:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
obroty silnika
Autor Wiadomość
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2008-11-04, 20:11   obroty silnika
 

pomozcie mi w sprawie..
mam wysokie obroty na benzynie az 1500obrotow na luzie a to sie wiaze z duzym spalaniem, :( moja renia jest na wtrysku i nie ma tam zadnej regulacji co mam zrobic zeby te obroty spadly chociaz do1000 obrotow tak jakie powinien miec. :(
 
 
 
Mariusz1500 
Fachowy forowicz


Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 349
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2008-11-04, 20:31   
 

obroty wyregulujesz na przepustnicy :)
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2008-11-04, 20:34   
 

a jak do tej przepustnicy sie dostac?
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-04, 20:36   
 

chyba fotke potrzeba - tam jest taka śrubeczka przy cięgle od gazu - może masz za mocno wkręconą
_________________

 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2008-11-04, 20:43   
 

jutro zrobie foto i zobaczycie a ta srobeczka to juz jest na maxa wykrecona ze jest przestrzen miedzy nia a tym kowadelkiem i dalej ma wysokie obroty
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-04, 20:48   
 

to cos z czujnikiem podcisnienia w kolektorze ssącym

znaczy podcisnienie jest w kolektorze, bo czujnik jest przy cewce zapłonowej
_________________

 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2008-11-04, 22:24   
 

Spróbuj wyczyścić silniczek krokowy, ewentualnie przepustnice może coś podlazło i już, potem będziesz kombinował dalej
_________________

 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2008-11-04, 22:24   
 

Odkręć trzy śruby- torksy na przepustnicy (taki aluminiowy bodajże element z napisem na górze) i tam jest przepustnica!! zobacz czy przy zgaszonym silniku jest szczelnie zamknięta bo czasami potrafi coś tam wpaść i jak nie będzie się zamykać do końca to będziesz miał wyższe obryty!! a jeżeli to nie to poczekaj na zdjęcia od chłopaków i zobaczysz jak to regulować. Milej zabawy
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2008-11-04, 23:06   
 

Nie reguluje sie obrotów przpustnicą !!!!!!!!!
Od tego jest zawór wolnych obrotów. Przepustnica ma byc szczelnie zamknieta podczaspracy na wolnych obrotach. A za wysokie obroty mozesz miec z powodu nieszczelności w kolektorze ale tewz z wielu innych powodów ;).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-05, 07:39   
 

bardzo ladnie tylko by jeszcze wypadało nas uświadomić, który to zawór. U mnie ostatnio na gazie wolne obroty wynoszą 1600 :(
przestawiłem się na jeżdżenie na benzynce - wtedy jest wszystko OK
_________________

 
 
odiz 
Starszy starszak


R25: 1995,GTS,B297,1984
Imię: żaba
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 136
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2008-11-05, 08:34   
 

Witaj.Miałem to samo-gaz 1500-1600 benzyna ~1100.Szybko się okazało że silnik łapał ,,lewe,, powietrze.Sparciała uszczelka pod kolektorem ssącym i pod jednym wtryskiwaczem.Podjedź do gazownika-mają aerozole do sprawdzania ,,lewusa,,.Koszt uszczelek to kilkanaście zeta -a jeśli masz trochę kluczy i smukłe dłonie to sam w godzinę wymienisz.Powodzenia :D

[ Dodano: 2008-11-05, 08:37 ]
Adam napisał/a:
bardzo ladnie tylko by jeszcze wypadało nas uświadomić, który to zawór. U mnie ostatnio na gazie wolne obroty wynoszą 1600 :(
przestawiłem się na jeżdżenie na benzynce - wtedy jest wszystko OK

Zerknij tu-

t_regulator_wolnych_obrotw_162.jpg
Plik cignito 36 raz(y) 43.73 KB

_________________
odiz
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2008-11-05, 09:31   
 

no bo juz myslałem, że cos przeoczyłem - czyli jednak chodzi o silnik krokowy - innej regulacji oprócz tego i przepustnicy nie ma :) bo dziwnie zabrzmiało z tym "zaworem" :)
wymieniałem ostatnio ta rure od góry ale nie zagladałem do środka krokowego - mam zreszta drugi na wierzchu - zaraz to sprawdzę - co kolega pisze poniżej
_________________

Ostatnio zmieniony przez Adam 2008-11-05, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
odiz 
Starszy starszak


R25: 1995,GTS,B297,1984
Imię: żaba
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 136
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2008-11-05, 11:23   
 

po ściągnięciu tej rury z góry masz kawałek zębatki i jakby przykrywkę z lewej strony.puknij ją jakimś małym ,,śrubalem,, w kierunku chłodnicyobroty powinny zjechać ostro na dół .Zatkaj wlot po wężu palcem-obroty powinny ostro zjechać na dół-zo zduszenia silnika prawie.Jeśli tak się dzieje to WD 40 i czyszczenie-tzn pełne płukanie tego ustrojstwa i śmigasz dalej na małych obrotach-----sprawdzone-przepłukane-działające ))demontaż dziecinie prosty.
_________________
odiz
 
 
Oluś 
Spełniony forowicz
oluś


R25: 2.2GTX,1989;Saf2.2,RN,1993;2,5V6Turbo;Espace2
Imię: Czarna, Szafa,
Pomógł: 6 razy
Wiek: 54
Dołączył: 13 Kwi 2005
Posty: 366
Skąd: Lublin/Hvar/Split
Wysłany: 2008-11-05, 13:58   
 

a czujnik tempertury płynu chłodzącego jak padł to nie dawał podobnych objawów??
_________________
SEA... SEX... SUN...
 
 
 
mk44arty 
Gaworek


R25: 1995, J7R, B29, 1990
Imię: złośnica
Wiek: 41
Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 26
Skąd: nowy sącz
Wysłany: 2008-11-05, 20:34   
 

dokładnie, on też za to odpowiada ja już dwa wymieniłem

a co to za aerozol do sprawdzania "lweusa" ?? mozna to gdzieś kupić ??
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 31