R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-03, 15:22 Zawiasy drzwi
Musze wymienić tuleje i byc moze swoznie w zawiasach drzwi kierowcy.
W która strone wybijac/ wyciągac swoznie ???? Obojetnie czy moze z góry na doł albo odwrotnie.
Myslałem zeby odkręcic drzwi od budy razem z zawiasami ale nie bardzo jest dostęp do śrub.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-06-03, 16:02
coś Ty, spokojnie, ja już kilka razy drzwi przemontowywałem i spokojnie sie daje wykręcic te śruby. Klucz najlepiej oczkowy taki lekko zakrzywiony. Sworzni lepiej nie ruszać, zreszta do regulacji drzwi i tak musisz te śruby poluzować. Bierz piwko i sie przyłóż.
Swożnie wybijasz do góry, a to z tej prostej przyczyny, coby podczas jazdy nie powypadały . Trochę kłopotu jest z górnym, bo się o drzwi opiera, ale da radę go wyjąć.
wydaje mi się, że w dialogisie swożnie i tuleje występują, więc pewnie można w ASO je dostać. Ciekawe ile się cenią ? Tak na marginesie oczywiście, bo nie wątpię że Maciek coś dopasuje jak zwykle .
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-03, 23:49
Nie nie tutaj chyba sie udam do ASO jednak .
Tuleje sa po kilka zł , za to swozen jest po ponad 20zł netto co za kawalek pręcika jest cena bardzo wysoką.
Dlatego tez musze najpierw wyjac swoznie zeby wiedziec czy do wymiany tylko tuleje czy komplet ze swozniami .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Dobrym patentem jest zrobienie sobie sworzni z zaworów- są dożywotnie, mam takie w polonezie, ale nie wiem, czyś rednica pasuje do R25 i z jakich dokładnie zaworów.
Ale wymieniałbym raczej komplet. 20 zł to nie majątek, a nie lubię wracać do raz zrobionych tematów.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imię Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Taaaaak . Wiedziałem, że na wynalazkach się oprze temat . Ja w mojej pierwszej, złotej miałem wsadzoną rączkę od klucza do wiertarki . Zajeździłem na nim renię . Ktoś podobno dorabiał te tuleje nawet.
No ale co ja gówniarz, mogłem wiedzieć o R25 w 1999 roku
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-04, 08:12
Ja mam możliwośc wytoczenia w zasadzie kazdego elementu ale prawde mowiac szkoda roboty. Z drugiej strony jak pisalem 25zł za precik ~4x40 to drobna przesada.
No ale cóz zwykla śruba M10 potrafi kosztowac 10zł w ASO :].
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2008-06-04, 08:45
Ten precik z ASO nie jest takim zwyklym precikiem poniewaz na obu koncach posiada wyfrezowane zabki dzieki ktorym swozen sie nie obraca w zawiasie przykreconym do karoserii i jest mozliwosc obrotu tylko tej czesci zawiasu co jest w drzwiach.
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-09, 14:50
Przed chwila zostałem zaskoczony. Zadzwoniłem do ASO podałem numer ośki zawiasu. Jest tylko jedna w warszawie i na jutro rano jest do odbioru w Bielsku ( pierwsze zaskoczenie).
Cena ośki to ok. 9zł ( drugie zaskoczenie) bo w dialogysie pokazało mi 21zł bez VATu . Mam tylko nadzieje ze to ta sama oska o ktora mi chodzi. Tulejki natomiast sa na miejscu i tu niemile zaskoczenie bo w dialogysie po 2,60 a w ASO po 6zł z kawalkiem.
A zeby wybic starą oske musialem niestety wymontowac całe drzwi, tak była zapieczona i przyrdzewiała.
[ Dodano: 2008-06-09, 14:52 ]
Zulus napisał/a:
Ten precik z ASO nie jest takim zwyklym precikiem poniewaz na obu koncach posiada wyfrezowane zabki dzieki ktorym swozen sie nie obraca w zawiasie przykreconym do karoserii i jest mozliwosc obrotu tylko tej czesci zawiasu co jest w drzwiach.
Moje pręciki mają frez tylko po jednej stronie .
[ Dodano: 2008-06-10, 11:15 ]
No i odebrałem a wygląda to tak :
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Prawidłowo . To przecież jakby klin ( nie mylić z lekarstwem ), więc gdyby był frez z obu stron, to jak go wybić ??????
Swoją drogą chyba sobie zakupię taki zestaw na czarną godzinę .
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-06-10, 21:35
Drzwi zalozone, ale zeby teraz to cholerstwo wyregulowac to urwanie pały.
Ja przy zamku wysokosc sie zgadza to przy zawiasach nie, jak wysokosci sie zgadzaja to odległosci od blotnika i drzwi pasazera sie nie zgadzaja i tak do usrania....a musze to robic sam :/.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum