R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-17, 17:28
Jak znajdę tutaj na urlopie dokumenty to przejrzę i postaram się coś doradzić. Masz ten nietypowy układ wtryskowy , podobnie jak mechaniczny wtrysk boscha ....tez jakiś wynalazek .
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Jak znajdę tutaj na urlopie dokumenty to przejrzę i postaram się coś doradzić. Masz ten nietypowy układ wtryskowy , podobnie jak mechaniczny wtrysk boscha ....tez jakiś wynalazek .
Byłbym wdzięczny Liczyłem na Ciebie Maćku
Mój wtrysk to wersja na Niemcy PH1 oczywiście jakiś wtryskowiec twierdził że to układ zmodyfikowany Bosch_K-Jetronic
Wtrysk mechaniczny?-to możliwe?-chociaż Bosch?.Choć K-Jetronick?2.2. v6 widziałem-może i to możliwe?.Gość kumaty sterownika do 2.2.v6 nie trafił- dokumentacja była zniszczona-500 sztuk do USA poszło i wszystko wróciło.na boku miała Medalion-widział ktoś coś takiego?84-85 pracował w fabryce Ranault.Chciał ją uruchomić(jego brat jeszcze tam pracował nie było żadnej specyfikacji silnika-wgralli od v 6 ledwo to się poruszało-a paliło 30 litrów na 100
Sprawdziłem wtyczki i od komputerka i od przepustnicy powietrza i od innych ważnych rzeczy
Zrobiłem test podmieniłem moduł i cewkę (objaw nie zniknął)
Więc wykluczam
bo nowe i sprawdzone
1.Czujnik temp wody (odpowiedzialny za ssanie)
2.Moduł i cewkę
3.Sonde lambda
4.Swiece
5.Przewody
6.Palec
8.Kopułkę
9.Zawór ssania (bimetal)
10.Przepływomierz powietrza
11.czujnik spalania stukowego
12 Sprawdzałem przewody powietrzne na "lewe powietrze"
13>wtyczki od modułu i na deskę i na czujnik Halla
Nie sprawdzone i nie wiem czy warto lub czasciowo sprawdzałem lub nie mam jak sprawdzić
11.Wtryski (odpinałem chodzą nie mierzyłem przyrządem)
12.Zawór utrzymujacy ciśnienie benzyny na listwę wtrysków
13.Komputerek licznik Boscha (heh tego to siÄ™ pewnie na sucho nie sprawdzi)
14Czujnik Halla
15.PiÄ…ty wtrysk rozruchowy
16.Pompka Paliwa lub filtry
No i macanie całej wiązki czy gdzieś przebicia nie ma
Wachania są nadal (falowanie) w zakresie 100 (stu) obrotów
No i głupi jestem
Oczywiście autko jeździ super a ja szukam dziury w całym czyli te 100 obrotów falujace
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-20, 01:04
Hm w zasadzie 100obr to dopuszczalne wahanie. Sprawdź wtrysk rozruchowy czy czasami nie przecieka. Czasami zdarza się ze wyłączony wtrysk przecieka. Poza tym do momentu kiedy sonda lambda sie nie rozgrzeje , nie ma kontroli mieszanki i stąd mogą być wahania obrotów. We wtrysku renix sygnał z sondy tez pobierany jest dopiero po jakimś czasie a do tego momentu silnik pracuje na bogatej mieszance.
Ciśnienie paliwa też może mieć wpływ ale trzeba by było podłaczyc manometr żeby to sprawdzić.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-24, 22:19
No widzisz , niby dobre a jednak nie do końca . Tak to jest , często są to pierdoły ktore trudno zlokalizować a człowiek zawsze zaczyna od końca
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum