:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Ile omów ma czujnik Halla w renault 25
Autor Wiadomość
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2010-02-28, 12:20   Ile omów ma czujnik Halla w renault 25
 

Ile omów ma czujnik Halla w renault 25 ?

Jak ktoś ma dane katalogowe to byłbym wdzięczny

Jak nie mam prośbę zdejmijcie kostkę od czujnika i zmierzcie

Moj ma 221 Omów i nie mam iskry katalogowo niby powinien mieć 240 Omów

I tak się zastanawiam czy te brakujące 20 omów może powodować problemy

Na cewkę Plus Impulsy i masa jest

Cewki(moduł z cewką) tez zmieniałem i nic

Nie wychodzi iskra z modułu i cewki do kopułki

:(
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
Ostatnio zmieniony przez killbill 2010-02-28, 12:28, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-02-28, 12:26   
 

200 +/- 50 Ohm
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-28, 12:29   
 

Dzięki Maćku

To juz sie pohlastam

Nie mam iskry przeczytaj opis powyżej

:(
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-02-28, 13:27   
 

Jaki Ty masz tam moduł ??? Standardowy ???
Czujnik masz podłaczany bezpośrednio do modułu ??? Czy sygnał sterujący do modułu idzie z komputera silnika ???
Na pierwszej kostce modułu zapłonowego jest zasilanie , masa , i sygnał obrotomierza ( mogłem pomylić koleność ) . Na środkowej kostce jest sygnał sterujący i przy sterowaniu z komputera silnika idzie tam jeden przewód , a przy sterowaniu ż czujnika idzie tam poprostu przewód od czujnika dwużyłowy.
Sprawdź też kondensator . Czy na pewno podstawiałeś sprawny moduł zapłonowy / cewkę albo komplet moduł + cewka ???
ZObacz czy podczas rozruchu / kręcenia rozrusznikiem , nie zanika Ci napięcie na module zapłonowym ( taki jest objaw uszkodzenia przekaźników odpowiedzialnych za zasilanie osprzętu silnika ) .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-02-28, 14:10   
 

MaciejR21 napisał/a:
Jaki Ty masz tam moduł ??? Standardowy ???
Czujnik masz podłaczany bezpośrednio do modułu ??? Czy sygnał sterujący do modułu idzie z komputera silnika ???

Tak czujnik idzie do moduły bezpośrednio 2 pinowy kabel (Hall)


Na pierwszej kostce modułu zapłonowego jest zasilanie , masa , i sygnał obrotomierza ( mogłem pomylić koleność )

Ok tak jest jak piszesz tyle że plus jest ostatni


. Na środkowej kostce jest sygnał sterujący i przy sterowaniu z komputera silnika idzie tam jeden przewód , a przy sterowaniu ż czujnika idzie tam poprostu przewód od czujnika dwużyłowy.

Sprawdź też kondensator . Czy na pewno podstawiałeś sprawny moduł zapłonowy / cewkę albo komplet moduł + cewka ???

Jak sprawdzić czy 3 moduły które mam są sprawne idzie to jakoś pomierzyć?

2 miesiące temu chodziły bo podmieniałem

Kondensator jak sprawdzić ? może być masz rację uwalony
?????

Jak będzie uwalony to nie mam pojęcia gdzie go kupić:(


ZObacz czy podczas rozruchu / kręcenia rozrusznikiem , nie zanika Ci napięcie na module zapłonowym ( taki jest objaw uszkodzenia przekaźników odpowiedzialnych za zasilanie osprzętu silnika ) .


Ok to na pewno sprawdzę ten zanik napięcia na plusie do modułu

Bardzo trafne uwagi Maćku dziękuje z góry za odpowiedz

_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-01, 00:33   
 

Kondensator możesz odłaczyć na czas prób może chodzić bez niego.
Modułu nie pomierzysz , możńa pomierzyć samą cewkę odkręcając ja od modułu , jednak to niestety nic pewnego :(.
Jeśli jednak chodziły , można uznać że są sprawne , ale przełóż same cewki między całymi modułami.
Napisz mi dokładne oznaczenie silnika to zerkne do papierów.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-01, 10:24   
 

J7T B29b0

Jutro pokombinuje z modułami
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-01, 23:59   
 

Pomieszałeś typ nadwozia w numerem silnika. Zobacz mój temat odnośnie tabliczki znamionowej i odczytaj symbol na Twoim silniku.
Typ silnika z mojej tabliczki to J7T754
http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=3944
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-02, 21:01   
 

MaciejR21 napisał/a:
Pomieszałeś typ nadwozia w numerem silnika. Zobacz mój temat odnośnie tabliczki znamionowej i odczytaj symbol na Twoim silniku.
Typ silnika z mojej tabliczki to J7T754
http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=3944



Wtrysk mam z tego co podałem numer silnika

A silnik mam ten sam co ty

zernę jutro na tabliczkę

Odpaliłem go i dwie niezłe zagadki

1.Kondensator dotknąłem i chodzi

2.Musiałem zmienić wszystkie swiece

Po wyjęciu świecy na dekiel świeca miała straszne przebicia

Swiece to Beru ( 1 Miesieczne ) Beru Ultra Made In france 1645700

3 mają przebicia jedna cała kolor poprawny :shock:

Muszę poszukać Championów czy cuś

Albo coś jest z cewką lub modułem bo świece na 1 miesiac to coś mało
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-02, 22:53   
 

No to ja takie doświadczenia miałem ze świecami NGK i to był ostatni raz kiedy je kupiłem , a było to daaawno temu ;).
Poszukaj świec DENSO . Dobre tanie , oryginalne japońskie ;).
Skorpion jeździ na takich i na takich samych jeździ mój silnik w R21 , bez żadnego problemu.
Pisałeś wcześniej że nie masz iskry na cewce , a to też ważne czy sprawdzasz ja bezpośrednio na cewce czy na końcówce kabla zapłonowego.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-03-03, 07:23   
 

MaciejR21 napisał/a:
Poszukaj świec DENSO


a czemu to nie EYQUEM ?
_________________

 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 72
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-03-03, 10:22   
 

Może nawet Iskry załozyć jak dostanie .A Maciek poleca Denso ponieważ pracują w dwóch autach i do tej pory nie było z nimi zadnych kłopotów, a tych co wymieniasz po prostu nie znamy .
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-03, 21:31   
 

Adam napisał/a:
MaciejR21 napisał/a:
Poszukaj świec DENSO


a czemu to nie EYQUEM ?


Obie firmy są bardzo dobre

Ale to nie rozwiąze mojego problemu

Muszę dociec co w moim układzie wtryskowym zbyt wzbogaca mieszankę (Pamietacie ja mam Boscha) mam dokłądnie taki wtrysk jak w Audi 80


Zapalam na zimnym i na jałowym biegu mimo tego że ssanie działa 3 krotnie mi gaśnie.
Capi bogatą mieszanką
Jak już ma minimalną temperaturę to problem ustaje


Pytanko nie macie kogoś w Boschu z jakąś porzadną zniżką na graty

Bo potrzebuje coś do wtrysku tylko produkcji Bosch ?
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-03-03, 22:13   
 

Dopóki nie podasz mi typu silnika to nic Ci nie poradzę bo " taki wtrysk jak w audi ...." mało mi mówi . Zczytaj tabliczkę na silniku.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
killbill 
Starszy starszak


R25: 2200cm,R25TX,B29B0,J7T574,1986
Imię: Biedronka
Wiek: 52
Dołączył: 25 Kwi 2007
Posty: 110
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-04, 11:00   
 

Maćku ja mam obecnie silnik J7T z osprzętem od auta numer nadwozia VF1B29B05G

Nie mam numeru starego silnika był na starym dowodzie rejestracyjnym :(

http://pl.wikipedia.org/wiki/L-Jetronic

http://bama.ua.edu/~darren/boschindex.html


Opis do rysunku





1-wtryskiwacz roboczy, 2- wtryskiwacz rozruchowy, 3- przepływomierz powietrza, 4- zawór powietrza dodatkowego, 5- elektryczna pompa paliwa, 6- filtr powietrza, 7- czujnik położenia przepustnicy, 8- elektryczne urządzenie sterujące, 9- czujnik temperatury, 10- wyłącznik termiczno czasowy.



Dokładnie mój układ wtryskowy

I będac upierdliwym ----.... :) znalalazłem

Uwalona masa z wiazki głownej do przepływomierza

:)
_________________
Nie mam gazu i nie będę miał

Amen

http://www.youtube.com/watch?v=KgKLs8z-EHI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 30