MAM ŚMIESZNY PROBLEM STRASZNIE SKACZE MI SKAZÓWKA OD TEMPERATURY WODY WCZEŚNIEJ TO SIE NIGDY ZDARZALO RACXZEJ TEMPERATURE WSKAZYWAŁ STOPNIOWO I RÓWNOMIERNIE CIEKAWY JESTEM CO JEST PRZYCZYNĄ
R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992 Pomógł: 13 razy Wiek: 78 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 538 Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-08-12, 11:52
Wymontować
Włożyć w naczynie podgrzewać jeśli jest dobry powinien się otworzyć
Jeśli się otwiera sprawdzić czy drożny jest mini przepływ cieczy który jest odpowiedzialny za utrzymanie jednakowej temperatury w silniku i chłodnicy
Bardzo ważne podczas uruchomienia zimnego silnika po nagrzaniu się silnika przy sprawnym termostacie duże skoki temperatury powinne ustąpić.
Takie skoki temperatury bardzo żle wpływają na żywotność silnika a w szczególności głowicy.
Lepiej wymontować termostat i przesłaniać chłodnicę
mi tak skakala wskazowka od cisnienia oleju...okazalo sie ze jeden z kabelkow od pradu trzymal sie na slowo honoru
jak by termostat byl walniety to by sie auto grzalo
To z tym skakaniem wskazówki to tak jak Blondas pisze szukaj problemów z połączeniem. To może być nawet na samej desce rozdzielczej.
Może to być przełamany kabelek, który od czasu do czasu traci połączenie.
Przy termostacie wskazówka majestatycznie idzie do góry i do dołu a nie skacze jak szalona.
Ogólnie jak coś nie działa to pzrzeczyść styki. No tutaj jeszcze sprawdź kabelki.
okazało się że mam za mało wody w chłodnicy wicie ile brakowało 2 litry!!!! ok ale czemu mi woda znika to jest pytanie czyżby walnięta uszczelka pod głowicą????
To możliwe. Musisz przetestować. Może tylko wyciek z przewodów, sprawdź pod samochodem na postoju.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
R25: 2,0 txe 1991 Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 1354 Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2007-08-13, 23:26
Możesz mieć rónież przeciek do środka z nagrzewnicy. Bardzo często towarzyszy temu niemiły lekko słodkawy zapach w kabinie. To jest dodatkowo niebezpieczne gdyż powoduje korozję podłogi (w zależności od długości występowania). Aby sprawdzić musisz dotykać wykładzinę wokół nagrzewnicy, tunel środkowy z przodu a właściwie pod nim
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum