dokładnie chodzi mi o prędkościomierz.. rozpoławia się jakoś te zegary,bo nie rozbierałem ich, a wizualnie wygląda jakby się składały z trzech części..? Prędkościomierz skacze jak głupi od 220 do 0 i po parę obrotów a zatrzymuje się na 40 , 100 itp. warto coś kombinować czy zamówić w auto mazowsze cały, bo wyjazd mają na pocz. stycznia i mogą sprowadzić?
_________________ Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
Przed rozebraniem zegarów warto sprawdzić, czy przyczyna nie leży gdzie indziej (przytarta linka jak u mnie, zwarcie na elektronice u Tomka) - nie zaszkodzi zdobyć zapasową konsolę - choćby dla diagnostyki.
Zegary w konsoli faktycznie są w osobnych modułach (tak jak podzielony jest cyferblat w konsoli).
Demontaż modułów nie jest skomplikowany - ot wykręcanie śrubek. Schody zaczynają się przy rozcalaniu modułów - wymaga to zdjęcia wskazówek (a więc potem ich założenia w odpowiedniej pozycji), oraz delikatnego wydobycia kołków mocujących cyferblat do zegara (od wewnętrznej strony łatwiej podważać) (zagrożenia - odkształcenie cyferblatu przy kołkach, wypalcowanie i porysowanie cyferblatu).
cholera to mnie trochę nastraszyliście.. w takim razie poszukam całych zegarów. W automazowsze po 10 stycznia jest wyjazd po części, więc złożę zamówienie..
_________________ Jedyną wadą r25 jest to ,że już jej nie produkują...
Nie chodzi o straszenie - przed rozebraniem warto ustalić czy jest taka konieczność.
Masz prędkościomierz na linkę, czy impulsator?
Jak elektryczny to wariowanie wskazówki jest spowodowane pewnie jakimiś przebiciami w elektryce - rozebranie zegara może nic nie dać, a niesie ze sobą ryzyko uszkodzeń.
Moim zdaniem warto mieć rezerwę - sprowadzić zegary, podmienić, a nad uszkodzoną konsolą posiedzieć w długie zimowe wieczory z miernikiem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum