:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Strzela w rure.
Autor Wiadomość
PAFNUCY 
Starszy starszak


R25: GTX 2,2 benzynka 89r,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 130
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-01-19, 17:39   Strzela w rure.
 

Jadac np. na 5 biegu i jak hamuje zdejmujac calkowicie noge z gazu sluchac strzelanie w rure :? strzelanie jest dosc slyszalne pewnie to przez to ze mam dziurawy uklad wydechowy . Wyglada to na to ze cos z zaplonem nie tak ale przeca w Reniach zaplonu sie ustawic nie da :( dodam tylko jeszcze ze kable swiece i kopulka byly wymieniane w zeszlym roku.
_________________
Pafnucy i Renata w jednym stali domku... :)
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-01-19, 17:45   
 

A masz katalizator czy zdążyłeś go już wyciąc ???
Wtryskiwacze mogą przepuszczać, przez co leci wiecej paliwa niż powinno. Zawory też można by było sprawdzić a raczej ich luz.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
lucjan 
Kandydat na znawcę



R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Pomógł: 13 razy
Wiek: 78
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 538
Skąd: werbkowice
Wysłany: 2009-01-19, 17:57   
 

Ja pierwsze zainteresowałbym się świecami zapłonowymi.
 
 
Student 
Kawaler


R25: 2.9 Baccara 1986
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 65
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 2009-01-19, 18:09   
 

Miałem taki sam problem w której części wydechu ci przepuszcza ? U mnie pomogło jak uszczelniłem wydech puszkami z piwa i przestało strzelać :wink:
 
 
PAFNUCY 
Starszy starszak


R25: GTX 2,2 benzynka 89r,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 130
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-01-19, 19:18   
 

katalizatora w ogole tu nie ma a zawory reg.w zeszlym roku byc moze wtryskiwacze :? swiece maja z pol roku.Wydech jeszcze nie wiem gdzie ale napewno gdzies po srodku i koncowy tlumik do wymiany .
_________________
Pafnucy i Renata w jednym stali domku... :)
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-01-19, 19:30   
 

Sprawdziłbym też regulator ciśnienia paliwa. Podczas hamowania silnikiem występuje duże podciśnienie w kolektorze i wówczas regulator paliwa , powinien zmniejszyć cisnienie w listwie. Po to ma on właśnie doprowadzoną rurkę z kolektora ssacego. Jeśłi regulator nie zmniejsza ciśnienia w tym momencie to może do cylindrów lecieć więcej paliwa niż powinno, bo ilość dawkowanego paliwa jest regulowana tylko przez regulację czasu wtrysku więc cisnienie paliwa musi być stałe i zmieniać sie tylko w zależności od podcisnienia w kolektorze bo taka własnie regulacja została przewidziana. Jak regulator padł to ciśnienie jest nieprawidłowe w pewnych zakresach obciążen silnika.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2009-01-20, 09:09   
 

Takie prozaiczne pytanie
czy masz założony gaz .Bo jeśli tak to dużo wyjaśnia.
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2009-01-20, 09:26   
 

Maciek ma tu racjię i tam bym szukał na początku. Strzelanie w rurę jest objawem za bogatej mieszanki, która nie spala się całkowicie w komorze spalania a dopala się w rurze.
Za uboga mieszanka czasmi daje podobny objaw gdy spalanie w komorze jest zbyt wolne.
Tyle teorii a wpraktyce :lol: :lol: :lol: to może być różnie.
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-01-20, 09:32   
 

Na zbyt ubogiej to by mu chyba w kolektor dolotowy waliło , tak jak tym co to chcą bardzo oszczędnie na gazie jeździć i potem sie dziwią że im filtr powietrza rozerwało :mrgreen:
Mi w tej chwili Limousine strzela w dolot i to na PB , no ale układ paliwowy jest jeszcze nie dopracowany ( cholerny wtrysk mechaniczny rodem z niemiec ).

A poza tym to trzeba każdy trop sprawdzić ;).
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2009-01-20, 14:57   
 

Miałem podobne objawy w Fordzie Mavericku /Terrano II .Na gazie jako tako a
na benzynie przy byle redukcji cyrki się działy. To były bardzo głośne strzały.
Zbyt bogata mieszanka a palił tyle że strach. Różne cuda mechanicy /gazownicy mówili
prawdopodobnie żle działał czujnik temperatury powietrza dolotowego . Pomógł dopiero
reset komputera i chwilowa wymiana na inny czujnik.
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
PAFNUCY 
Starszy starszak


R25: GTX 2,2 benzynka 89r,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 130
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-01-20, 15:35   
 

witek S gazu u mnie niet. Maciej aaa ten regulator to to gdzie on niby jest bo u siebie nie widzialem zeby u mnie cos bylo kolo listwy :?: chyba ze to takie okragle tak po srodku kolektora z tym cienkim wezykiem :?:
_________________
Pafnucy i Renata w jednym stali domku... :)
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-01-20, 18:45   
 

Tak to jest własnie regulator. Jest on podłaczony do listwy wtryskowej. Do listwy jest też podłaczony przewód zasilający. Przewód powrotny paliwa jest podłaczony do regulatora i regulator musi puscić do przewodu powrotnego tylko tyle paliwa żeby w listwie panowało takie samo ciśnienie. Do regulatora idzie też przewód podcisnienia o ktorym pisałem wyżej. Sprawdź jego szczelność.
Możesz też zrobić mały test. Zapal silnik zdejmij przewód podcisnienia z kolektora. Zatkaj otwór przy nim i zassij powietrze z regulatora. Jesli tym weżykiem będzie leciało paliwo to na 100% uszkodzony regulator.
Szczelnośc kolektora ssącego też ma wpływ na ilośc paliwa bo źle może być odczytane podcisnienie w kolektorze a co za tym idzie, źle dawkowane paliwo przez komputer. Nieszczelność oczywiście ma też wpływ na nieprawidłowe cisnienie paliwa bo źle jest ustawiany regulator.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
PAFNUCY 
Starszy starszak


R25: GTX 2,2 benzynka 89r,
Pomógł: 1 raz
Wiek: 48
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 130
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2009-01-21, 15:42   
 

Dzieki za rade jutro zrobie tak jak napisales.Ale tak sobie mysle ze gdyby ten regulator nie zmniejszal cisnienia to by wiecej auto palilo a pali jak palil :?: tak czy inaczej zrobie jak napislales .Dzieki :)
_________________
Pafnucy i Renata w jednym stali domku... :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 28