:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Od czego to jest??
Autor Wiadomość
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2007-03-18, 19:50   Od czego to jest??
 

Dziwna sprawa wczoraj sobie wymieniałem kilka gratów w reni i właśnie to wpadło mi w oko... jako że kable były przecięte dosyć równo uznałem że mógł to zrobić wiatrak. Nie myśląc długo podłączyłem przerwane kabelki ... i tu miałem mały problem.. wszystkie 3 są białe... moje pytanie brzmi od czego to jest i czy będzie jakaś różnica jeśli nie podłącze i we właściwy sposób ... ??



P.S
zapomniałem dodać ze gdy podłączyłem to coś bzyczało a renia na wolnych mi gasła.
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2007-03-18, 20:36   
 

O w mordę, Konradzie !!!! Na prawdę nie widziałeś w życiu silnika krokowego ? :P Toż to on we własnej osobistości :D Niestety kabelki muszą być podłączone we właściwej kolejności. Dziwne, że renia chodziła na wolnych bez niego. Toż on odpowiada za ssanie na zimnym i stabilizację obrotów jałowych. Poszukaj w dziale schematów. Powinien być tam układu wtryskowy i rozrysowane podłączenie do komputera. Ewentualnie kobinuj aż trafisz na właściwy układ :D. Nic się nie spali przy złym podłączeniu ino będzie źle działać
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2007-03-18, 20:36   
 

Hm silniczek krokowy masz odlaczony.... ciekawe czemu. Moze jak gaz miales zakladany to specjalnie odlaczyli to gazownicy (ktos na forum pisal ze jego Renia na gazie musiala miec odciety krokowy).
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2007-03-18, 21:19   
 

Nie wiem czy specjalnie bo gdyby tak było to wystarczy odłączyć wtyk... a tu ucięte kable.. i myślę, że to była przyczyna gaśnięcia jak była zimna w zimie na gazie... :) dzięki... będzie z tym walczył jutro.
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2007-03-18, 21:24   
 

No fakt wystarczy wtyczke odlaczyc a nie trzeba ciac.

A co do prawidlowego podlaczenia to przyjrzyj sie dokladnie tym kabelkom... moze sa na nich jakies malutkie jakies ryski, zabrudzenia, ktore beda do siebie pasowaly i w ten sposob poznasz ktory do ktorego.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2007-03-18, 23:03   
 

wiesz.. bardzo ciężko jest do nich dotrzeć bo one idą sobie gdzieś pod dołem.. i dostęp jest bardzo ograniczony.. ale jutro rozpoczynam walkę z nimi :mrgreen:
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Oluś 
Spełniony forowicz
oluś


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
Imię: Czarna, Szafa,
Pomógł: 6 razy
Wiek: 54
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Lublin/Hvar/Split
Wysłany: 2007-03-18, 23:17   
 

Jezus... Jacy barbarzyńcy to cięli... Straszne... Utwierdza mnie to w przekonaniu, że trzeba niestety wiedzieć komu się oddaje samochód i w jakie łapska... No i patrzeć co niszczą, bo to co dyletanci (pseudoelektrycy-gazownicy) robią z instalacją przyprawia o zawrót głowy i inne mysli kryminalne ;)
A tak pozatym - to Konrad - znowu zapominasz że możesz podjechać do mnie ... :):):) Ech... Chyba przestanę sie upominać o wizyty... ;)
_________________
SEA... SEX... SUN...
 
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2007-03-19, 09:23   
 

Być może gaziarze to odcięli, bo nie mogli wyregulować gazu jak pracował silnik krokowy (przyczyna: zbyt niskie napięcie podawane na niego) tak jak to było w renacie mojego starskiego, z tym że nic nie ucinali.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2007-03-19, 21:31   
 

uważaj Konrad żeby nie zrobić zwarcia na tych przewodach, zwarcie = dymek z komputera,
z tego co pamiętam to +-5V na zewnętrznych pinach wtyczki a w środku masa,
niestety nie mogę tego sprawdzić u siebie bo mam uszkodzony ten obwodzik, właśnie przez zwarcie, silniczek krokowy mam ustawiony na wolne obroty przy ciepłym silniku,
jeśli podłączysz jeden przewód miernika do środkowego pinu a drugi kolejno do zewnętrznych to na jednym miernik pokaże 5V a na drugim zewnętrznym pokaże -5,
to taki myk potrzebny do tego aby silniczek mógł się przekręcać w jedną i drugą stronę ;)
może mógłby ktoś z kolegów sprawdzić u siebie napięcia pinów we wtyczce tak żeby Konrad mógł sobie połączyć prawidłowo przewody?
_________________

 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-03-19, 21:44   
 

kurcze - nie mam miernika - bo bym sprawdził
_________________

 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2007-03-19, 22:29   
 

kicek, w V6 też tak powinno być?
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2007-03-19, 22:32   
 

nie wiem czy tak ale zapewne podobnie ;)
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2007-03-19, 22:49   
 

Owszem. V6 Jest w zasadzie tak samo sterowany jak 2.0 i silnik krokowy jest identyczny i działa równie identycznie.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2007-03-19, 22:54   
 

A ja tak odrazu spytam.. a silnik krokowy w Turbo? Gdzie jest i czy jest taki jak w 2,2 np?


Zdarzylem sie zorientowac, ze wolne obroty delikatnie faluja mi w diablicy.
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2007-03-19, 23:15   
 

Ja to do Olusia udam się po porady.. i żeby to podłączyć :mrgreen:
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 29