R25: 2,2/2,5 TX/V6Turbo J7T/Z7U B29E/B29G 86?/90 Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 26 Sie 2005 Posty: 497 Skąd: Radom
Wysłany: 2008-05-04, 09:29 Jak wymienic linke predkosciomierza
Hej
Zastanawiam sie czy wymiana linki (2,2 licznik na linke - nie zlicza kilometrow i pokazuje predkosci) to cos trudnego... mam nadzieje ze skrzyni nie trzeba demontowac.
Macie jakies wskazowki - moze udaloby mi sie to zrobic.
Przy okazji... macie taka linke do 2,2 z 84-86 roku?
Pozdrawiam
_________________ The two most common elements in the universe are Hydrogen and stupidity.
Harlan Ellison
Linka wchodzi do skrzyni przy prawej półosi. Wyciągasz taką białą, plastikową zawleczkę i wyciągasz ze skrzyni końcówkę linki. Jak nie chce, to łapiesz, np. kombinerkami i na zasadzie dźwigni wysuwasz siłowo.
Do kabiny linka wchodzi za serwem. Strasznie tam ciasno, ale mała ręka wejdzie. Ja wyciągałem linkę do kabiny z drutem (pilotem), którym potem wciągałem nową linkę.
Pamiętaj o kolejności :
1. Odpinamy linkę od skrzyni
2. Odkręcamy liczniki
3. Odpinamy linkę od licznika
4. Wyciągamy linkę do kabiny i wciągamy nową
5. Zapinamy linkę do licznika
6. Wkładamy zegary na miejsce
7. Układamy linkę io zapinamy do skrzyni.
Powodzenia
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
nie da się jednej linki do drugiej przyczepić? i wyciągając jedną wciągnąc drugą? może to jest jakis pomysł?
Nie ma, bo linkę można włożyć wyłącznie w jedną stronę. W dugą stronę nie da rady, bo to wielkie gumowe wytłumienie przeszkadza.
Ale qrcze już trochę zgłupiałem, bo wydawało mi się, że wkładamy od licznika w kierunku skrzyni. Teraz nie jestem pewien czy nie odwrotnie. Muszę obejżeć swoją linkę, to mi się przypomni. Chodzi o to, że ta guma stożkowa wchodzi w karoserję i uszczelnia tym samym otwór do komory silnika. Pozwala też na mocniejsze zgięcie linki przy serwie.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
w podpunkcie rozebranie deski rozdzielczej przy wymianie linki nie do konca sie zgadzam .Z własnego doświadczenia wiem ze daje sie wymienic linke bez rozbierania liczników.jak ktoś sobie pod kolumna kierownicy poświeci latarką to zobaczy ze widac gniazdo gdzie wchodzi linka do licznika i jest na tyle miejsca zeby tam włorzyc reke i wpiąc lonke do licznika.robiłem tak juz kilka razy jest o wiele szybciej i na pewno z korzyścią dla licznika ze nie naciagamy mu kolejny raz przewody.A jesli chodzi o wkładanie linki do pancerza daje sie to tylko zrobic od strony licznika.
Tylko pogratulować ręki . Moja się niechciała zmieścić. No ale można i tak jeśli komuś się uda .
W sumie mogłem zaproponować też zdjęcie całej konsoli . Łatwiej wtedy przełożyć linkę przez karoserię
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
Ale aby wymienić linkę z pancerzem to nawet najszczuplejsza rączka nie pomoże w przypadku gdy jest zamontowana linka orginalna
Mozesz rozwinąć temat? A jak jest nieoryginalna to się da?
No i w końcu wynika z tego, że linkę wkładać trzeba od strony komory silnika? Jaka jest wreszczie ostateczna wersja?
I jeszcze jedno. Mam od wczoraj nową linkę do zamontowania. Czy warto ją czymś posmarować, czy zakładać na żywca. jak leci?
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum