:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
TURBO vs KOMPRESSOR
Autor Wiadomość
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2006-05-07, 16:54   TURBO vs KOMPRESSOR
 

co lepsze,sparwniejsze,zywotniejsze???
jakie sa wady i zalety ubu tych rozwiazan??
co byscie wybrali gdybyscie mieli do wyboru i dlaczego akurat to?
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2006-05-08, 19:07   
 

Turbo załącza się po osiągnięciu przez silnik odpowiednich obrotów a kompressor działa cały czas..(jesli dobrze kombinuje taka jest różnica w działaniu) jeśli chodzi o resze szybsze zwinniejsze to ja nie wiem...nigdy nie doczytywalem sie...ale wydaje mi sie ze kompresor chyba to jest nowsze rozwiazanie no i daje moc ciagle...bo turbo to ....potrzebuje sie zakręcić:D
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2006-05-08, 21:47   
 

dzis rozmawialem w warsztacie robiacym takie rozne wynalazki i odradzali kompresor do silnika mniejszego niz 2000cm...
zastanawiam sie jak by to swiszczalo w seju?
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2006-05-08, 23:11   
 

Blondas a może Ty tego seja sobie zamieć na suba co?? może nawet w kombii :) :mrgreen:

pomysł kompressora do Twojego sejaka musze powiedzieć że mnie zaskoczył...
...najlepiej to popytac ludzi którzy znają się na tymmm i to w kilku miejscach
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2006-05-09, 13:31   
 

no wlasnie tak od kilku dni robie ale kazdy ma inne zdanie ...jedni mowia ze za droga impreza inni ze to nie mozliwe mechanicznie (bzdura) inni ze auto ma za maly silnik i wal korbowy nie napedzi kompresora (nastepna bzdura) i kilka innych mniej lub bardziej dziwnych opinni!
:roll:
z turbo chyba sie juz wyleczylem i teraz niech mnie ktos wyleczy z kompresora :lol:
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
SkÄ…d: Radom
WysÅ‚any: 2006-05-09, 15:06   
 

http://www.vtg.pl/ - moze tutaj uzyskasz rzeczowe informacje?... nie zajmuja sie tylko chiptuningiem, ale tez mechanicznym wiec:)
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
Ostatnio zmieniony przez szopen 2006-05-09, 20:00, w caÅ‚oÅ›ci zmieniany 1 raz  
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2006-05-09, 19:58   
 

znam tych gosci! :lol:



to moi sasiedzi! hihihihihi
 
 
slawek1962
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2006-07-04, 10:25   
 

kompresor jest lepszy mercedes z kompresorem ma niezlego kopa a z turbinką już gorzej
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 23