Witam zostałem zmuszony do poruszenia ostatnio modnego tematu dmuchawy
Mam z nia tylko taki problem że nie zawsze chce się holera włączyć raz na dziesięć przejazdów do pracy dojeżdżam jak we mgle
Jak chodzi to chodzi a jak nie chce sie włączyć to się nie włącza. czasem zaskakuje po paru minutach lub kilkunastu predzej czy później i tak zaczyna działać
wie ktoś gdzie trzeba pogrzebać jaka jest tego przyczyna bo strasznie mnie to irytuje
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-12-18, 18:22
przede wszystkim styki, szczegolnie w okolicy samej dmuchawy przy opornicy ale bardziej bym obstawial na regulator predkosci w kabinie... Napisz wiecej jakie sa objawy - czy nie dzialaja wtedy zadne biegi itp
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
no właśnie żadne poprostu milczy przeskakiwanie z biegu na bieg nic nie daje sama włacza sie po jakimś czasie, na takim biegu na jakim aktualnie się znajduje nie wiem o co tam chodzi kedyś przy wymianie zegarów przeczyściłem całe to "pudełko" od nawiewu zauważyłem wtedy że biegi dmuchawy są sterowane chyba jakoś podciśnieniowo - nie wiem czy dobże mówie ale podchodża tam tylko dwa wężyki
(oczywiście to podstawowa wersja bez klimy)
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-12-18, 19:55
podcisnieniem sa sterowane tylko klapki sterujace kierunkami wiania i temperatura, sam wiatrak sterowany jest w 100% elektrycznie. Proponuje sprawdzic czy na wejsciu do tego calego pudelka dochodzi zasilanie i profilaktycznie przeczyscic styki ktore przelaczaja biegi dmuchawy. Jesli tam bedzie ok to jeszcze kwestia opornicy kolo silnika nawiewu.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992 Pomógł: 13 razy Wiek: 78 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 538 Skąd: werbkowice
Wysłany: 2007-12-18, 20:16
mk44arty napisał/a:
ak chodzi to chodzi a jak nie chce sie włączyć to się nie włącza. czasem zaskakuje po paru minutach lub kilkunastu predzej czy później i tak zaczyna działać
Od takich objawów zaczęło się u mnie [zatarty silnik]
Poczytaj temat { padnięta dmuchawa}
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum