R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-11-25, 18:32 Pali 13-14l/100km
No właśnie pali mi tyle i nie wiem czemu?! Jak na 2.0 na "wytrysku" Silniczek chodzi bardzo ładnie, równo, nie szarpie, nie gaśnie. Pali od razu. Skrzynia jest automat i jeżdżę na krótkim dystansie okolo 4km a potem autko stoi koło 11 h, mam jeszcze brak zbierzności i skończył się jeden amortyzator, ale to chyba nie powinno podnieść spalania do takich wartości?!?!?!
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2006-11-25, 23:43
nA POCZATEK MOZESZ SPRAWDZIC CIESNIENIE W KOLAch a nastepnie sprawdz wszystko co moze Tobie uniemozliwiac prowadzenie samochodu ... tzn spowalniac go.. jak dla mnie jednak takie spalanie na takim odcinku moze byc normalnie w koncu ssanie sie wlacza i nie zdola sie wylaczyc ... dlatego tak moze byc w koncu to tylko 4 km i jak dla mnie to moze byc rozwiazaniem calego ambarasu
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
Zgadzam się z Zulusem - w tym wyniku spalania nie ma nic niepokojącego... Jest zimno, samochód jeździ na krótkich dystansach - nie zdąża się zagrzać (a dopiero wtedy kiedy silnik ma odpowiednią temperaturę - spalanie jest odpowiednie - wcześniej udział duży w zużyciu paliwa ma tzw. ssanie...), no i skrzynia automatyczna - ona też przyczynia się do lekkiego wzrostu zużycia paliwa... Już nie wspomnę o jeździe obowiązkowej na światłach cały dzien... To wszystko przekłada się na zużycie...
u mnie w V6 i automacie jak jezdze tylko po miescie oraz krotkich dystansach wychodzi mi 15-16 litrow wiec 13-14 jest u Ciebie Gzara jak najbardziej uzasadnione
a może wtryskiwacze są do wymiany / ewent. do regulacji/
spróbuj tego "muchozola" którym Bllondas potraktował swoją nową- zagazowaną Renię.
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
wydaje mi sie ze tym razem to chyba szkoda zachodu Tomek na ten "muchozol"
jak za duzo pali i do tego swieca sie wtryski to przyczyna raczej jest co innego!
jeszcze pytanko! czy czasem Mateusz Twoja renia poszarpuje???
Sam już nie wiem. Muszę się przejechać w dłuższą trasę.
zapraszm-może zrobimy spota na pomorzu
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2006-12-05, 11:52
Chętnie ale jak nie przejdzie to chyba bym musiał wziąć gdzieś kredyt po drodze.
A na poważnie to service miga tylko chwilkę po rozruchy i to też nie zawsze.
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2007-01-29, 12:21
No i cóż nic się nie zmieniło jak dużo paliła tak pali dalej. Ostatnio mi wyszło 16l na 100km!!!!!!!!!! Na dłuższym dystansie wyszło mi koło 11l co też jest ilością zadużą o jakieś 2-3l. Dowiadywałem się w Garbowie ile podpięcie pod kompa - 150zł!!! Dla mnie to troszkę za dużo zwłasza że pewnie nie mają XR25. Napiszę jeszcze raz objawy napiszcie co powinienem sprawdzić.
Dużo pali, jednakże silnik generalnie chodzi dość równo. Czasem po odpaleniu silnik chodzi ale nie ma mocy jak by się dławił, da się jechać i za chwilkę jest już normalnie. Żadko ale jednak. Czasem miga serwis i wtryski, tak gdzieś po dwóch kilometrach na zimno, ale też nie ma regóły.
Silnik 2.0 na wtrysku bez kata i lambdy.
[ Dodano: 2007-01-29, 12:23 ]
proszę o łopatologiczne tłumaczenie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum