Mam pytanie. Czy ktoś spotkał w jakiejś instrukcji serwisowej, informację pod jakim kątem w stosunku do wahacza, wprasowuje się tę dużą tuleję (oś śrub mocujących). Jeżeli nie będę miał tej informacji, to sam pomierzę w pozycji pracy, ale wolałbym znać dane fabryczne. Ma to ogromny wpływ na trwałość tych tulei. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-06-07, 16:55
Kąt prosty +/- 4 stopnie do wahacza. Gdybyś potrzebował odległośc tulei jednej od drugiej to pisz , bo były rózne dla układu kierowniczego ze wspomaganiem i bez.
Ostatnio zakładając tuleje SASICa okazało się ze muszą ja minimalnie roztoczyć bo wciskanie takiej jak była fabrycznie wymagało by chyba użycia kilkuset tonowej prasy . Trzeba zmierzyć suwmiarką srednice . Chyba coś im sie "źle" wyprodukowało ale byc może miałem jakiś odosobniony przypadek.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Bardzo Ci dziękuję za szybką odpowiedź. Ja kupiłem tuleje France Tech, w cenie 55,00 za sztukę. Mam TDX-a ze wspomaganiem i postaram się wcisnąć tak jak były. Ustawienia kątowego nie jestem w stanie odtworzyć, gdyż są już rozwulkanizowane. Stąd moje pytanie, bo widziałem już monterskie wyczyny, gdzie te tuleje się zrywały po opuszczeniu z podnośnika. We wtorek jadę do pana diagnosty na coroczny przegląd. Oprócz tulei wymieniam też końcówki drążków kierowniczych ( te z kolei f-my TRW) po 32,00. Według mojej oceny to powinno wystarczyć aby auto zostało uznane za zdolne do dalszej jazdy przez kolejny rok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum