pomozcie mi w sprawie..
mam wysokie obroty na benzynie az 1500obrotow na luzie a to sie wiaze z duzym spalaniem, moja renia jest na wtrysku i nie ma tam zadnej regulacji co mam zrobic zeby te obroty spadly chociaz do1000 obrotow tak jakie powinien miec.
Odkręć trzy śruby- torksy na przepustnicy (taki aluminiowy bodajże element z napisem na górze) i tam jest przepustnica!! zobacz czy przy zgaszonym silniku jest szczelnie zamknięta bo czasami potrafi coś tam wpaść i jak nie będzie się zamykać do końca to będziesz miał wyższe obryty!! a jeżeli to nie to poczekaj na zdjęcia od chłopaków i zobaczysz jak to regulować. Milej zabawy
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-11-04, 23:06
Nie reguluje sie obrotów przpustnicą !!!!!!!!!
Od tego jest zawór wolnych obrotów. Przepustnica ma byc szczelnie zamknieta podczaspracy na wolnych obrotach. A za wysokie obroty mozesz miec z powodu nieszczelności w kolektorze ale tewz z wielu innych powodów .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-05, 07:39
bardzo ladnie tylko by jeszcze wypadało nas uświadomić, który to zawór. U mnie ostatnio na gazie wolne obroty wynoszą 1600
przestawiłem się na jeżdżenie na benzynce - wtedy jest wszystko OK
Witaj.Miałem to samo-gaz 1500-1600 benzyna ~1100.Szybko się okazało że silnik łapał ,,lewe,, powietrze.Sparciała uszczelka pod kolektorem ssącym i pod jednym wtryskiwaczem.Podjedź do gazownika-mają aerozole do sprawdzania ,,lewusa,,.Koszt uszczelek to kilkanaście zeta -a jeśli masz trochę kluczy i smukłe dłonie to sam w godzinę wymienisz.Powodzenia
[ Dodano: 2008-11-05, 08:37 ]
Adam napisał/a:
bardzo ladnie tylko by jeszcze wypadało nas uświadomić, który to zawór. U mnie ostatnio na gazie wolne obroty wynoszą 1600
przestawiłem się na jeżdżenie na benzynce - wtedy jest wszystko OK
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-05, 09:31
no bo juz myslałem, że cos przeoczyłem - czyli jednak chodzi o silnik krokowy - innej regulacji oprócz tego i przepustnicy nie ma bo dziwnie zabrzmiało z tym "zaworem"
wymieniałem ostatnio ta rure od góry ale nie zagladałem do środka krokowego - mam zreszta drugi na wierzchu - zaraz to sprawdzę - co kolega pisze poniżej
_________________
Ostatnio zmieniony przez Adam 2008-11-05, 21:21, w całości zmieniany 1 raz
po ściągnięciu tej rury z góry masz kawałek zębatki i jakby przykrywkę z lewej strony.puknij ją jakimś małym ,,śrubalem,, w kierunku chłodnicyobroty powinny zjechać ostro na dół .Zatkaj wlot po wężu palcem-obroty powinny ostro zjechać na dół-zo zduszenia silnika prawie.Jeśli tak się dzieje to WD 40 i czyszczenie-tzn pełne płukanie tego ustrojstwa i śmigasz dalej na małych obrotach-----sprawdzone-przepłukane-działające ))demontaż dziecinie prosty.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum