R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-03, 16:44 Gleba
Już od pewnego czasu mam w głowie pomysł małych przeróbek reni mowie tu o 2.2
I tak jedną z nich jest obniżenie jej ... tylko zastanawiam się w jaki sposób będzie to najlepiej zrobić... mam pomysł coby użyć do tego sprężyn od V6 i skrócić je o 1 może 1,5 zwoja ... a może Wy macie jakiś inny pomysł? może jakieś cześci od innych samochodów
[ Dodano: 2010-02-03, 16:50 ]
dodam jeszcze że to wszystko pod felgi 17"
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
Przecież tam 16" jest na styk, to jak ty chcesz 17" i jeszcze obniżyć ??? Sprawdzałeś, czy się zmieści, czy to dobiero ci się przyśniło i teoretyzujesz tylko ??
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-03, 17:12
no 16" ale w V6 ... a ona troche niżej jednak siedzi... a to chce te felgi zapakowac do 2.2 silnika i tak teraz kombinuje bo mysle ze powinny sie zmieścić z niskim profilem
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka Pomógł: 19 razy Wiek: 59 Dołączył: 12 Sie 2005 Posty: 3687 Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-03, 17:26
ja miałem z przodu obniżone zawieszenie. Może i była fajna z wyglądu z tym swoim "dzióbkiem na dół" ale komfort jazdy żaden. 17 cali by tam chyba nie weszły - miałem 15 cali Exip'a. Zawieszenie obniżył ktoś przez ucięcie przynajmniej zwoja sprężyny i montaż krótkich teleskopów. Wyglądała tak:
Gdy miałem stłuczkę - zderzak przeciwnika idealnie trafił w lampy, tłukąc je i miażdżąc mi chłodnicę. Do tego amortyzatory zaczęły ciec -więc z radością przywróciłem wszystko do oryginału. Jestem z tego bardzo zadowolony
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-03, 17:30
No ja tam komfortu nie potrzebuje ona ma wyglądać
piszesz o krótkich teleskopach jaka firma dane jakieś ?? chętnie się dowiem
taki pomysł mam ... moj samochod ale zdjecie lekko przrobilem
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-03, 18:27
bo felgi małe to nie ma efektu z takimi wielkimi balonami aaaa te sprężyny to były cięte od V6 czy od 2.2 ?? bo tak sie wlasnie zastanawiam czy nie kupic od v6 bo są jednak mocniejsze a jak obetne ten zwój to jednak mniejszy skok bedzie
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
pomijajac to, ze obiciecie spręzyny skraca skok to przede wszystkim znacząco utwardza spręzyne zatem skracanie spręzyny twardszej to duże ryzyko ;> ja obciałbym te od 2,2 ale góra jeden zwój, tyle, ze teraz kwestia amorków, te oryginalne zakatują sie od razu, bo bedzie je dobijac a znależć cos dedykowanego do R25 jest chyba trudno mozna ciać stare amorki, ale pozniej rowno połączyc, taka rzezba troche 17'' moim zdaniem wejdzie, ale na niskim profilu
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-02-03, 20:23
Jak to ma tylko wyglądać i stać ( bo znamosoby ktore preferują taki typ użytkowania auta ) to ok. Ale jak to ma jeździć to od razu dodaj sobie częste remonty zawieszenia a i zapasowa felga oblepiona gumą ( czyt. opona ) się przyda na naszych dziurach
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum