:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Korozja
Autor Wiadomość
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
WysÅ‚any: 2006-06-30, 18:29   Korozja
 

Witam
Tak sobie składam tą swoją renię i pomimo ocynku ma ogniska korozji. Mam kilka pytań w związku z tym

1. Jak już obczyszczę z rdzy lużnę nałożę na to Cortanin. Ma on się łączyć z rudą, a skoro z rudą to nie z blachą czy mam go zmyć z gołej blachy??? Wydaje mi się że tak ale słucham opinii.
_________________

 
 
Rene
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2006-06-30, 19:39   
 

Czolem.ja robie tak: jesli jest dostep to rdze szlifiereczka do golej blachy a dodatkowo pokrywam to fosolem to idealnie wygryza rdze z mikro zakamarkow i chropowatosci potem zamalowuje jakas dobra farba typu "na rdze" polecam polskie sa tansze i tez dobre cena 15-20 zl..system ten prakrykuje od lat jak jeszcze jezdzilem maluchem.A po fosolu nie zapomnij splukac dokladnie woda bo jak zostawisz to blache potrafi wpier.... ;) Pozdrawiam.
 
 
krk800 
Częsty forowicz
Trójnitrotoluen



R25: 2000 cm, GTS, J6R, B297, 1989, + LPG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 25 Lut 2006
Posty: 240
Skąd: Legnica-dolnyśląsk
WysÅ‚any: 2006-06-30, 19:44   
 

dokładnie. Pamietaj aby bardzo dokładnie wyczyścić najlepiej jak powiedział Rene mechanicznie szlifiereczką do gołej blachy tak aby sie świeciła jak lustro. Jeśli cos zostawisz to szkoda roboty bo niedługo znowu wyjdzie.
_________________
Swoimi wypowiedziami nie zamierzam nikogo obrazic. Pamiętaj jednak, że mam prawo do własnego zdania i zamierzam je wyrażac publicznie. Jeśli Ci się nie podoba nie musisz wcale go czytac.

Piotrek (krk800)
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
WysÅ‚any: 2006-06-30, 19:48   
 

Na podwoziu są pewne problemy bo wszystko jest do góry nogami. A co z "Cortaninem"??? Co do czyszczenia to szczotka na wiertarę i jazda.
_________________

 
 
Rene
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2006-06-30, 21:19   
 

jesli zostawisz nawet najmniejsze ogniska rdzy (czasem nawet ich nie widac) to po jakim czasie znowu rdza wylezie blacha musi byc wyszlifowana do tzw. "miesa" nie podrapanie szczotka czy papieram bo sie naszorujesz i to jest na ktotka mete a o wiele dokladnie i szybciej jest szlifiereczka.Najlepiej by bylo wyciac i wstawic nowa blaszeke.Sa jeszcze dostepne ocynki w spreju ale z tym nie mam zadnego doswiadczenia.
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
WysÅ‚any: 2006-07-01, 12:16   
 

Ja jakis czas temu pisalem o moich bojach z rudzielcem. Za poleceniem Lakiernika zastosowalem Corrine. Zeskrobalem rdze ile sie dalo, pomalowalem Corrina te miejsca i po 24h na to podklad wlasciwy. Nic nie zmywalem poprostu Corrina robi jako dodatkowy podklad :) Co do efektow to poki co jest oki ale minal dopiero okolo miesiac ;)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
WysÅ‚any: 2006-07-01, 13:27   
 

No dobra. a teraz pytanie o odtłuszczanie. czym i jak? Szmatką, pędzlem?
_________________

 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
WysÅ‚any: 2006-07-01, 15:10   
 

zwykla benzynka ekstrakcyjna, czysta szmatka lub pendzel oby bylo wygodnie dojsc do wszystkich miejsc.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
WysÅ‚any: 2006-07-01, 15:21   
 

No dobra a czy po pędzlu to jakoś wycierać czy samo wyparuje???
Nowe pytanie o baranka. Czy trzeba go zrywać czy można kłaść na niego baranka i czy go malować czy lepiej nie (chodzi mi oczywiście o granice gołej blachy i jeszcze z barankiem)
_________________

 
 
OluÅ› 
Spełniony forowicz
oluÅ›


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
ImiÄ™: Czarna, Szafa,
Pomógł: 6 razy
Wiek: 54
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 366
SkÄ…d: Lublin/Hvar/Split
WysÅ‚any: 2006-07-23, 10:04   
 

a ja się nie szczypię tylko trochę szczotką ruszam rudą i zamalowuje ogniska korozji farbą bezpośrednio na rdze (coś jak Hammerait - ale polskie i tańsze :) ), a potem jak zaschnie - na podwozie stosuję zabezpieczenie tzw. Bitexem - teraz to się inaczej nazywa i jest tego większy wybór - trwalsze, lepiej przylegające do podłoża, odporniejsze na zmywanie i uderzenia kamieni :)
A i w progi i słupki psikałem takim środkiem do profili - nazywa się bodajże AAP 200
no i jak dotychczas jestem zadowolony :) Farba związała rdzę i autko się kupy trzyma ;)
Pozdrawiam i udanych napraw życzę :)
_________________
SEA... SEX... SUN...
 
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 24