Witam ponownie z tymi samymi problemami. A więc przypomne w skrócie. Zrobilem remącik w j7r turbo.Wymienione tuleje,pierscienie zawory gniazda,swiece kopulka,przewody. I nadal z autem jest cos nie tak.Cisnienie po 13 na kazdym. zrobilem juz od remątu 2,5tys. km. niemoge jej wkręcic na obroty więcej niz 4,5tys. bo zaczyna się dusic. Czujniki wymienialem i tosamo. Czy przez wtryskiwacze moze się tak dziac? ąuto duzo pali. A i jeszcze padl mi komp. i zalozylem od takiego samego silnika tylko mój ma 175km, a tamten 162, i mój jest bez sondy a tamten mial sonde.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-11-26, 10:04
brak sondy moze komp odbierac jako awarie i ustawia silnik w tryb awaryjny. wg mnie ten zly komp moze ustawiac zle parametry wtrysku i stad duze spalanie.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Słusznie Zulus mówi... Jeśli komp miał sondę - to musi ona być założna... A jeśli nie ma możliwości założenia - zawsze można sie posiłkować od gazowników symulatorem (emulatorem) sondy lambda... Pozatym brak mocy może być jeszcze spowodowany brakiem impulsów z Czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym... Fałszywe powietrze może też łapać... No i pompa paliwa może nie dawać odpowiedniego ciśnienia benzyny...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum