Naprawiałem swoja renie i troche mi piniędzy zabrali .
Chciałem Was zapytac czy słusznie.
Pierścieńie 1 kpl. 58,20 /orginalne/ x 4 kpl
Simeringi zaworów 1,64 x 12 szt
uszczelka głowicy 102,46
uszczelka tulei 45,08
uszczelka kolektora 6,56
łożysko na rozrzadVKM 176,00
przewody zapłonowe 81,15
pasek rozrządu GATES 67,22
uszczelka miski 36,89
i takie tam mniejsze pierdoły klocki hamulc
Za wymiane uszczelki wzieli 400 zł w tym jeszcze docieranie zaworów w sumie zapłaciłem 1770 zł skońcyło mnie doszczętnie
U was zrobili by to taniej czy drożej , napiszcie że drożej to może troche ochłonę
krzysiek [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-06, 11:58 re
musiszsobje zadać pytanie czy nie lepjej bylo kupić silnik ,a nie remontować,kiedyś remont sam robiłem i włoski staneły mi dęba[/code]
Robotek [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-06, 14:02
Nie no za taką cene nie potrzebowałbym drugiego "złomu"
Przecież silniki używane przy takiej cenie sa po prostu wyjeżdzone.
Chyba że trafi się okazja
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-03-06, 17:50
Kolego napisz jaki masz silnik?? Bo w opisie są troszke sprzeczne dane. W wersji TI była 2.0 12v, J7r 12 soupapes. Z opisu usterki można wnioskowaqć że to ten silnik gdyż głowica to częsty przypadek w tych silnikach. Jak nie jesteś pewien popatrz na silnik, ta wersja ma kolektor wylotowy taki powyginany na głowicy ma żółty napis. Napisz jak to u ciebie wygląda bo jestem ciekaw
_________________
Robotek [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-06, 18:46
U mnie wszystko w porządku czytaj opis pisze wyraźnie "SKŁADAK"
Dlatego mam u siebie J7T silniczek własnie taki 2.2 tak przynajmniej wszyscy mówią
Jest 12 zaworowy i zółty napis jest.
hmm ja bym powiedzial ze drogo jezeli chodzi za wymiane uszczelki i docieranie zaworow bo jak sobie dobrze przypominam jak mi sie zapalily zawory i musiala byc robiona glowica to stary za to zaplacil 400zl w tym regulacja zaworkow i wymiana oleju z tym ze podkreslam moze mnie pamiec mylic
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-03-06, 23:47
Skoro piszesz że masz żółty napis na silniku to na pewno nie masz 2.2, taki silnik miał czarny błyszczący dekiel bez napisów.
Czy twój wygląda jak ten???
http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=319
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2006-03-06, 23:50
Ja za to co napisał Goalkeper plus jeszcze wymiana wszystkich uszczelek...o ktorych mowil Robotek, zapłaciłem jakies 500zł a no i spawaniem dwururki...
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
panowie moze koniec o cenach bo Robotek sie pojdzie pociac nie zalamujmy chlopaka
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
Wniosek z tego że co możesz to "zrób to sam"
Albo przy udziale zaprzyjaźnionego mechanika.
A swoją drogą wydając tyle kasy (jak można połowę) to można się pociąć
Robotek [Usunięty]
Wysłany: 2006-03-09, 13:14
gzara napisał/a:
.....Skoro piszesz że masz żółty napis na silniku to na pewno nie masz 2.2, taki silnik miał czarny błyszczący dekiel bez napisu.....
Ale jaja to ja już jestem cały zgupiany w końcu jaki mam silnik ??
Załączam fotke
Co do cen to już mi przeszło, nie mam zaprzyjaźnionego mechanika, a tam gdzie robiłem w rzeszwie na ul.Mieleckiej czeka się do gościa w kolejce około miesiąca.
Dobry jest ale i drogi no trudno
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum