Wysłany: 2007-06-09, 10:38 Problemy z moca i przyspieszeniem na benzynie
Jest taki mały problem :
RENIA V6 2.9l 92 r na gazie wszystko jest super ideał na benzynie klęska
-silnik chodzi niezbyt równo przy przyspieszaniu w przedziale od 1tys do 3 tys obrotów nie ma mocy szarpie go i kolebie .
Wrażenie jakby nie wszystkie cylindry jednocześnie dostawały paliwo .
Do tej pory zmieniłem paliw z TESCO na Shell 98 i ale jest to samo .
Strasznie mnie to denerwuje czy to może być wina pompy paliwa .
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2007-06-09, 15:34
Jeśli jeździles i miales malo paliwa w baku a pompa palwa nie zostaje odlaczana wraz z zalazeniem sie gazu top mozliw ze wlasnie ona jest temu winna
opcja ze wtryskami tez sprawidzc mozna
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992 Pomógł: 13 razy Wiek: 78 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 538 Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-06-09, 16:06
Jeśli dobrze pracuje na wolnych obrotach to przyczyną jest za mała wydajność pompki paliwa małe ciśnienie.
Można spróbować zablokować powrót paliwa do zbiornika jeśli się polepszy wymienić pompkę.
norbert25v6 [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-19, 20:25
Ja bym stawiał na wtryskiwacze, u mnie było podobnie, na gazie ok., a na benzynie przerywał i dławił się. Po wyjęciu wtryskiwaczy okazało się, że w każdym były popękane "główki" /sama końcówka wtryskiwacza/. Przynajmniej tak jest w 2,2 nie wiem jak zbudowany jest wtryskiwacz w "vałce". Bodajże są one z jakiegoś tworzywa czy czegoś podobnego. Efektem jest to że nie daje wtedy porządnego wtrysku. W każdym razie musiałem wymienić wszystkie wtryskiwacze. Miałem szczęście bo miałem zapasowy komplet z jakiegoś rozbitka. Powodem takiego stanu rzeczy jest jazda wyłącznie na gazie, u mnie poprzedni właściciel tak jeździł i skończyło się tak jak się skończyło.
Tak jak kolega norbert25v6, stawiam na wtryskiwacze ale nie koniecznie mogą być popękane tylko pozapiekane, miałem tak u siebie ale nie w tak potężnych objawach. Jadąc na benzynie przy przyspieszaniu co jakiś czas szarpała delikatnie, objawy ustały po częstszym jeżdżeniu na benzynie.
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
R25: Renault Twingo I PH I 1.2 8V
Imię: Sig Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Lut 2007 Posty: 372 Skąd: Łódź
Wysłany: 2007-08-09, 08:15 hmm miałem to samo
wiecie co miałem to samo nawet jest taki temat Dziwne " RWANIE "
Co dziwniejsze , problem się nasila jak jest mokro więc stawiam na przewody wysokiego napiecia albo na kopułke
zresztą sam już zdurniałem do reszty bo był taki okres że problem znikł sam z siebie
a dziś znów to samo
nie mam pojęcia co może być problemem
jak na razie kupie przewody wys Napiecia i zobaczymy co dalej
będe na bieżąnco opisywał postęp prac i od którego momentu zniknie na dobre
mam nadzieje że skończy się na kablach albo na pompce paliwa
( aha auto nigdy nie widziało gazu )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum