:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
kopci na czarno
Autor Wiadomość
Nudels 
Dzidziuś



R25: 2.5 Baccara 1991 r.
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: ....
  Wysłany: 2009-11-17, 21:22   kopci na czarno
 

Witam ! mam taki problem gdy silnik jest zimny wszystko jest okej, gdy się rozgrzeje zaczyna kopcić na czarno i traci moc i nie mam pojęcia o co chodzi :(
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-11-17, 21:36   
 

chyba czujnik temperatury silnika - u mnie też tak było. Przy zimnym załącza sięssanie ale po rozgrzaniu sie nie wyłącza bo komputer nie ma informacji, że silnik jest już ciepły. Mieszanka nadal jest bogata - silnik kopci i traci moc. Chyba że to coś z olejem i turbiną - nie wiem jak to jest w przypadku Turbo
_________________

 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-11-17, 21:52   
 

Ja sprawdziłbym poziom i jakość płynu chłodzacegoi oleju. Nie jest wykluczone wydmuchanie uszczelki pod głowicą. W silnikach turbo jest większe prawdopodobieństwo takiej usterki.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-11-17, 22:03   
 

Nudels, przedewszystkim jasnowidzów tu nie ma. Chcesz to sobie postrzelamy tydzień, albo dwa o co chodzi twojemu silnikowi.
Fachową pomoc natomiast znajdziesz, jeśli napiszesz trochę więcej o swoim przypadku. "Traci moc" to dość szerokie pojęcie. Szarpie, łagodnie traci, jak wskazania na desce, co sprawdziłeś do tej pory, itp ? Może to jakiś czujnik i warto podpiąć kompa ? No i nie wstydź się swojego pochodzenia. Może ktoś z nas blisko mieszka i mógłby to obejrzeć.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-11-17, 22:20   
 

Poza tym , weź pod uwagę, że sillnik V6 tak szybko nie "klęka", ale możesz mu zrobić "duże kuku" nie reagując :(
 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2009-11-17, 22:35   
 

Ja bym stawiał na za bogatą mieszankę, wszystko co związane ze spalaniem oleju daje niebieski dymek, to co zwodą na biało.
 
 
Adawen 
Częsty forowicz



R25: R25: 2,9 BACCARA 92 r.
Imię: Żabka
Wiek: 75
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 220
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-11-18, 13:55   
 

Nie rozumiem. Rzucasz temat na forum są chętni aby Ci pomóc, a Ty to olewasz. Co jest grane?
 
 
 
Nudels 
Dzidziuś



R25: 2.5 Baccara 1991 r.
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 8
Skąd: ....
Wysłany: 2009-11-18, 15:56   
 

nie olewam ja pracuje nie mam czasu też się tym wszystkim zająć, to jest tak jak się silnik rozgrzeje i chce dać więcej gazu to tak jak by się dławił dochodzi do 3 tyś i i nie daje rady więcej i nie mam pojęcia jak zabrać za to tylko się boje że jak oddam na warsztat renie to bardzo dużo chyba skasują za taką usterkę. Płyn do chłodnicy jest nowy a uszczelka cała nie widze tam jakis nieszczelności
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-11-18, 19:52   
 

Nudels, tylko spokojnie :). Powiadasz że na zimnym silniku jest OK. Uszczelkę zostawiłbym w spokoju. Napisz jakie są obroty jałowe na zimno i czy po nagrzaniu spadają. Powinno być na zimno około 1000, a na ciepło 800-900. Czy dochodząc do 3 tyś. dławi się, czy dopiero od 3 tyś ?? Możesz wstawić w miarę czytelne zdjęcie komory silnika ? Chodzi o osprzęt. Jeśli masz osadnik par paliwa to możliwe, że czujnik wariuje. Może rurka podciśnienia spadła. Mi tak to wygląda.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-11-19, 00:01   
 

Jeśli jest to zbyt bogata mieszanka to możliwości są trzy.
Albo leci za dużo paliwa i wówczas sprawdziłbym wtryski, regulator ciśnienia paliwa, i na koncu czujniki temperatury silnika i powietrza dolotowego.
Albo leci za mało powietrza i wówczas sprawdziłbym turbine ( wskaźnik w liczniku może już duzó powiedzieć ). Zdarza się ze wirnik się rozleci i w zasadzie nie ma co dmuchać. Kręci sie sama oś z resztkami łopatek.
OCzywiście wszystkie połaczenia powietrzne też do sprawdzenia czyli turbina-IC-dolot.
No i pozostaje jeszcze kwestiia zapłonu. Jak nie będzie palił na wszystkie cylindry , albo będzie przerywał to też bedzie za bogata mieszanka. Kopułka , kable , swiece.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2009-11-19, 10:22   
 

Tak trochę z innej beczki.
Miałem taki samochodzik Nissan Terrano II silnik 2.4 benzyna + LPG i były trochę
podobne objawy i dotyczyły spalania na benzynie:
-gorący się dławił powyżej 3-4 tys
-spaliny waliły chmurą jak z starego diesla
-palił benzyny ile chciał
a na gazie było w miarę OK
Uszkodzony był czujnik tem powietrza dolotowego albo i pozostałe elementy układu
zasilania w benzynę bo na gazie wszytko działało w miarę normalnie.
Sprzedałem potworka między innymi z tego powodu.
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
Suvis 
Starszy starszak



R25: baccara, 2,5 Turbo V6, 91r
Wiek: 45
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-11-20, 17:21   
 

Sprawa może być bardzo prosta. Do mapsensora idzie taki wężyk ciśnieniowy,, jeżeli ci z niego spadł albo jest pęknięty samochód kopci na czarno, strzyla z rury, traci moc i pali 100/100. sprawdź sobie.

czrny dym to zby bogata miesznka. na zimnym działa ssanie czyli dostaje więcej powitrza i może być w miarę ok
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-11-20, 19:37   
 

W silniku turbo nie występuje czujnik podcisnienia bo nie miałby co mierzyć .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-11-21, 10:13   
 

No sory, moze ja niedokladnie przeczytalem temat, ale gdzie jest napisane, ze chodzi o silnik z turbo ??? Ze Nudels w baccarze nie ma dizla to w miare oczywiste, choc wiem kto ma taki zestaw ;)
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2009-11-21, 10:40   kopci
 

Baccara z silnikem 2.5 to raczej musi być turbo :wink: TomQ
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 29