:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Wysokie obroty
Autor Wiadomość
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-08-13, 10:00   Wysokie obroty
 

Witam
Od pewnego czasu czasami mam taki problem autko po uruchomieniu wchodzi na wysokie obroty 1,5 - 1,8 nie ma znaczenia czy odpalamy na Pb czy LPG (zawsze jest na Pb a potem przechodzi na LPG) po pewnym czasie się uspokaja i trzyma obroty tak jak powinno być.
Jeśli je zgasimy i zapalimy to znowu mamy 1,5 -1,8 obrotów.Nie jest to zależne od temperatury silnika , powietrza.
Domyślam się ,że jakiś czujnik zepsuł się albo zabrudził czy drodzy koledzy i koleżanki mają
jakiś pomysł.
Samochód który robi tego psikusa to RENIA V6 1992R
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-08-13, 10:09   
 

U mnie też czasami sie to zdarza ,ale po przelączeniu na gaz. Wtedy wciskam trochę mocniej pedał gazu, puszczam i jest ok.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Psztym 
Stary młodzik


R25: 2165,TX,J7T,B29B,1991
Imię: Szmaragdowa
Wiek: 50
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 128
Skąd: Opole
Wysłany: 2010-08-13, 10:36   
 

hmm, nie znam za dobrze V6 - może sie zacina silniczek krokowy i samochód do dodatkowej dawki rozruchowej na starcie dostaje dodatkowe powietrze?
A może siada któryś czujnik temperatury....
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-08-13, 14:29   
 

Jeśli gazownicy nic nie pobroili i nie przerobili w układzie dolotowym wolnych obrotów, to wymontuj zawór powietrzny BOSCH i sprawdź czy tłok w środku obraca się bez oporów . Sprawdź też jego wtyczkę. Zmiana położenia czujnika przepustnicy też może powodować takie objawy.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-08-13, 16:23   
 

Gaz jest od lat 5 i działa ok , krótka podpowiedź czy ten zawór powietrzny jest po lewej stronie patrząc od przodu auta w metalowym kolektorze dolotowym tam gdzie przepustnica .
Gaz jest bardzo fajny ale też brudny i pewnie zabrudził zakleił ten czujnik.
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-08-13, 19:51   
 

Zawór jest błędnie nazywany silnikiem krokowym choć takowym nie ma absolutnie nic wspólnego. Średnica baterii R20 , metalowy cylinder z dwoma wężami :) . 3 pinowa wtyczka .
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
Imię: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2010-10-02, 11:33   
 

Rozebrałem to w sensie wymontowania zaworu z samochodu.
Następnie 2 dni się moczył w benzynie ekstrakcyjnej a na koniec przed montażem
bardzo solidnie potraktowałem go preparatem w stylu WD-40.
Autko stało miesiąc w garażu , pierwsza jazda taka sobie , ale po chwili wszystko jest ok.
Teraz od tygodnia jest w porządku , choć nie da się ukryć że element się powoli zużywa.
Nie wiem czy jest sens go kupować na Allegro za 100- 120 zł jak cały silni kosztuje 500-700
zł.
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2010-10-02, 11:58   
 

Prawda jednak jest taka, że cały silnik za 500 - 700 zł nie jest fabrycznie nowy i nie masz żadnej gwarancji, że za miesiąc będzie działać wszystko ;). Może więc lepiej kupić nowy zawór i mieć spokój na lata ?
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 23