:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Ukałd jezdny
Autor Wiadomość
narol_Płock 
Gaworek



R25: 2,0,TI,benzyna,91
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 25
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-09-12, 13:44   Ukałd jezdny
 

Od pewnego czasu mam coś nie tak z ukł jezdnym
Auto ściąga na lewa stronę, zauważyłem ze sa lekkie luzy w kole (tzn.lekko puka gdy sie rusza kołem na postoju) czy to może być przyczyna ? a może to cos ze wspomaganiem

zaobserwowałem ze jest najbardziej wyczuwalne przy wolniejszej jeździe
aha i jeszcze jedna uwaga: wczoraj gdy auto zgasło mi nagle podczas jazdy (nie wiem z jakiego powodu) w momencie kiedy wspomaganie przestało działać zjawisko nasiliło sie i ciężej było wyrównać kola.

dodam ze ciśnienie jest takie samo w obydwu kołach.
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-09-12, 13:52   
 

Po twoim opisie może to być , sworzeń wachacza dolnego, sworzeń wachacza górnego, tuleje wachacza dolnego (przednia i tylna) tuleja wachacza górnego, drążek reakcyjny, końcówka drążka kierowniczego i sam drążek kierowniczy, a także łożysko i ewentualnie drążek stabilizatora. Jak widzisz duże tego może być, podjedź gdzieś na szarpaki to ci powiedzą co masz do wymiany i już

[ Dodano: 2008-09-12, 13:53 ]
Ceny nie są wysokie gdzieś w okolicy 30-40 zł za element (jedne taniej inne drożej)
_________________

 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-09-12, 16:15   
 

ja bym stawiał na drążek reakcyjny
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2008-09-12, 17:43   
 

gzara napisał/a:
Po twoim opisie może to być ............

Hehehehehe, doooobre :D. Czyli wszystko :D. Możesz Mateo zostać diagnostą w pobliskim warsztacie ;).
To ja dla odmiany obstawię końcówkę drążka kierowniczego :D. Drążek reakcyjny wymaga jednak sporej siły żeby stuknął. Pod naciskiem ręki to raczej trudno by było :).
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
mrizzy 
Stary młodzik



R25: 2,2 TI J12i.e skladak
Imię: Bandyta
Wiek: 37
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 78
Skąd: Ropczyce k. Rzeszowa
Wysłany: 2008-09-12, 17:47   
 

a jak koło niewyważone to to przypadkiem wpływu nie ma na ściąganie w jakąś stronę?
 
 
 
narol_Płock 
Gaworek



R25: 2,0,TI,benzyna,91
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 25
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-09-12, 18:25   
 

raczej to nie wyważenie bo to właściwie tak z dnia na dzień sie stało. Dzieki za odpowiedz panowie :)
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2008-09-12, 20:06   
 

a moze poprostu dokręć koło :)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
narol_Płock 
Gaworek



R25: 2,0,TI,benzyna,91
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 25
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-09-12, 20:14   
 

Konrad napisał/a:
a moze poprostu dokręć koło :)



heheh nie spoko to sprawdziłem od razu :P
 
 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-09-12, 21:55   
 

Jeżeli koło byłoby niewyważone to by biło, a nie byłoby luzu przy ruchu kierownicą ;)!! Ja stawiam na któryś sworzeń albo końcówka drążka!!
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-09-12, 22:47   
 

Jeżeli stuka na postoju to może to wskazywać na końcówkę drążka, ale tak gadając to do niczego nie dojdziemy bo to są bardzo subiektywne odczucia i zazwyczaj dla każdego oznaczają co innego. Panie coś mi stuka, nic panu nie stuka tylko jakoś tak buczy itd....

Jak nie masz do kogo pojechać to wpakuj auto na kanał, na lewarek, weź lampkę i patrz na tuleje sworznie itd. a druga osoba niech szarpie kołem, ewentulnie łom do ręki i naciskaj, podwarzaj kombinuj z gumami
_________________

 
 
narol_Płock 
Gaworek



R25: 2,0,TI,benzyna,91
Wiek: 42
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 25
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-09-13, 00:52   
 

gzara --- > zgadzam sie w pełni

po weekendzie poprostu podjadę do mechesa ale juz bede cos niecoś wiedział przed wiec mniejsze prawdopodobieństwo naciągnięcia :P

Dzieki Panowie ! dam znać co i jak :)
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-09-13, 09:29   
 

Najlepiej obserwuj zawieszenie razem z mechanikiem i niech ci palcem pokaże gdzie sa luzy.
Na połaczeniach metalowo gumowych czyli silentblokach zawieszenie bedzie pracować , nie bedzie sztywno stac w miejscu ale to nie powoduje stuków.
U mnie z prawej strony walił drazek reakcyjny i halasował łacznik stabilizatora ktory słabo trzymał sie na miejscu ( zabezpieczenia spadły). Teraz mam podobne objawy z lewej.
Nowa tuleja drazka reakcyjnego to koszt 28zł.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 38
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2008-09-15, 13:27   
 

sprobuj dokrecic lozysko lub lozysko do wymiany
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 28