:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Gleba
Autor Wiadomość
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-03, 16:44   Gleba
 

Już od pewnego czasu mam w głowie pomysł małych przeróbek reni mowie tu o 2.2
I tak jedną z nich jest obniżenie jej ... tylko zastanawiam się w jaki sposób będzie to najlepiej zrobić... mam pomysł coby użyć do tego sprężyn od V6 i skrócić je o 1 może 1,5 zwoja ... a może Wy macie jakiś inny pomysł? może jakieś cześci od innych samochodów

[ Dodano: 2010-02-03, 16:50 ]
dodam jeszcze że to wszystko pod felgi 17"
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-02-03, 17:03   
 

Konrado napisał/a:
to wszystko pod felgi 17"

Przecież tam 16" jest na styk, to jak ty chcesz 17" i jeszcze obniżyć ??? Sprawdzałeś, czy się zmieści, czy to dobiero ci się przyśniło i teoretyzujesz tylko ??
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-03, 17:12   
 

no 16" ale w V6 ... a ona troche niżej jednak siedzi... a to chce te felgi zapakowac do 2.2 silnika :) i tak teraz kombinuje :) bo mysle ze powinny sie zmieścić z niskim profilem
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-03, 17:26   
 

ja miałem z przodu obniżone zawieszenie. Może i była fajna z wyglądu z tym swoim "dzióbkiem na dół" ale komfort jazdy żaden. 17 cali by tam chyba nie weszły - miałem 15 cali Exip'a. Zawieszenie obniżył ktoś przez ucięcie przynajmniej zwoja sprężyny i montaż krótkich teleskopów. Wyglądała tak:



Gdy miałem stłuczkę - zderzak przeciwnika idealnie trafił w lampy, tłukąc je i miażdżąc mi chłodnicę. Do tego amortyzatory zaczęły ciec -więc z radością przywróciłem wszystko do oryginału. Jestem z tego bardzo zadowolony :D
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-03, 17:30   
 

No ja tam komfortu nie potrzebuje :) ona ma wyglądać :wink:
piszesz o krótkich teleskopach jaka firma dane jakieś :) ?? :) chętnie się dowiem

taki pomysł mam ... moj samochod ale zdjecie lekko przrobilem
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-03, 17:53   
 

tu chyba lepiej widac - dla mnie wzrokowo nic specjalnego - a komfort żaden



amortyzatory wyrzuciłem do smietnika u Oleksa w garażu. Może jeszcze tam leżą?

Fotki są w temacie: http://www.renault25.eu/viewtopic.php?t=3705
_________________

 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-03, 18:27   
 

bo felgi małe to nie ma efektu z takimi wielkimi balonami :) aaaa te sprężyny to były cięte od V6 czy od 2.2 ?? bo tak sie wlasnie zastanawiam czy nie kupic od v6 bo są jednak mocniejsze a jak obetne ten zwój to jednak mniejszy skok bedzie
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Patryk 
Kandydat na znawcę



R25: była R25 2,2 TX J7T B29B 1991
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 16 Cze 2005
Posty: 669
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-02-03, 19:00   
 

pomijajac to, ze obiciecie spręzyny skraca skok to przede wszystkim znacząco utwardza spręzyne :) zatem skracanie spręzyny twardszej to duże ryzyko ;> ja obciałbym te od 2,2 ale góra jeden zwój, tyle, ze teraz kwestia amorków, te oryginalne zakatują sie od razu, bo bedzie je dobijac :) a znależć cos dedykowanego do R25 jest chyba trudno :) mozna ciać stare amorki, ale pozniej rowno połączyc, taka rzezba troche :) 17'' moim zdaniem wejdzie, ale na niskim profilu :)
_________________

 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-02-03, 20:23   
 

Jak to ma tylko wyglądać i stać ( bo znamosoby ktore preferują taki typ użytkowania auta :D ) to ok. Ale jak to ma jeździć to od razu dodaj sobie częste remonty zawieszenia a i zapasowa felga oblepiona gumą ( czyt. opona ) się przyda na naszych dziurach
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-04, 10:56   
 

nie. ma sie toczyc i wygladac :)
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-02-04, 13:29   
 

Amory trzeba koniecznie przyciąć. W sumie robota jak każda. Łatwiej amora przyciąć równo niż sprężynę :D. Tu lepiej widać o tco biega

_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 39
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
Skąd: LSW
Wysłany: 2010-02-04, 13:34   
 

no i o to mi chodziło :) a jak to z tymi spreżynami od V6 zamontowac to dobry pomysł czy raczej lepiej będzie ciąć od 2.2??
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
Hubert 
Dzidziuś


R25: TI,2.0 12v , 1990
Dołączył: 29 Lut 2008
Posty: 6
Skąd: Lipie
Wysłany: 2010-02-06, 15:52   
 

http://www.renault25.eu/album_pic.php?pic_id=2860

mniej więcej tak by to wyglądało...
_________________
bombel
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 28