R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2006-05-08, 19:07
Turbo załącza się po osiągnięciu przez silnik odpowiednich obrotów a kompressor działa cały czas..(jesli dobrze kombinuje taka jest różnica w działaniu) jeśli chodzi o resze szybsze zwinniejsze to ja nie wiem...nigdy nie doczytywalem sie...ale wydaje mi sie ze kompresor chyba to jest nowsze rozwiazanie no i daje moc ciagle...bo turbo to ....potrzebuje sie zakręcić
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
dzis rozmawialem w warsztacie robiacym takie rozne wynalazki i odradzali kompresor do silnika mniejszego niz 2000cm...
zastanawiam sie jak by to swiszczalo w seju?
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2006-05-08, 23:11
Blondas a może Ty tego seja sobie zamieć na suba co?? może nawet w kombii
pomysł kompressora do Twojego sejaka musze powiedzieć że mnie zaskoczył...
...najlepiej to popytac ludzi którzy znają się na tymmm i to w kilku miejscach
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
no wlasnie tak od kilku dni robie ale kazdy ma inne zdanie ...jedni mowia ze za droga impreza inni ze to nie mozliwe mechanicznie (bzdura) inni ze auto ma za maly silnik i wal korbowy nie napedzi kompresora (nastepna bzdura) i kilka innych mniej lub bardziej dziwnych opinni!
z turbo chyba sie juz wyleczylem i teraz niech mnie ktos wyleczy z kompresora
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum