witam mam pytanie , wie ktos moze z czego są brane impulsy do obrotomierza? z komputera, z modułu, a może bezpośtednio z cewki? Mam taki problemik ze mój obrotomierz strasznie reaguje na spadki napięc np jak dosuwam szybe to czasem opadnie na 0 i zaraz wskoczy spowrotem. a poza tym dochodzi do 4000. Jeżeli silnik przekracza 4000 to skazówka spada i skakuje na 4000 dopiero gdy silnik pracuje poniżej tych obrotów . myślałem może ze to wina wyślwietlacza ale tobiłem test zegarów i wydawało by się ze jest wszystko w porządku ( przechodzi co 2000 do 8000 i z powrotem) Jestem perfekcionistą i przeszkadza mi strasznie dzialanie tego wskaźnika może ktos ma taki sam problem i cos na ten temat wie
pozdrawiam
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2005-06-16, 19:43
Nie wiem jak w benzyniakach ale w dieslu sygnal brany jest z alternatora. Byc moze masa gdzies ci padla w zegarach albo masz zimne luty? U mnie kiedys wskaznik paliwa wariowal w podobny sposob - okazalo sie niepewna masa miedzy deska a plywakiem.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
witam
nie mylisz sie poniewaz sygnał jest brany z czujnika przy kole zamachowym ale chodzi mi o to czy ten sygnał jest bezpośtednio podawany na zegary czy dopieo na modół i z modółu na zegary sprawde złego zasilania zegarów sprawdziłem i wykluczyłem ponieważ przy teście inie reaguje na spadki napięc tylko chodzi ładnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum