:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
obieg powietrza jest cały czas zamknięty
Autor Wiadomość
barszczu_T-DX 
Gadaczka



R25: 2068, Turbo DX, B290,1990
Imię: Jouissance
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 49
Skąd: W-wa
Wysłany: 2009-12-08, 20:55   obieg powietrza jest cały czas zamknięty
 

Od pewnego czasu w mojej Reni zaobserwowałem wzmożone parowanie szyb, nawet w bezdeszczowe dni. Zabrałem się więc do sprawdzenia układu nawiewu i okazało się ze cały czas włączony jest zamknięty obieg powietrza. :(
Od czego zacząć poszukiwanie przyczyny problemu? Sam silnik otwierający/zamykający obieg łatwo można sprawdzić doprowadzając mu bezpośrednio napięcie, co też jutro uczynię. Ale co dalej jeśli to nie silnik? Help!
_________________

 
 
 
oleks 
Kandydat na znawcę


R25: 2068 Turbo DX B290 1990
Imię: Renia
Pomógł: 4 razy
Wiek: 51
Dołączył: 19 Lis 2005
Posty: 574
Skąd: Łodź
Wysłany: 2009-12-08, 21:09   
 

Włączenie nawiewu powoduje otworzenie klapki obiegu zewnętrznego. Jak nawiew jest wyłączony to klapka jest zamknięta. Klima też trzyma obieg zamknięty do czasu ustawienia temperaturki.
Zacznij od silniczka dalej idź po kabelkach szczerze to nigdy z tym nie miałem problemu.
Trzebaby schemat elektryczny gdzieś wygrzebać.
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2009-12-08, 22:34   
 

moze tu cos wygrzebiesz

http://depositfiles.com/en/files/7499595
http://depositfiles.com/en/files/7500415

tylko musisz miec na to czas...
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2009-12-08, 23:47   
 

Sprawdzałeś czy sam mechanizm klapki jest sprawny ??? Chodzi o grzebień ktory przesuwany jest silnikiem . Lubi on pękać i klapa zostaje w miejscu.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2009-12-09, 23:13   
 

Sprawdź przyciski klimy i samą płytkę. Może coś tam się zwarło.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
barszczu_T-DX 
Gadaczka



R25: 2068, Turbo DX, B290,1990
Imię: Jouissance
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 49
Skąd: W-wa
Wysłany: 2009-12-19, 20:48   
 

Usterka usunięta. Okazało się że to jednak spalony silniczek (chyba, w każdym razie nie działa). Po wymianie wszystko jest już ok i szyby wreszcie przestały parować. :D
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 21