:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Problem z komputerem
Autor Wiadomość
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2007-05-11, 19:17   Problem z komputerem
 

Witam
Od pewnego czasu mam problem z komputerem wygląda na to jakby mi się zawieszał...
objawy są takie że na wyświetlaczu pojawia mi sie tylko jedna kropka i nic więcej a wskazówka od cieśnienia oleju idzie na max w góre i nic się nie rusza. Dzieje się tak po jakimś czasie od odpalenia samochodu. Kiedyś mialem taki przypadek jak jeździlem na benie ale teraz od pewnego dnia dzieje sie tak na gazie... i teraz pytanie co to moze byc czy moze tylko reset komputera ( odłaczenie fazy) wystarczy??????

p.s
jak wylacze silnik zaplon i potem wlacze wszytko jest ok ( ale leci od zera).. lecz sytuacja si epowtarza po kilku metrach.
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
WysÅ‚any: 2007-05-13, 21:16   
 

czyzbys mial problem z jednym z kabelkow zasilania lub masa? Na poczatek odlacz faze na chwile moze mu pomoze a jesli nie to zacznij od kabelkologii okololicznikowej ;)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2007-05-14, 12:27   
 

Odlączyłem mu aku... na kilkanascie minut i jakby pomogło... narazie jest spokojnie i nic sie nie wiesza... jednak teraz doprowadza mnie do szału latająca wskazówka od predkosci .. a po jakims czasie w koncu opada i ni rusz dalej... :( z poczatklu myslalem ze to ze skryznia cos.. ale jest nowa i dalej to samo.. i chyba nie uniknione jest grzebanie w kabelkach;) tylko co to dokladniej moze byc zebym czegos sam nie z paprał;)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
WysÅ‚any: 2007-05-14, 14:39   
 

Mialem to samo kiedys kiedys :) Jade sobie, jade, jade i pyk - wskazowka spadla. Jade sobie dalej i pyk - wskazowka znowu dziala :) Po sprawdzeniu foliowych sciezek i elektroniki w predkosciomierzu przestalo wariowac. Mozesz sprawdzic jeszcze czy ci komp pokazuje predkosc srednia i droge podczas gdy wskazowka lezy: wyzeruj licznik - jesli pokazuje ze jedziesz to wina w elektronice licznika.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2007-05-14, 15:36   
 

Jeśli wskazówka leży to komp mi nic nie pokazuje.. sredniego spalania ani nic innego... predkosci tez nie gdy robie test zegarow;)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
WysÅ‚any: 2007-05-14, 21:50   
 

To wg mnie padly ci foliowe sciezki idace w liczniku i nie dostaje elektronika pradu. Przedzwon miernikiem, mysle ze to bedzie to.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2007-05-15, 12:03   
 

Żebym miał miernik.... a ze tak sie zapytam to czym potem polaczyc te sciezki? sa jakies specyfiki do tego typu dzialan???
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
WysÅ‚any: 2007-05-15, 14:51   
 

Miernik kupisz za kilkanascie PLN w markecie :)
Technologia naprawy sciezek ma sie nastepujaco:
1. Miernikiem znajdujemy pekniecie (wbijajac ostre koncowki miernika w sciezke i sprawdzajac przejscie)
2. Jak znajdziemy pekniecie to nalezy delikatnie zeskrobac farbe ze sciezki w okolicy pekniecia.
3. Lutujemy (z tym radze uwazac, jesli sie nie ma wprawy i/lub dobrej lutownicy to mozna wiecej szkod narobic niz pomoc). Inna metoda ale przeze mnie nie sprawdzana w tym przypadku to uzycie lakieru przewodzacego uzywanego np. do naprawy paskow grzejnych w szybach (do kupienia w sklepach motoryzacyjnych lub elektronicznych). W ostatecznosci mozna pociagnac bezposrednio kabelki ale to juz partyzantka i nie zawsze jest jak. Mysle ze lakierem bedzie najlepiej...
4. Sprawdzamy czy dziala ;)

Z wlasnego doswiadczenia wiem ze najlepiej zaczac od sciezek idacych do plytki predkosciomierza poniewaz one sa najbardziej pozaginane i narazone na uszkodzenia. Jesli predkosciomierz spada do 0 i komp nie pokazuje ze jedzie to na 99% tam jest usterka.
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2007-05-15, 17:37   
 

Jutro jak tylko wróce z uczelni zabieram sie za rozbieranie reni.. a wczesniej jeszcze jakis sklep zalicze z potrzebnymi rzeczami;)

napisze o postępach w pracy:D
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Janusz 
Fachowiec
Janusz



R25: 2,0/Monaco/J7R/B29H/87; 2,2/GTX/J7T/B29E/88
ImiÄ™: BrownSugar/Twin
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 1085
Skąd: Milanówek
WysÅ‚any: 2007-05-16, 22:29   
 

Zulus napisał/a:

Inna metoda ale przeze mnie nie sprawdzana w tym przypadku to uzycie lakieru przewodzacego uzywanego np. do naprawy paskow grzejnych w szybach (do kupienia w sklepach motoryzacyjnych lub elektronicznych). Mysle ze lakierem bedzie najlepiej....


Nie jestem pewien czy nie będzie zbyt dużego spadku napięcia po zastosowaniu lakieru przewodzącego. Jednak ogrzewanie szyby jest na taki spadek mniej wrażliwe niż zestaw wskażników.
Warto sprawdzić, ale jak nie zacznie działać prawidłowo po lakierze, to jednak spróbowałbym lutować.
_________________
A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imiÄ™ Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
 
 
 
Zulus 
Fachowiec
| PIKUR |



R25: Turbo-DX B290 '91
ImiÄ™: Renia
Pomógł: 14 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Maj 2005
Posty: 1076
SkÄ…d: Siedlce
WysÅ‚any: 2007-05-16, 23:07   
 

Mysle ze nie powinno byc problemu z lakierem. Jego uzywa sie tylko i wylacznie do zalatania dziurki w sciezce grzejacej (zwykle ten lakier "pracuje" na doslownie ulamkach milimetra dlugosci) a nie nadaje sie do regeneracji calej ze wzglegu wlasnie na mala opornosc (widac to gdy wlacze ogrzewanie szyby - w miejscu latania sciezki szyba odparowuje zdecydowanie szybciej). Tak czy siak bez eksperymentow sie nie obejdzie a taki lakier to niewielki wydatek, rzedu 18-20pln a przy okazji mozna sobie szybe naprawic ;)
_________________
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2007-05-19, 20:17   
 

No to tak.
Rozebrałem dzisiaj pół przodu samochodu... rozebrałem te zegary....
Pierwsze co zobaczylem to to iz jakis magik juz wczesniej przy nich grzebal i byly lutowane jakies oporniczki. Jako że kombinowac ze sciezkami nie chcialem ... ( a płytka wygladała jak nowa) to skoczylem do sklepu po miagiczny środek o nazwie kontakt hmm 61 zdaje sie... spryskalem to wszytko az zaczelo plytwa... to samo kostki od podlaczen... poczekalem toche nastepnie recznikiem paiperowym wytarlem naddatek owego kontaktu i jak narazie wszytko gra... poprawilem takze dwie takie wąskie taśmy na każdej po 3 paski;) bo zdaje sie ze byly źle włozone lub wypadly ... i gra muzyka... najlepszym testem bedzie jednak traska az to wszytko sie rozgrzeje itd... narazioe nie mialem okazji .. najblizsza to chyba borki;)
takze wielkie dzieki za rady:)

i znowy sprawdzil sie Zulusa opis
Cytat:
Jesli cos nie dziala to popraw styki :)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Zeb 
Częsty forowicz
domorosły mechanik, abstynent


R25: na razi nie mam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Sty 2006
Posty: 248
Skąd: Zamość/pruszków
WysÅ‚any: 2007-05-23, 11:23   
 

onrad jakbyś szukał zegarów to mam :mrgreen:
_________________
Ja chcem mieć swoją Renie !!!
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2007-05-23, 15:03   
 

Zeb dzięki za propozycje, ale moje działają i narazi enie szukam lecz bede pamietał o Tobie:)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 28