R25: 1,7; R21; Benzyna LPG; 1991
Wiek: 43 Dołączył: 08 Maj 2007 Posty: 32 Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2007-05-31, 16:59 Kontrolka akumulatora
Podczas jazdy zapala się i od razu gaśnie kontrolka akumulatora, co jakiś czas mignie i od razu gaśnie. Nie jest to regularne, poprostu raz na jakiś czas się tak dzieje. Samochód normalnie jedzie, nic się nie dzieje. Nie słychać żeby to na coś wpływało. Jest to niebezpieczne czy może coś zaczyna się dziać niedobrego. Pozdrawiam
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2007-05-31, 18:26
Zgadza się Tombog ma absolutną rację... ja miałem taki przypadek i niestety jak już wcześniej pisałem na forum altek przeszedł małą renowację i teraz wszytko gra i buczy także pomyśl o szczotkach.
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
Oddalam z tego samego powodu Po prostu szczotki chwilami nie stykają do pierścionków i gotowe. Może też być tak, że nie mają się już po czym ślizgać, ale to już żadki przypadek. Tak czy owak trzeba rozebrać i zobaczyć.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
a u mnie ledwo co swiecila sie lampka ladowania i to za kazdym razem inaczej....
tzn. czasem mrugala,czasem zapalila sie na stale a czasem ledwo ledwo bylo ja widac....
ale to byl F126p a nie renia
R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992 Pomógł: 13 razy Wiek: 78 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 538 Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-05-31, 20:06
blondas napisał/a:
jakie sa objawy przepalonej diody????
Przy spalonej jednej diodzie nie będzie max prądu ładowania
przy włączonych wszystkich odbiornikach prądu akumulator będzie nie doładowany
przy zwartej diodzie spali siÄ™ uzwojenie stojana
[ Dodano: 2007-05-31, 21:17 ]
Tombog napisał/a:
Więc przepalonej na oko nie stwierdzisz, tylko na oscyloskopie
Nie koniecznie wystarczy żarówka i żródło prądu stałego
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2007-05-31, 22:09, w całości zmieniany 2 razy
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-05-31, 22:08
A ja proponuje zaczac od najlatwiejszego - sprawdzenia stykow U mnie kiedys tez dzialy sie cyrki z kontrolka od ladowania, poprostu jak sie silnik trzasl to sie zaswiecala losowo. Okazalo sie ze slabo kontaktuje kostka ktora wchodzi do altka (ma dwa kabelki), po poprawieniu jak reka odjal
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum