:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
zaginol prąd-proszę o pomoc
Autor Wiadomość
luk
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-27, 15:00   zaginol prąd-proszę o pomoc
 

Witam wszystkich. Mam problem. Po przelożeniu silnika (2,8) nie można go zapalić. Po przekręceniu kluczyka nie slychać pompy, brak prądu na rozruszniku (sterowania), a po podlączeniu na krótko nie ma iskry. Bardzo prosze o jakieś sugestie.
 
 
Zeb 
Częsty forowicz
domorosły mechanik, abstynent


R25: na razi nie mam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 248
Skąd: Zamość/pruszków
Wysłany: 2007-02-27, 16:44   
 

Na jaki silnik zmieniłeś ? Bo to 2, buźka niewiele mówi, jak wiesz to rozpiętość jest od 2,0; 2,2; 2,5; 2,8. Jeśli zmieniłeś z V na zwykły to instalacja się kłania, jak z V na V to sprawdź przekaźniki i bezpiecznik pod lampą lewą (główny). Przy V miałem problem z przekaźnikami że lubiły nie stykać z kostkami
_________________
Ja chcem mieć swoją Renie !!!
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-27, 19:17   
 

Zeb z V na V, ta buźka mówi wszytsko składa sie z 8 i ) 8) :wink:
_________________

 
 
 
luk
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-27, 19:49   
 

Zmienilem na taki sam silnik. Po przekręceniu stacyjki zapalają sie kontrolki, a jak przekręcam dalej to tylko "pyka" przekaźnik kolo bezpiczników i ... NIC :evil:
Jutro musze scholować renie z warsztatu (mechanik sie poddal) wtedy zajrze pod tą lampe.
Fakt faktem stala pare dni.
Myślalem że to może jakieś odcięcie, ale nie wiem nawet gdzie tego szukać.

[ Dodano: 2007-02-27, 20:27 ]
Czy w R25 jest jakiś immobilizer?
Czy można go jakoś "domowym sposobem" rozbroić?
 
 
bartek1983 
Forowicz
PIKUR


R25: Safrane 2.0 16V
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 13 Maj 2005
Posty: 196
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-02-28, 09:31   
 

A do tego silniczka dotales tez komputer??
Bo to moze byc wina tego ze masz na starym kompie .
PS. ty masz mze automat
 
 
 
luk
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-28, 12:16   
 

Był komp ale został ten sam co był przy moim. Automat też był ale obecnie jest manualna.
 
 
Zeb 
Częsty forowicz
domorosły mechanik, abstynent


R25: na razi nie mam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 248
Skąd: Zamość/pruszków
Wysłany: 2007-02-28, 12:25   
 

i pewnie tu jest pies pogrzebany, błąd wynika z automatu, z tego co wiem przy automacie można odpalić tylko w pozycji parking manual tego sygnału nie podaje. wynik = elektryk potrzebny który pewnie zrobi jakąś zworke na kostce która wchodziła do automatu
_________________
Ja chcem mieć swoją Renie !!!
 
 
 
luk
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-28, 14:54   
 

Troche zamotałem. Nie dodałem że mój silnik chodził już na manualnej, wiec ten też powinien.
 
 
salowy 
Gadaczka


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 37
Skąd: Konin
Wysłany: 2007-02-28, 17:28   
 

Przeglądnij dokładnie instalację. Bezpieczniki i złącza. Może mechanik w swej rutynie czegoś nie podpiął, a może coś urwał?
Salowy
 
 
luk
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-28, 17:48   
 

Jutro będe szukał. Może ktoś podpowie gdzie moge szukać kostki po automacie i czy były montowane orginalne immobilizery?? Bo był dziś jeden elektryk i powiedział że to pewnie immobilizer i że bez komputera to raczej nic z tego.
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2007-02-28, 17:52   
 

Nie było montowanych fabrycznych immobilizer'ów w R25. Tak jak napisał Salowy, sprawdź dokładnie wszystkie kable i złączki. Poproś kogoś by przekręcił stacyjkę, a sam w tym czasie posłuchaj, czy załączają się przekaźniki przy komputerze. One załączają pompę i rozrusznik. Jeśli padłby bezpiecznik główny pod lampą, to nie miałbyć prądu na desce, ani w kabinie. To jest, jak nazwa wskazuje, bezpiecznik główny :D
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
luk
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-28, 18:40   
 

Dzieki za cenne wskazówki. Będe jutro walczyl i napisze o efektach.
 
 
KicekfromKępice 
Młodzik



R25: honda civic 1.4 90 PS
Wiek: 37
Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 45
Skąd: Kępice
Wysłany: 2007-02-28, 22:53   
 

a ja bym naladowal akumulator :mrgreen:
_________________

 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
Skąd: koszalin
Wysłany: 2007-03-01, 08:02   
 

KicekfromKępice napisał/a:
a ja bym naladowal akumulator


17 prawo "Marfiego" mowi:
"urzadzenie podlaczone do pradu dziala lepiej!"
 
 
luk
[Usunięty]

Wysłany: 2007-03-01, 18:54   
 

A co to jest akumulator??? :D
Zagadka rozwiklana. Zajelo to dwie godzinki ale poradzilem sobie bez elektryka, byl zly styk na kostce miedzy lewą lampą a chlodnica ( troszke poniżej). Wszystko wrócilo do życia. Pojawil sie nowy problem, ale otworze nowy temat żeby nie mieszać i kolejny raz będe prosil o pomoc.
Podziękowal za podpowiedzi, bardzo sie przydaly.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 29