R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 59 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-10-15, 14:02
troszke mało danych - daj znać jaki silnik, pojemność - może to taki diesel jak w naszych czyli 2,1 ale może inny - wystarczy jak uzupełnisz swój profil
_________________
jarek222 [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-15, 15:27
sorki to jest 2.1 td 93r teraz bylem odpalil ale zaraz zgasl i w przewodzie nie ma paliwa
powuiem szczeze nie mam pojecia ktury to jest moze jakies foto do tej pory mialem auta na benzyne a dwa pompka jest w zbiorniku bo po wlaczeniu stacyjki nie slychac jej a jakies trzy przewody gumowe wychodza i kostka z zasilaniem sprawdzalem jest napiecie
Ostatnio zmieniony przez jarek222 2007-10-15, 16:46, w całości zmieniany 2 razy
sprawdz najpierw , w jakim stanie jest filtr paliwa
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-10-15, 22:33
Nie wiem jak w R21 ale w 25 pompa paliwa jest mechaniczna i ta role pelni pompa wtryskowa (elektrycznej nie ma). Zapewne zapowietrzony masz uklad paliwowy i zeby go odpowietrzyc poszukaj fitra paliwa i w jego obudowie jest reczna pompka w ksztalcie grzybka. Pompuj az poczujesz opor (mozna poluzowac przewod wychodzacy z filtra paliwa bedzie wiadomo kiedy zacznie leciec paliwo). Jesli to nic nie da to proponuje odkrecic filtr paliwa i napelnic go ropa wtedy pompa wtryskowa na poczatku bedzie kozystala z tego paliwa a w miedzyczasie bedzie zasysala powoli paliwo z baku.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
jarek222 [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-16, 10:38
znalazlem ten filtr i jest pelno jakiegiegos plastiku duze jest prawdopodobienstwo ze filtr przeposcil do pompy wtryskowej smiecie i czy samemu dam rade wyczyscic
Może lepiej niech jakiś mechanik się zabierze za twoje auto.
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lut 2007 Posty: 372 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-10-16, 15:45
Nie chodzi tu o filtr tylko czy da rade samemu wyczyścić pompe paliwa ,
Ja w dieslu rodziców rozbierałem pompe i złożyłem baaa nawet działała
więc uważam że da się zrobić to samemu , jedakże polecał bym naprawy ( czyszczenie ) bardziej doświadczonym osobom . najlepiej zanieść do zakładu zajmującego sięregeneracją pomp paliwowych , myślę że oni to zrobią lepiej bo mają odpowiednią wiedzę i odpowiednie narzędzia
R25: brak Pomógł: 4 razy Wiek: 49 Dołączył: 19 Cze 2005 Posty: 290 Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2007-10-16, 19:55
Przy rozkładaniu i składaniu pompy liczy się położenie każdej śrubki i dźwigni więc jak zabierasz się za to, poznacz sobie wszystko.
Potem poskładać wszystko do kupy
_________________ Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło...
Grzybek-ty szalony optymisto - na podstawie postów kolegi jarka222 , nie sądzę by mu się to udało
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
jesli zapala i gasnie to ja bym obstawiał nie pompe wtryskowa tylko pompke w którą jest wkrecony filtr paliwa ,jesli jest w tej pompce mozliwosc recznego podpompowania paliwa to bardzo czesto w tym układzie dostaje sie przez ten mechanizm powietrze , i beda własnie takie objawy ze zapala i gasnie.mozna to sprawdzic omijając ten filtr paliwa bezposrednio podłonczając do pompy i zakładajac mały filterek plastikowy zeby nie dostały sie smieci do pompy.Zacznij najpierw od wymiany samego filtra paliwa ,przerabiałem to juz nie raz zapchany filtr paliwa i dizel nie jedzie, masz silnik td i pompe napewno firmy bosch zeby popsuc tą pompe to naprawde mocno sie trzeba natrudzić.
jarek222 [Usunięty]
Wysłany: 2007-10-19, 07:12
dzieki za odpowiedzi az taki laik z mechaniki nie jestem tylko poprostu to jest moj pierwszy ropniak i na nich sie nie znam nigdy nie rozbieralem pompy ale do rzeczy w sobote wyciagam zbiornik przeczyszcze uklad z syfu do pompy wtryskowej i zobaczymy co bedzie moze pompa sie nie zapchala napisze w niedziele co wyszlo
masz rację Kris, należy sprawdzić cały układ paliwowy pod względem nie tylko czystości ale i szczelności,ten plastik w filtrze paliwa to pewnie farba ze zbiornika pozatym nie zaszkodzi sprawdzić wszystkie połączenia pomiędzy zbiornikiem-przewodami paliwowymi-pompką paliwa ,należało by też zwrócić uwagę na ręczną pompkę paliwa bo może zasysać lewe powietrze lub pracuje w miejscu to znaczy że zaworki w niej są albo uszkodzone albo blokuje je jakiś brud i nie działają tak jak powinny,w Twoim przypadku wyczyściłbym wtryski ale jeśli nie wiesz jak to zrobić to lepiej pompę wtryskową i wtryski paliwa daj do przeglądu fachowcom którzy zajmują się tym na codzień
_________________ Nie da Ci ojciec, nie da Ci matka, co może dać Ci Renatka!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum