Nie sposób przepisać tu kilkunastoletnią historię eksploatacji. Samochód posiadam od 1996 r.
Dlatego najpierw skopiuję to co już kiedyś napisałem na forum i postaram się uzupełniać bieżące czynnosci.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imiÄ™ Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Ostatnio zmieniony przez Tombog 2009-11-28, 17:28, w całości zmieniany 4 razy
Moja renia dostała gwiazdkowy prezent. Naprawę wszystkiego, co mnie wnerwiało.
Dziś odebrałem.
Szybki quiz. Ile to razem kosztowało?
przewód ham. gumowy- 4 szt
cylinderki ham. 2szt
przewod ham. metalowy- 4 szt
korektor siły hamowania- nowy
tarcze ham. przód 2szt
klocki- kpl.
szczęki ham. tył- 2 szt
piaskowanie i malowanie proszkowe bębnów ham.
sprężyny tył
amortyzatory tył
śruba drążka stabiliz. z kompletem gum i podkładek (24szt)
regeneracja tarczy sprzęgła
wymiana skrzyni biegów i przegląd
tuleja sprzegła
uszczelniacz wału korbowego
uszczelniacz skrzyni biegow- 3 szt
olej skrzyni biegów
sworzeń dolny wah. zwrotnicy.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imiÄ™ Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Ostatnio zmieniony przez Janusz 2008-08-03, 13:22, w całości zmieniany 1 raz
Zakup silnika rezerwowego J7R- wybitnie tanio 300 zł + koszt trasy wawa- lublin- wawa (będzie jako dawca organów)
Zakup kolektora wydechowego- 50 zł+ przesyłka
Zakup emblematów "monaco" (3 szt) 30 zł + koszt 160 km dojazdu do szrotu, na którym były one do kupienia.
usunięcie skutków napadu agresywnego słupka parkingowego i naprawy lakiernicze całości.
demontaż i montaż zderzaków.
klejenie przedniego,
naprawa, szpachlowanie i lakierowanie zderzaka tylnego.
przegląd i uzupełnienie powłok antykorozyjnych w nadkolach.
lakierowanie boku tylnego lewego.
lakierowanie maski przedniej wymagane ze względu na rozwarstwienie lakieru bezbarwnego i usunięcie wgniecenia
polerowanie lampy tylnej.
powyższy zestaw- 900 zł
wymiana paska rozrzÄ…du
wymiana napinaczy
wymiana przewodów hamulcowych elastycznych
wymiana przewodów hamulcowych metalowych
wymiana oleju/filtra oleju/ filtra powietrza
regulacja zaworów
wymiana pasków klinowych
regeneracja pokrywy paska i klawiatury i innych elementów metalowych (demontaż, montaż, usunięcie starych powłok i powtórne lakierowanie z gruntem cynkowym)
powyższy zestaw- również 900 zł
zakup i montaż tłumika środkowego i mocowań walker 380 zł
zakup "portek" walker bez montażu 260 zł
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imiÄ™ Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Ostatnio zmieniony przez Janusz 2008-08-03, 13:21, w całości zmieniany 1 raz
1. wymiana czujnika temperatury zewn. (termometr w lusterku).
2. wymiana linki szybkościomierza. (pomoc w zakupie killbill)
3. naprawa alarmu i przegląd- usprawnienie zamków centralnych.
4. wymiana czujnika poziomu spryskiwacza szyby. (Import Wouezza)
5. wymiana czujnika temperatury silnika (wskazania na tablicy).
6. wymiana oleju i filtra oleju.
7. usprawnienie wentylacji. (wskazówki Tombog)
8. montaż radia oryginalnego ph1 zakupionego na zlocie we Francji. Jedyne 40 euro za komplet i pełna sprawność. Super zakup. Kasetki chodzą jak CD.
9. wymiana głośników tylnych na oryginalne (z maskownicami).
10. przegląd i wymiana słabo działających napędów sterowania fotelami. (Import Wouezza)
11. wymontowanie brzydkiej/ zamontowanie ładnej tapicerki (własne poszukiwania).
12. wymiana osłony akumulatora.
13. wymiana pożółkłych kloszy oświetlenia wnętrza (Lucjan i Wouezza)
14. usprawnienie działania elektryki szyb tylnych.
15. przeniesienie sterowania ogrzewaniem foteli do własnego projektu obudów przy fotelach, inspirowanych rozwiązaniem pompowania foteli z baccary (może opiszę kiedyś we własnych rozwiązaniach).
16. uruchomienie domykania szyby lewy przód. (nie tak prosto jak poprawienie styków).
Ścieżka przy wtyku była firmowo zalakierowana i brakowało przejscia, które widać zrobione przewodem. Bez tego domykanie szyby bocznej przy kierowcy nie miało szans działać (a otwieranie max działało zawsze). Zagadka. Dlaczego oryginalny panel był zrobiony tak, że nie miał prawa działać?
Cała robota to właściwie sama kosmetyka i "usterki drobne psujace przyjemność z jazdy", ale ile radochy z efektu- bezcenne...
Poniżej fotki "przed i po" porządkach w tapicerce. Reszta elementów skórzanych- wszystkie podłokietniki, boki drzwi i tylna kanapa- wyglądają tak samo. Nie chce mi się zdjęć robić, zobaczycie na zlocie.
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imiÄ™ Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imiÄ™ Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum