:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Zdjecia silnika
Autor Wiadomość
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-05, 21:54   Zdjecia silnika
 

Jako ze ja i Kicek nie mozemy byc do konca pewni rodzaju swojego silnika to prosilbym, zeby ktos kto ma silnik 2,2 i jest pewny lub prawie pewny, ze nie byl w jego samochodzie zmieniany silnik-- niech zrobi jego zdjecie i wstawi tutaj... zdjecie, rocznik.. Bede bardzo wdzieczny....
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-02-05, 22:31   
 

Za wiele ci to nie da bo na pierwszy rzut oka ciężko jest odróżnić 2.2 od 2.0.
To jest może nie najlepsze zdjęcie, ale jest: 2.0 j7r 8v
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-02-05, 22:47   
 

gzara, tu nic nie widać(chyba sie nie załączyło) :wink:
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-02-06, 08:00   
 

Zaraz zaraz, chodziło ci szopen chyba o to, jaką wersję 2,2 mamy? Jeśli chodzi o pojemność to ja na 99% mam 2165cm :)
po zdjęciu ciężko będzie odróżnić, zauważyłem tylko taki mały szczegół jak się przyglądaliśmy silnikom swoim i konrada, mianowicie płaszczyzna głowicy w miejscu przykręcenia kolektora wydechowego inna była u konrada a inna u nas, ale u nas miała taki sam kształt :)
szkoda że nie mam cyfraka pokazałbym o co mi chodzi, ale poszukam gdzieś miałem zdjęcia swojego silnika :)
_________________

 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-02-06, 10:37   
 

Sorry
http://www.renault25.eu/album_page.php?pic_id=171
_________________

 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-06, 13:36   
 

ja wiem ze 2,0 i 2,2 wygladaja prawie tak samo (przezylem maly szok::).. ale ja mam silnik i Kicek tez, z wypuklym napisem Renault injection na tym czyms metalonym przy filtrze powietrza, a rozbieralem renie z 84 roku(nie wiem czy miala silnik wlasciwy dala swojego rocznika - B29E) i nie miala w ogole tej czesci... I moze po tym uda mi sie rozszyfrowac czy mam wersje 121KM czy 107KM.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2006-02-06, 13:58   
 

jak chcecie to jeszcze ja Wam moge dać zdjęcie silnika:dla tak do kolekcji:) (mam ładne:P)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-02-06, 14:44   
 

Sorry że pytam ale ty Szopen masz taki sam silnik jak Kicek???
Ja proponuje wybrać sie na hamownie i tam sparawdzić. Pojemność tych silników był taka sama(2165 lub 2155) tylko moc inna. A Konrad to zupełnie inna bajka on ma 2,0 i 134 KM..Silnika od phase 1 lub 2 (obydwa 2,2 nie da sie chyba rozróżnić to śa te same J7T tyle że nowsze mają mniej koni..Pozdrawiam
_________________

 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-06, 15:19   
 

No wlasnie z wygladu tak, fazy nasze sie roznia wiem, obaj jestesmy na 99% pewnie ze mamy 2,2 i wlasnie mam podejrzenia ze silnik b29E i b29b roznia sie wlasnie ta metalowa czescia z napisem "Renaul Injection". oczywisice moze to nie byc sluszne i okazac, ze np rozbierana renia byla np z pierwszych egzemlarzy w ktorych poprostu jeszcze tego nie bylo - to tak na przyklad.






Kurcze przyjrzalem sie szkicom silnikow z ksiazeszki z dzialu downolad... drugi szkic od gory z podpisem j7t - j7r.....wlasnie z takim silnikiem rozbieralem renie(bez tej czesci"renaul injection").... wyglada na to, ze poprostu w pierwszych miesiacach produkcji nie zwyczajnei nie bylo tego elementu...a co za tym idzie po jego obecnosci lub braku raczej nie dojde, ktory silnik mam pod maska.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-02-06, 15:59   
 

Konrad nie ma o ile wiem silnika ze 134 koniami ponieważ ma wersje TXE te 2.0 z taka ilościa koni były w TI oraz w TXI i ta 2 litrówka miała 12 zaworów i zupełnie inny wygląd. J7R oznacza 2.0, J7T oznacza 2.2, może kiedyś rozbierałes 2.0 na gaźniku który w miejscu dolotu z naopisem injection ma plastikowy kolektor. co do mocy silników różnice wynikaja z zastosowania katalizatora, w zależności od rynku na którym był sprzedawany
_________________

 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2006-02-06, 16:26   
 

na bank nie byl to 2,0 na gazniku itd... 2,2 silnik wygladal wlasnie jak ten na szkicu o ktorym pisalem.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-02-06, 17:23   
 

Z tego co dzisiaj wygrzebałem w czasie pracy zresztą ;) to były trzy wersje silników 2,2:
moc tych silników jest zależna od stopnia sprężania i czy auto ma katalizator czy go nie ma.
U mnie kata nie ma i nie było, stopnia sprężania niestety nie znam :) trzeba by było zmierzyć.
Można pojechać na hamownię ale to kosztuje, rozwiały by się wtedy wątpliwości co do mocy tych jednostek.
Kolejną ciekawostką jest to że, jeżeli chodzi o pojemność silników 2,0 J7T i 2,0 J7R (nie mówię tu o J7R w gaźniku) to różnią się one jedynie skokiem tłoka, bo średnica cylindra jest ta sama, tak więc głowice powinny być zamienne :)
mam xero książki obsługi do renault 21 i jest tu taka tabelka, dla silników 2.0 i 2.2 jest ona wspólna, różnice są tylko w mocy, stopniu sprężania, momencie obrotowym i średnicy cylindra
_________________

 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-02-06, 19:25   
 

To jest czarna magia...http://www.renault25.eu/portal.php?show=modele może warto powołac sie na to tutaj nie am wersji txe ale to chyba jest ta 2,0 w nowej budzie i ma 134 KM. jest jedno 2,2 w starej budzie (B29E) i jedna 2,2 w mowej budzie (b29B) a to Kicek że nie masz Kat jest zastanawiające bo ja mam...
_________________

 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-02-06, 21:59   
 

Panowie strasznie zaczynacie motać. 2.0 w gażniku to J6R, 2.0 które ma 140 KM to J7R z dopiskiem "12 soupapes" i występował tylko w wersji po liftingu w wersjach TI oraz TXI taki silnik ma morf i wygląda tak http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=319 , Wersja TXE była wyposażana w dwa silniki 2.0 i 2.2, swoją drogą TXE to bardzo ciekawy model i chyba najbardziej charakterystyczny dla wielkiej brytanii, we francji go jeszcze nie spotkałem. Co do katalizatora to zależy od kraju w którym był sprzedawany, oraz od roku produkcji (Po 1991 powinny mieć już wszystkie)
_________________

 
 
Oluś 
Spełniony forowicz
oluś


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
Imię: Czarna, Szafa,
Pomógł: 6 razy
Wiek: 54
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Lublin/Hvar/Split
Wysłany: 2006-03-24, 03:39   
 

bardzo ciekawi mnie ten moduł na lewym nadkolu - ciekaw jestem od czego jest... no i barzo ciekawie rozwiązane cięgło gazu - to znaczy ta sztyca co idzie do przepustnicy - u mnie jest jeszcze taki łuczek plastikowy (co na dodatek się rozleciał i trzeba go było drutem lekować ;) ), wogóle - dużo tam flaków - a co jest w okolicach prawego nadkola?? Filtr oleju?? jaka to wersja silnika?? diesel?? To w tle to zbiornik wyrównawczy chłodziwa (mówię o prawej stronie nadkola), czy usupełnienie wspomagania... Takiego silnika jeszcze nie widziałem...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 30