Co może być powodem tego, że co stane to zapala mi się serevis razem z kontrolką jak w temacia. Dodam, że napewno nie są to zużyte klocki bo 2 tygodnie temu sprawdzałem i było jej jeszcze dość sporo. Do tego jak już się ona zapali a wcisnę pedał hamulca wszystko wraca do normy. Czyżby jakaś śniedź na stykach czujnika ??
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
_________________ Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )
-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch..
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-11-30, 10:36
Widocznie w klockach tych czujnik jest umieszczony "wczesniej" i zapalaja sie kontrolki. Byc moze dlatego tak jest zebys mial czas na przygotowanie sie psychiczne i finansowe na wymiane klockow
Gdyby styki byly zasniedziale to by wogole sie kontrolki nie zapalaly, a jezeli kabelek od klockow by byl przytarty i dotykal gdzies do masy to kontrolki by swiecily non stop lub w losowych momentach a nie tylko przy wcisnietym hamulcu.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Zulus, no wcześniej to nie jest umieszczony, tylko że patrzyłem na te od zewnętrznej a te od wewnątrz już do wymiany. Także temat można zamknąć albo wyrzucić.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-11-30, 15:54
Producenci nie przewidzieli ze u ludzi zwykle zaciski nie pracuja idealnie i moga sie nierownomiernie zuzywac Idealem by byly czujniki we wszystkich 4 klockach. Przy okazji wymiany klockow zerknij na stan zacisku bo takie nierowne zuzycie swiadczy o niezbyt swobodnym "plywaniu" zacisku.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
A może masz jakąś niemiecką wersję auta która wymaga naciśnięcia hamulca żeby zgasła kontrolka??
Ew. może przetarł sie kabelek i przywiera do masy...
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2006-11-30, 23:21
Goalkeper napisał/a:
te od wewnątrz już do wymiany
OluÅ› ty tu juz nie kombinuj
Z ta niemiecka wersja to tyczy sie tylko gadaczki - u mnie miga kontrolka od recznego dopoki nie wcisne na chwile hamulca zeby gadaczka zmierzyla zarowki stopu i przy okazji jest kontrola czy wogole wlacznik swiatel stop dziala (no ale to juz nie temat na ten temat )
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
hihihi... też masz niemiecką wersję
Ale na poważnie - to może jakeś zwarcie do maski - jak pisałem...
Choć powiem szczerze ... większość usterek wolę diagnozować na zywo niż z przez inet...
Pozdrawiam...
PS: Zulus - idź spać .. rano do roboty
Goalkeper napisał/a:
te od wewnątrz już do wymiany
OluÅ› ty tu juz nie kombinuj
klocki wymieniłem i po kłopocie więc uważam temat za zamknięty. Ale dziękuję za udzielenie się w temacie bo być może kiedyś, chyba raczej te porady się przydadzą.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum