:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Dlawienie sie silnika 2,2i
Autor Wiadomość
studys 
Fachowy forowicz


R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 298
SkÄ…d: Warszawa
WysÅ‚any: 2005-05-14, 20:16   Dlawienie sie silnika 2,2i
 

Witam,
Mam sobie taka Renóweczke z silniczkiem jak w tytule.
Teraz napisze o co mi chodzi.Wolne obroty mam kolo 800obr/min.Jak daje delikatnie gazu, to jest chwila takiego zastanowienia z dlawieniem sie,które mija tak kolo 1000-1200 obr/min.Podobnie mam jak ruszam spokojnie, jest wtedy delikatne szarpanie i samochód zaczyna pózniej normalnie jechac.
Dodam ze na dodanie gazu reaguje bardzo ospale, podobnie jak mój stary diesel. Ale to jest przecie| pozadna benzyna.
Poprzedni wlascieciel powiedzial, ze mozna by wymienic swiece zaplonowe.
Przez takie szarpanie nie moge plynnie i spokojnie ruszac (np. w celu mniejszego spalania), tylko musze dac wiecej gazu a w korkach to nie jest juz takie wesole.
Jak myslicie czy wymiana swiec w tym pomoze. A moze to jest spowodowane tym ze jezdze na 95 a nie 98, ale samochodzik powyzej tego szarpania jezdzi normalnie i przyspiesza te| bardzo dobrze.
Pozdrawiam.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2005-05-14, 22:01   
 

Taaaaaa. Świece mogą mieć wpływ. Stare kable też mogą pogarszać przyjemność jazdy. Jeśli podczas normalnej jazdy na wyższych obrotach nic niepokojącego się niedzieje, to myślę że wymiana kabli i świec pomoże.
 
 
 
Gość

WysÅ‚any: 2005-06-03, 21:52   
 

Przyczyn może byc wiele, ale z tego opisu to wskazuje na potencjometr przepustnicy, może ma przerwę przy małym otwarciu. Jeśli na wolnych obrotach silnik pracuje równo, to raczej nie świece, ale warto wykręcić i przynajmniej sprawdzić przerwę i ocenić wizualnie stan świec. Kable najlepiej sprawdzic wieczorem, jak jest ciemno, jeśli mają przebicie to będą ładnie świecić, ale to takie powierzchowne sprawdzenie, bo na suchym powietrzu może być dobrze, a przy wilgotnym może być gorzej.
 
 
fizyk 
Spełniony forowicz
ful Å‚opcja:D


R25: 2.8 V6i Z7W B29G 1990
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 368
Skąd: dębica podkarpackie
WysÅ‚any: 2005-06-03, 22:29   
 

witam jezeli mowa o sprawdzaniu przebicia na kablach to polecam sprawdzony sposub i przezemnie stosowany. wystarczy wziaść spryskiwacz od płynu do szyb i zalac woda i popsikac ( lepiej jak jest ciemno-lepiej widac) będawidoczne miejsca w kturych kable mają przebicia jak na dłoni:) pozdrawiam

[ Dodano: 2005-06-03, 22:35 ]
jescze jedno jezeli chodzi o to szarpanie to mozliwe ze to bedzie potencjometr na przepustnicy ale sprawdż tez zamocowanie przepustnicy do kolektora(nie weim jak jest wykonane to mocowanie w 2.2 guma czy uszczelka) jest możliwość ze tam zasysa "lewe" powietrze coi mogło by tłumaczyć szarpnięciami przy ruszaniu oraz za ubogą mieszanką- zmniejszoną mocą( komputer oblicza ilość paliwa tylko w stosunku do powietrza przepływajacego przez przepustnice i nie dolicza tego "lewego :D ) pozdrawiam:)
 
 
studys 
Fachowy forowicz


R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 298
SkÄ…d: Warszawa
WysÅ‚any: 2005-06-04, 14:03   
 

Dzięki za podpowiedzi.
Kiedyś znajomy miał podobny problem ale całkiem o tym zapomniałem. Jeżeli jest luz między przepustnicą a kolektorem to może uda się coś dokręcić. Ake jak to jest potencjometr to pewnie trzeba bedzie wymienić.
Do tej pory miałem samochody z gażniekiem albo diselka. A wtrysk jest jeszcze dla mnie nowością.
Na wolnych obrotach chodzi równo ale troszkę zawory dzwonią. Znajomy mówi że silniki Renault chodza tak troszkę głośniej. Podobnie chodzi znajomego Safrane.

[ Dodano: 2005-06-19, 23:39 ]
No i zbliza sie termin wiekszego przegladu Renii. Jesli chodzi o to szarpanie to jest jeszcze kilka koncepcji bo dalej ma malo mocy w zakresie niskich obrotów.Nieraz trzeba dac wiecej gazu zeby sprawnie ruszyc bo inaczej sie dlawi. Mam zamiar sprawdzic osprzet wtrysku bo moze jest za male cisnienie wtrysku i wtedy bedzie kiepsko dzialal. Pewnie bedzie z tym niezla zabawa.
Podziele sie wrazeniami i doswiadczeniami jak bedzie zrobione (mam nadzieje ze sie uda :D )
 
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 20