkę na stojącym samochodzie to da się ruszyć nawet przegazowywując. Jak silnik nie zgaśnie i będzie się po mału toczył po puszczeniu sprzęgła to sorki ale masz spręgło do d... - wymiany.
Powodzenia.
 
 
gloku_fuego
Gość
Wysłany: 2006-04-30, 11:54   
 

juz wiadomo ze to sprzegło w tygodniu stawiam go do mechanika :) a co do szarpania to jest na gaźniku i benzyna czekam na odpowiedzi dzieki .
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2006-05-04, 08:58   
 

Nie wiem jak i gdzie jest to w naszych Renatkach, musi ktoś kto ma benzynkę i grzebał w gażniku dokładniej podpowiedzieć ale:

Każdy gaźnik ma tzw układ przejściowy (pomiędzy biegiem jałowym a otwarciem przepustnicy). Składa się zazwyczaj z kilku otworków w gardzieli głównej nad otworkiem od biegu jałowego + dysza powietrza + dysza paliwa.
Objawy wypisz wymaluj że u ciebi to nie działa.
Przeważnie po układzie nawierceń kanalików w gaźniku można wywęszyć gdzie to jest i jak idzie. Dysza poietrza powinna być usytuowana bezpośrednio w przestrzeni pod filtrem powietrza. Dysza benzynki powinna być wkręcana gdzieś na drodze kanalików poniżej poziomu paliwa w komorze pływaka. Dodatkowo można sprawdzić otworek dostarczający paliwo z komory pływaka.
Widziałem różne paprochy w benzynce włącznie z kawałkiem uszczelki w dyszy głónej - trzeba to wszystko od czasu do czasu czyścić.
Ordynarnym ale skutecznym sposobem na przeczyszczanie dysz benzynowych całego gaźnika jest zdjęcie doprowadzenia powietrza do gaźnika podkręcenie obrotów na maxa i gwałtowne zatkanie ręką całej powierzchni gaźnika.
Podciśnienie jakie tworzy się w gaźniku ciągnie wszystko co się da przez każdy otworek - najczęściej benzynkę, która przepłukuje solidnie wsyskie układy. Na pewno przy takim zabiegu zaleje ci silnik ale jak wyczujesz że obrotu już są koło zera to daj mu spowrotem powietrza i gazu - powinien przepalić jak nie to odczekaj i zapal ponownie. Można taki zabieg powtórzyć kilka razy ale jak nie daje porządanych rezultatów to niestety trzeba rozebrać i dmuchać.

Ale się rozgadałem - powodzenia.
PS Może ktoś ma schemat gaźnika to by wiele pomogło.
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2006-05-06, 12:44   
 

co prawda temat sie juz wyjasnil ale chcialem dla pokolen zauwarzyc iz czasem takie objawy moga byc rowniez przy przebiciach na kablach lub nie do konca sprawnej kopulce!

mialem tak kiedys w R9 1,7 benzyna
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 23