:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Tombog
2007-01-07, 22:33
dolozenie turbo do silnika 2,1
Autor Wiadomość
BartekN
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2007-01-06, 22:49   dolozenie turbo do silnika 2,1
 

Witam

Posiadam Renualt Trafic z silnikiem 2,1D.Chce wlozyc do niego turbo.Co musze kupic zebym mogl to zamontowac?Jak wyglada sprawa podlaczenia turbiny do silnika,czy wszystko pasuje bez problemu czy trzeba cos przerabiac?Im wiecej informacji tym lepiej.Z gory dziekuje

Pozdrawiam
Bartek
 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
SkÄ…d: SÅ‚upsk
WysÅ‚any: 2007-01-06, 23:32   
 

poszukaj na forum bo było to juz omawiane nie raz.W razie czego to mam turbine z całym osprzetem.
 
 
 
blondas 
Expert


Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
  WysÅ‚any: 2007-01-07, 00:43   
 

temat nie zgodny z regulaminem forum!!
dodany w zlym dziale!!!!
 
 
BartekN
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2007-01-07, 01:04   
 

To jak mozecie to przeniescie go do dobrego dzialu.I napiszcie cos na ten temat

Bartek
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2007-01-07, 22:26   
 

Moim zdaniem ten temat wogóle nie pasuje do naszego forum. Przenoszę go do hyde parku, jako ciekawostkę.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
WysÅ‚any: 2007-01-07, 23:30   
 

Ja kiedys myslalem o tym, rozmawialem z Maverasem (on mial taki silnik tylko ze z turbo), wyslal mi fotki jego silnika i mialem okazje porownac. W moim przypadku trzebaby bylo przerobic chlodzenie (akurat u niego dodatkowo bylo podgrzewanie filtra paliwa), uklad olejowy jest inny - filtr oleju jest poza blokiem silnika, dodatkowo przewody do smarowania turbo. Po wsadzeniu turbinki nie obejdzie sie bez przeregulowania pompy wtryskowej na inne parametry.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
blondas 
Expert


Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2007-01-07, 23:54   
 

do tego dochodzi wymiana wydechu i staje sie to zupelnie nie oplacalne!
lepiej pokusic sie o wymiane calego silnika z osprzetem i sprawa z glowy :wink:
 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
SkÄ…d: SÅ‚upsk
WysÅ‚any: 2007-01-08, 13:03   
 

wszystko sie zgadza jesli chodzi o nasze renie dizelki,ale kolega ma trafika a tam jest jeszcze inaczej.Ja adaptowałem cały silnik z trafika do reni i turbo pasowało,to mysle ze w drugą strone tez by sie dało.W trafiku na 100% trzeba by było pompe wymienic bo tam jest pewnie rotodizel ta pompa sie nie nadaje do turbo i dodatkowo takie elementy jak filtr powietrza.kolektory po stronie wydechu,smarowanie turbo,i troche jakiejs jeszcze drobnicy.
jesli sie ma wszystkie elementy to raczej obeszło by sie bez wiekszych problemów.
 
 
 
tomala 
Kandydat na znawcÄ™



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
SkÄ…d: Szczecin
WysÅ‚any: 2007-01-08, 17:47   
 

w silniku z turbo są inne pierscienie na tłokach, wiec po założeniu sprężarki nie wróże mu długiego zywota.
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
SkÄ…d: SÅ‚upsk
WysÅ‚any: 2007-01-08, 22:35   
 

no to jest nowa wiadomosc.skad to Tomek wiesz ,bo jestes pierwszy co o tym wspomniał.
 
 
 
blondas 
Expert


Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2007-01-08, 23:40   
 

to jest poprostu logiczne!
inne cisnienie inne pierscienie :wink:
 
 
tomala 
Kandydat na znawcÄ™



R25: 2,1 TD J8S B290 '90rFairway, laguna RT 1,6
Wiek: 63
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 698
SkÄ…d: Szczecin
WysÅ‚any: 2007-01-09, 08:04   
 

maveras napisał/a:
no to jest nowa wiadomosc.skad to Tomek wiesz ,bo jestes pierwszy co o tym wspomniał.


przerabiałem już ten temat u siebie.Różnica w cenie pierścieni do disla i do TD
jest znzaczna-mowi się --płacz i płać
_________________
Moja jest tylko racja,bo to Święta Racja.
A nawet jak jest twoja,to moja jest mojsza niż twojsza,bo moja racja jest najmojsza i tylko ja ją mam.
( Dzień Świra )

-ponoć życie zaczyna się po 50-tce,..no może
po dwóch.. :)
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 28