:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Problemy z moca i przyspieszeniem na benzynie
Autor Wiadomość
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2007-06-09, 10:38   Problemy z moca i przyspieszeniem na benzynie
 

Jest taki mały problem :
RENIA V6 2.9l 92 r na gazie wszystko jest super ideał na benzynie klęska
-silnik chodzi niezbyt równo przy przyspieszaniu w przedziale od 1tys do 3 tys obrotów nie ma mocy szarpie go i kolebie .
Wrażenie jakby nie wszystkie cylindry jednocześnie dostawały paliwo .
Do tej pory zmieniłem paliw z TESCO na Shell 98 i ale jest to samo .
Strasznie mnie to denerwuje czy to może być wina pompy paliwa .


Pozdrawiam wszystkich użytkowników R25
 
 
szopen 
Spełniony forowicz



R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 26 Sie 2005
Posty: 497
Skąd: Radom
Wysłany: 2007-06-09, 12:14   
 

Moze sie jeszcze nie rozjezdzil na benzynie?
Jakies czysciciele wtryskow pomoga moze. Albo jeszcze filtr paliwa...
_________________
The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2007-06-09, 12:32   
 

Spróbuje płyn do czyszczenia wtrysków - ale mam raczej podejrzenia co do pompy paliwa
choć do końca nie wiem jakie powinny być objawy jej złej pracy .
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2007-06-09, 15:34   
 

Jeśli jeździles i miales malo paliwa w baku a pompa palwa nie zostaje odlaczana wraz z zalazeniem sie gazu top mozliw ze wlasnie ona jest temu winna :idea:
opcja ze wtryskami tez sprawidzc mozna :idea:
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-06-09, 16:06   
 

Jeśli dobrze pracuje na wolnych obrotach to przyczyną jest za mała wydajność pompki paliwa małe ciśnienie.
Można spróbować zablokować powrót paliwa do zbiornika jeśli się polepszy wymienić pompkę.
 
 
norbert25v6
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-19, 20:25   
 

Ja bym stawiał na wtryskiwacze, u mnie było podobnie, na gazie ok., a na benzynie przerywał i dławił się. Po wyjęciu wtryskiwaczy okazało się, że w każdym były popękane "główki" /sama końcówka wtryskiwacza/. Przynajmniej tak jest w 2,2 nie wiem jak zbudowany jest wtryskiwacz w "vałce". Bodajże są one z jakiegoś tworzywa czy czegoś podobnego. Efektem jest to że nie daje wtedy porządnego wtrysku. W każdym razie musiałem wymienić wszystkie wtryskiwacze. Miałem szczęście bo miałem zapasowy komplet z jakiegoś rozbitka. Powodem takiego stanu rzeczy jest jazda wyłącznie na gazie, u mnie poprzedni właściciel tak jeździł i skończyło się tak jak się skończyło.
 
 
Goalkeper 
Spełniony forowicz
Kamikaze Boski Wiatr



R25: R25 brak, Safrane B54G 2.2 dT '97
Imię: Srebrna Strzał
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 11 Lut 2006
Posty: 613
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2007-06-20, 07:30   
 

Tak jak kolega norbert25v6, stawiam na wtryskiwacze ale nie koniecznie mogą być popękane tylko pozapiekane, miałem tak u siebie ale nie w tak potężnych objawach. Jadąc na benzynie przy przyspieszaniu co jakiś czas szarpała delikatnie, objawy ustały po częstszym jeżdżeniu na benzynie.
_________________
Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia :)
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25 :P
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-06-20, 07:55   
 

Chyba nie dowiemy się co bylo przyczyną bo kolega Witek na forum był gdy pisał temat :( smutne :(
Ale mimo tego mamy już jakąś szerszą wiedzę na ten temat :)
 
 
Kriss_Lodz 
Spełniony forowicz



R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 372
Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-09, 08:15   hmm miałem to samo
 

wiecie co miałem to samo nawet jest taki temat Dziwne " RWANIE "

Co dziwniejsze , problem się nasila jak jest mokro więc stawiam na przewody wysokiego napiecia albo na kopułke
zresztą sam już zdurniałem do reszty bo był taki okres że problem znikł sam z siebie
a dziś znów to samo
nie mam pojęcia co może być problemem
jak na razie kupie przewody wys Napiecia i zobaczymy co dalej
będe na bieżąnco opisywał postęp prac i od którego momentu zniknie na dobre :D
mam nadzieje że skończy się na kablach albo na pompce paliwa
( aha auto nigdy nie widziało gazu )
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 24