R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 58 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-05-20, 21:56
żaden z tych elementów. Ja dokładnie takie objawy miałem przy luzie na drążku reakcyjnym (takie z przodu, przykręcone do górnego wahacza i idzie pod skosem do uchwytu z przodu karoserii). Luz miał właśnie na sworzniu (śrubie) w tym uchwycie. Ale nie miało to zupełnie nic wspólnego z tym czy silnik był ciepły czy zimny.
Wczoraj byłem w firmie krzak(Warsztacie diagnostyki samochodowej) przejazdem tak dla Jaj.
Na tzw Szarpakach
Panowie męczyli się ok 25 minut i nic nie znależli. Wszystko według nich jest w porządku.
Stwierdzili tylko że jest miękka guma na poduszkach pod skrzynią. Ale to nie powinno pukać bo poduszki są dobre
Nie komentowałem udawałem że jestem "kowalskim"
Dziś sobie sam sprawdzę na kanale
[ Dodano: 2009-05-26, 13:58 ]
Opowiedz była zaskakujaca
Wąs drązek reakcyjny
Miał delikatny luz prawy i lewy (nie duże wybicie)
Po nagrzaniu się samochodu i zachamowaniu.
Cała ciezkość auta idzie na wachacz
I pcha ten drążek do przodu.
Co wywoływało chrupniecie /stuk
Już wymieniałem i zrobiłem geometrię i cisza
Dziękuje za udział ankiecie
Która pozkazuje że stuki to niezłe zagadki słuchowe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum