:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Male obroty na biegu jalowym
Autor Wiadomość
sherman
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-26, 03:07   Male obroty na biegu jalowym
 

Witam Ponownie Jak juz we wczesciejszym temacie wspomnialem ze auto niema mocy i dużo pali. Dzisiaj zobaczylem ze na biegu jalowym silnik ma obroty 500 i nierówno pracuje, a kiedy zdejme przewód np. z blow off żeby zasysal lewe powietrze, to silnik zaczyna równiej pracować i obroty podnoszą się do 800.

[ Dodano: 2006-08-26, 03:20 ]
I jak podtrzymam go na obrotach np. 4000 tys. to wchodzi ladnie na obroty zaraz lekkoslabnie i znowu lapie. Na moje oko to tak jak by się paliwo konczylo
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2006-08-26, 18:08   
 

a sprawdzałeś może napięcie na silniku krokowym ?
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
Rene
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-26, 20:36   
 

hmm skoro jak lapie lewe powietrze i chodzi lepiej to bardzo mozliwe ze z krokowym cos nie tak.
 
 
sherman
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-26, 21:12   
 

A dlaczego jak przytrzymam go na większych obrotach to niechodzi równo tyko np na 3tyś. chodzi ladnie a jak wezme na 4tyś to chodzi strasznie nierówno. moze byc tak ze pompka paliwa niewyrabia? lub wtryski?
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2006-08-26, 23:06   
 

Sparwdz krokowy. Jezlei okaze sie że to nie on to bedziemy szukac dalej ;)
_________________

 
 
 
sherman
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-27, 00:03   
 

Ok dzięki sprawdze to.

[ Dodano: 2006-08-27, 19:13 ]
Witam! Sprawdzalem silniczek krokowy i jak odlanczam od niego wtyczke to nic się niedzieje a jak zdejme rórke to wzrastają obroty. i wsumie niewiem jak on powinien dzialac. I zobaczylem ze niemoge przekroczyc 5tys obrotów jak dobrze dam gazu to dusi się.
 
 
Rene
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-28, 19:25   
 

skoro zdjales wtyczke i nic sie nie zmienia to chyba bedzie to.ja swoj kiedys wyjalem podlaczylem bezposrednio do pradu i u mnie sie zacinal nie robil takich ruchow jak powinien i jak wymienilem na inny to bylo gitara :) ale moge sie mylic .trza poczekac co napisza koledzy bardziej doswiadczeni :)
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2006-08-29, 00:47   
 

Heh, trochę zamieszam :D
Silnik krokowy to ostatnie ogniwo w łańcuchu sterowania obrotami. Jeśli nie ma różnicy podczas odłączania, to jeszcze nie znaczy, że padł silnik. Może po prostu nie dostawać napięć. Ja bym sprawdził czy na pinach idących do niego, jest napięcie, i czy się zmienia przy zmianie temperatury i przygazowaniu. Może padło sterowanie silnikiem krokowym. Może potencjometr przepustnicy wariuje.
Najlepszym wyjściem jest dogadanie się z kimś w okolicy na chwilową podmianę elementów. To często pomaga w zlokalizowaniu usterki. Lublin na szczęście nie jest pustynią w temacie R25 :D
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Oluś 
Spełniony forowicz
oluś


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
Imię: Czarna, Szafa,
Pomógł: 6 razy
Wiek: 54
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Lublin/Hvar/Split
Wysłany: 2006-08-29, 09:13   
 

a najmniej ingerując w elektrykę sprawdza się silnik krokowy w ten sposób - ja zdjemuję dolot powietrza do sikniczka krokowego i przy włączonym (pracującym na jałowych obrotach - jakie by nie były ;) ) silniku delikatnie prubuję uchylić śrubokrętm zaworek - w tym momencie powinny zmienić się obroty - a zaworek powinien zacząć się uchylać (ustawiać) - oczywiście to co opisałem ma zastosowanie w silnikach krokowych trzypinowych w układzie "T" bo już w silniczkach dwupinowych, przykręcanych dk kolektora ssącego - ten numer nie przejdzie...
Druga sprawa - może się powtórzę - ale muszę to napisać - Jak ze świecami jest?? nowe?? Czyszczone?? czy nigdy nie ruszane??
Pozdrawiam :)
_________________
SEA... SEX... SUN...
 
 
 
sherman
[Usunięty]

Wysłany: 2006-08-29, 12:42   
 

Witam. Co do swiec to niesą nowe ale czyscilem je. Doszedlem do takiego wniosku zeby sciągnąc glowice bo jest cos nietak mam wcholere oleju w kol. ssącym Niewiem czy poszla uszczelka czy uszczelniacze? Bo z turbiny to niejest olej napewno.[/list]
 
 
Zeb 
Częsty forowicz
domorosły mechanik, abstynent


R25: na razi nie mam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 248
Skąd: Zamość/pruszków
Wysłany: 2006-08-30, 20:41   
 

wymień świece
_________________
Ja chcem mieć swoją Renie !!!
 
 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2007-03-10, 21:43   
 

Mam podobny problem. Silnik krokowy sprawny, rozkręcany, czyszczony, mierzony multimetrem opór zwojów. A auto na zimnym silniku i w momencie odpalania gaśnie (chyba że przytrzymuję trochę gaz). Na ciepłym przy obciążeniu też gaśnie (np. parking i kręcenie wspomaganiem :) ). Jakie powinno być napięcie na tej wtyczce? Mi pokazuje między pinem 2 i 3 (a może to 1 i 2?) 0,04 V

[ Dodano: 2007-03-15, 12:59 ]
Nikt nie wie? Czy nikt nie umie?
W Haynes'ie też na ten temat niewiele wiedzą :?
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 26