:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Przesunięty przez: Tombog
2010-11-28, 16:07
zamiana silnika
Autor Wiadomość
ADAMO 
Dzidziuś


Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: śląsk
Wysłany: 2010-11-11, 17:26   zamiana silnika
 

Witam wszystkich
Takie nietypowe pytanie czy opłaca się i czy ma to sens żeby zamienić silnik 2.2 benzyna w reni25 na disla - jak to wygląda z przeróbkami - jaki duży silnik, czy warto zrobić przekładkę? pozdrawiam :shock:
 
 
jaclaw 
Fachowy forowicz



R25: 2,2 ph2 1t TX 1992
Imię: Renata
Wiek: 65
Dołączył: 31 Lip 2009
Posty: 299
Skąd: MENELOLANDIA
Wysłany: 2010-11-11, 18:54   
 

ja to robie a dokładniej mój syn
w odpowiedzi na Twoje pytanie musiałbym zadac wiele pytan pomocniczych
jakimi warunkami dysponujesz..garaz..narzedzia
czy masz juz silnik czy bedziesz kupował
disle po prostu jezdza i zadko sie trafia silnik aby ktos się pozbywal
czy moze silnik do remontu
disel wyremontowane na bank przeżyje cała reszte auta
rozwin troche temat to podyskutujemy
pozdrawiam
jacek
_________________
http://chomikuj.pl/FLOJDOMAN
Twardogłowy fan
PINK FLOYD & TANGERINE DREAM
 
 
ADAMO 
Dzidziuś


Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 6
Skąd: śląsk
Wysłany: 2010-11-11, 19:41   
 

garaż spoko narzędzia ok-j moge sam to robić tylko jaki silnik chodzi o dane spróbować zrobić jak najłatwiej np wiem jak to wygląda w oplu silnik 1,4 benzyna pasuje wszystko z wyjątkiem tego że trzeba przyspawać jeden wspornik reszta ok-j nawet półosie pasują oczywiście zamiana na silnik 1,6 disel natomiast nie wiem jak to z renią chodzi tylko czy ktoś już eksperymentował pozdrawiam
 
 
$SKORPION$ 
Znawca
Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2.9, V6 Injection, B29F, 1990 automat
Pomógł: 2 razy
Wiek: 71
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 900
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2010-11-11, 20:14   
 

Z tego co się orientuję taka zamiana wiąże się z wymianą osprzętu elektrycznego.
_________________

$SKORPION$ Każdego dnia w moim życiu zmuszony jestem dodać kogoś do listy ludzi,którzy mogą mnie po prostu: POCAŁOWAĆ W DUPĘ
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-11, 20:41   
 

zależy jaka masz R25. Jeśli zegary na linkę, bez wyświetlacza - to jakoś z tą elektryką da radę. Jeśli turbo, to zegary dobrze by było mieć ze wskaźnikiem doładowania. No i trzeba zmienic podłączenie obrotomierza - w dieslach jest z alternatora oraz inne wspomaganie serwa hamulców, wydech i podobne "drobiazgi"
_________________

 
 
Lloyd 
Fachowy forowicz



R25: 2458 V6 Turbo B295 1988
Imię: Pompka ;)
Wiek: 40
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 328
Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: 2010-11-11, 22:14   
 

A dlaczego chcesz w ogóle zmieniać?
 
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2010-11-11, 22:35   
 

Skrzynia biegów na też inne przełożenia jak w każdym dieslu . Silnika możesz też szukać od R21 , były te same.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 22