Wg Haynesa: na zimnym silniku - zdjąć zakrętkę zbiorniczka przelewowego, zdjąć dolny wąż chłodnicy (oczywiście podstawiając wcześniej miskę itp.), odkręcić śrubę odpowietrzającą znajdującą się najczęściej w okolicy termostatu lub na górnym przewodzie chłodnicy. Jak przestanie lecieć z chłodnicy przestawić miskę pod silnik i wykręcić korek spustowy z bloku silnika - ulokowany najczęściej z tyłu po prawej stronie.
Można się jeszcze pokusić o przepłukanie chłodnicy i silnika ale to już całkiem inna historia...
R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990 Pomógł: 17 razy Wiek: 47 Dołączył: 08 Mar 2007 Posty: 1603 Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-08-07, 09:39
W nagrzewnicy niestety zostanie . Szczególnie w V6 gdzie trzeba by było odkręcić węże przy samejnagrzewnicy a jest to o tyle trudne że zastawione jest to ABSem i wspomaganiem a jak do tego dojdzie automat i klima to w zasadzie odkręcenie węzy jest niemożliwe bez ruszania innych podzespołów.
_________________ Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Tak jak oleks pisał-otwierasz maskę-siadasz na prawym błotniku-nogi na podłużnicy (wchodzisz pod maskę )patrząc od strony kabiny na bloku-na wysokości 5 -9 cm od dołu masz korek spustowy z bloku silnika.Klucz faktycznie jakiś nietypowy 11?.Dla spokojności odpal silnik na 5- 10 sekund-niech pompa wychlapie wszystko . Powodzenia !!
_________________ odiz
Ostatnio zmieniony przez odiz 2010-08-07, 18:11, w całości zmieniany 2 razy
Mi sie wydaje że nie jest pod tym kątem.. Spustowe są pod kątem prostym do bloku a ta jest w poziomie więc wygląda jak mocowanie miski albo czegoś podobnego śróby spustowe poza tym były bodajże na imbusie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum