:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
faluja obroty
Autor Wiadomość
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2009-08-31, 21:04   faluja obroty
 

Moje Renia polegla calkiem, obroty faluja na benzynie i gazie od 400 do 1100 silnikiem trzesie nie ma nadal ssania nie da sie juz nia jezdzic a kasy zeby w nia wkladac tez nie mam mam juz DOSC tego auta POMOCY :cry:
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-08-31, 21:12   
 

przecież było OK - nie może się tak nagle coś pitolic ni z gruchy ni z pietruchy
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-08-31, 23:03   
 

U Arka to wogóle jest problem złożony. Nie wiadomo czy ten silnik chodził kiedyś normalnie. Po drugie jest tam silnik nie z tej budy. Cały układ wtryskowy jest od innego silnika. Na tabliczce jest napisane J7T706 a wg. dialogysa powinien tam być silnik J7T730. Być może z tego drugiego został własnie cały wtrysk ale nie wiadomo też jaki tam jest komputer. Mam te dane musze je zweryfikowac , ale jedynym rozwiązaniem jest tak jak mówiłem i pisałem już nie raz. Kompleksowe sprawdzenie całej isntalcji i wszystkich czujników. To jedyna metoda przy takich mieszankach.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-09-01, 11:57   
 

Spokojnie Arek, emocje to najgorszy doradca w takich sytuacjach. To z całą pewnością jakaś pierdoła.
Po pierwsze, auto działało dobrze jakiś czas temu, więc wykluczyłbym jakieś większe problemy z przeszczepem. Na początek odepnij instalację gazową i wróć do zasilania wyłącznie benzyną, tak jak było w oryginale. Kiedyś miałem podobne zachowanie, jak się wtryski przestały odłączać i silnik dostawał dwa paliwa jednocześnie. Objawy mogą być różne, w zależności od rodzaju instalacji gazowej i fantazji gazownika :).
Podaj jak najwięcej szczegółów, jak odpala, na jakich obrotach startuje, jaka częstotliwość falowania itp ... jak najwięcej detali. Będziemy dumać. Ale zacznij od odpięcia gazu.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2009-09-01, 14:34   
 

dowiedzialem sie dzis ze sonda lambda ma duze znaczenie na utrzymywanie rownomiernych obrotow
na 100% u mnie jest walnieta
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-09-01, 15:21   
 

No sonda ma znaczenie ogromne, ale w przypadku az takich wachan, to raczej innej przyczyny trzeba szukac.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-09-01, 15:23   
 

sonda, to skład mieszanki, spalanie - ale raczej nie falowanie obrotów
_________________

 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-09-01, 15:27   
 

Adas, zmienny sklad mieszanki, to wlasnie falowanie obrotow :D

[ Dodano: 2009-09-01, 15:28 ]
Z tym ze obroty w tym przypadku faluja w zakresie 100 - 200 , a nie 600 (!!!)
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-09-01, 15:50   
 

Z tym że Arek nie wie kiedy i jak ten silnik chodził wcześniej , bo z tego co mówił w Bialej to od początku miał z tym problemy.
Dobry trop z tym nie odłaczaniem wtrysków ale wowczas by znikało paliwo ze biornika a o tym też nic Arek nie pisał.
Trzeba poza tym sprawdzić czy zaden gazownik specjalista nie pozmieniał nic w oryginalnej instalacji silnika ( bo nie mógł na gazie uzyskać wolnych obrotów i silnik gasł - patrz mój patent ).

A denerwować sie nie ma co tak jak napisał Tomek. Ja kilka tygodni jeździłem z poszarpującą skrzynią , szukałem , kląłem , grzebałem i w końcu dałem sobie spokój myślac że bedę musiał skrzynie otworzyć.
Aż pewnego wieczora prze TV przyszedł pomysł i na drugi dzien skrzynia była naprawiona , przyczyna była pierdoła , w zasadzie nic nie było uszkodzone tylko trzeba było poprawić jeden z czujników , ktory wczesniej oglądałem nie raz !!!!
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-09-01, 16:23   
 

MaciejR21 napisał/a:
sprawdzić czy zaden gazownik specjalista nie pozmieniał nic w oryginalnej instalacji silnika

Dlatego właśnie zacząłbym od wypięcia gazowni całkowicie i zobaczył efekty. Gaz na wszelki wypadek bym nawet zakręcił :)
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-09-01, 19:15   
 

dokładnie - on ma coś pozmieniane - miał podciętą przepustnicę. ma co prawda obecnie przepustnicę ode mnie ale ja ja wyjąłem ze Ślązaczki i czort jeden wie czy ona równierz nie jest podcięta. W swojej Ślązaczce mam obecnie przepustnicę która jeździła w Kopciuszku i ta jest dobra na bank.
_________________

 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2009-09-01, 21:50   
 

dzis zrobilem doswiadczenie z opornikiem 270ohm zamiast czujnika i obroty ladnie sie unormowaly na 1000 obrotow
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 26