:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
pedal schodzi na sam dol
Autor Wiadomość
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-04-09, 19:27   pedal schodzi na sam dol
 

Po zalozeniu z tylu przewodow gumowych zamiast korektora sily hamowania i po odpowietrzeniu ukladu hamulcowego przy hamowaniu hamuje jako tako ale pedal opiera sie az o podloge
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-04-09, 19:29   
 

Bo masz dalej zapowietrzony układ . Tak jak Ci wczoraj pisałem na gg zapowietrzyłeś pompę przez to że uciekł Ci cały płyn.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-04-10, 17:31   
 

Dzis zostala podjeta druga proba odpowietrzania hamulcow tak jak dal mi skorpion wskazowke zalozyc wezyki na odpowietrzniki i zatopic je w plynie i patrzec czy beda szly bomble ale nic sie nie pokazalo karzde kolo odpowietrzali chyba z 10 razy i nic dalej to samo
gdy silnik jest zgaszony to pedal hamulca jest u gory przy wcisnieciu
a przy zapalonym silniku naciskajac na pedal hamulca to na polowie sie zatrzyma i po sekundzie idzie na dół
co prawda hamowac to hamuja kola ale nie powinno tak byc ze pedal jest w podlodze :cry:
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
odiz 
Starszy starszak


R25: 1995,GTS,B297,1984
Imię: żaba
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 136
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-04-10, 21:37   
 

Ups-chyba korektor hamowania oddał ostatnie tchnienie .Ja go wy...exmitoliłem i heble na krótko załączyłem.Poezja ABSy się chowają ze 140 do zera na lewym pasie nad ranem około 100 metrów .Ale warunek-musisz co 3 miechy rozebrać tył i trochę pasty miedzianej zostawić-aby klocki równo chodziły-bo jak nie to będziesz przy hamowaniu latał jak majtki na ku.....tirówce? :lol:
_________________
odiz
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-04-10, 22:08   
 

Odiz Arek ma z tyłu bębny i właśnie wywalił korektor , tylko przy tej operacji nie dopilnował i wyciekł mu cały płyn hamulcowy zapowietrzając cały układ łącznie z pompą. ABS-u Arek nie ma .
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-04-10, 22:57   
 

Bardzo prawdopodobne że przepuszcza mu pompa. Może też mieć zapieczone samoregulatory w tylnych hamulcach przez co szczęki za bardzo są oddalone od bębna.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
odiz 
Starszy starszak


R25: 1995,GTS,B297,1984
Imię: żaba
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 136
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2010-04-11, 00:06   
 

samoregulatory-źle wklepałem nowe szczęki-i się z księżycami od samoregulacjii mijały.Poczekałem do maja-nad Bugiem a w czasie łapania ryb bębny aut-jeszcze raz montaż i ustawianie szczęk-powrót-ostre hamowanie w Sokołowie-BRZYTWA !!
_________________
odiz
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-04-11, 12:32   
 

MaciejR21 napisał/a:
Może też mieć zapieczone samoregulatory w tylnych hamulcach przez co szczęki za bardzo są oddalone od bębna.


mozliwe przy wylaczonym silniku jak wciskam hamulec to az wszystko trzeszczy w tylnych bebnach

a jak jade i wciskam hamulec to tylne kola hamuja mocniej od przednich a powinno byc odwrotnie przednie a pozniej tylne

tylne kola odrazu staja w miejscu
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-04-11, 19:01   
 

No to masz przednie hamulce do odpowietrzenia, albo zwaloną sekcję pompy odpowiadającą za przednie hamulce.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-04-11, 19:42   
 

przednie hamulce sa odpowietrzone plyn tryska zero powietrza tak jak pisalem wczesniej na jedno kolo chyba z dziesiec razy odpowietrzalismy jak i drugie
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-04-12, 22:47   
 

Arek a jak ją kupiłeś i jak Ci tył nie hamował ,to jaki był pedał hamulca ?
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-04-12, 22:58   
 

peadal hamulca byl ok w polowie i nie szedl ani centymetra nizej
mysle nad tym zeby jeszcze sprobowac odkrecic przy papie ten 4 wezyk ktory nie moge odkrecic moze to tylko on jeszcze zapowietrza pompe
w pompie mam 4 wezyki dwa z przody ida na tyl to oba odkrecone i odpowietrzone a dwa tylnie ida na przod jeden odkrecony odpowietrzony a drugiego nie moge odkrecic z powody braku dojscia jakim kolwiek kluczem :( i dlatego moze tyl bieze szybciej a przod wolniej i slabiej ???

[ Dodano: 2010-04-12, 23:25 ]
podlaczylem to tak moze i zle???

_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-04-13, 07:07   
 

tak coś mi się wydaje. Masz złączone oba dochodzące a te rozchodzące się do kół też razem. To jak ma ciśnienie płynu do cylinderków dochodzić?
_________________

 
 
areckicz 
Częsty forowicz
R25


R25: 2.2i TX LPG 1991r.
Imię: Miła
Wiek: 37
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 239
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2010-04-13, 16:59   
 

wszystko jest prawidlowo podlaczone pompa z kolami dzis jeszcze raz zdjecie zrobilem to tylko tak sie wydaje na zdjeciu ze sa zle podlaczone a jak by byly zle podlaczone to by wogole tyl nie hamowal i by plyn z odpowietrznikow nie lecial przy odpowietrzaniu
dziesiejsze zdjecie
_________________
www.czaplinek.pl
 
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-04-13, 20:02   
 

Jeżeli te dwa zielone przewody wygięte u góry ,były wkręcone w górną część korektora to było coś wcześniej kombinowane. Czyli w górną część korektora był wkręcony przewód od pompy i przewód od prawego koła ,a w dolną część pompa-lewe koło.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 29