:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Renault 25 po amerykańsku
Autor Wiadomość
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-26, 08:53   Renault 25 po amerykańsku
 

znalazłem w sieci coś takiego:

http://www.allpar.com/model/premier.html
_________________

 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2011-01-26, 21:31   
 

Tia, to AMC (amerikan motors kąpany) w onym czasie bylo wlasnoscia Renault. Zrobili to auto na podzespolach Renault, silnik PRV (peugeot renault volvo), elektronika Renault i Bendix, to i mamy zwiazki z R25.

Na zyczenie przetne artykul ale jak beda chetne ze 3 osoby.

Jestem po 12 godzinach roboty, nawet podniesc szkla mi sie nie chce a mam polane...
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
Imię: Francuzeczka
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
Skąd: Lublin/Warszawa
Wysłany: 2011-01-27, 01:15   
 

Cudeńko :). Gdybym nie spotkał po drodze kiedyś R25, to na bank leżałbym teraz pod jakimś amerykańcem z tamtego okresu. Kto wie czy nie pod Premiere właśnie :D.
lipidor napisał/a:
jak beda chetne ze 3 osoby

Jestem trzeci :D
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Wiek: 59
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-01-27, 08:10   
 

Tombog napisał/a:
Jestem trzeci


ja drugi - Lipidor dawaj
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2011-01-27, 09:03   
 

Można znaleźć manuala do tego auta http://cgi.ebay.com/ebaym...lsQ5fLiterature

a i ciekawostkę bo wychodzi na to że można do silnika V6 włożyć automat ZF4HP18 , który jest na 100% bardziej wytrzymały od AR4 ;).
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
dacc1301 
Dzidziuś


R25: 136B J7T-MJ3 1985
Wiek: 58
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: usa
Wysłany: 2011-01-27, 19:01   X-58
 

MaciejR21 napisał/a:
Można znaleźć manuala do tego auta http://cgi.ebay.com/ebaym...lsQ5fLiterature

a i ciekawostkę bo wychodzi na to że można do silnika V6 włożyć automat ZF4HP18 , który jest na 100% bardziej wytrzymały od AR4 ;).
http://cgi.ebay.com/ebaym...sQ5fAccessories


Jak by ktos chcial to mam sterownik silnika Z7X-711 89 model
_________________
Wojtek
Ostatnio zmieniony przez dacc1301 2011-01-27, 19:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lipidor 
Administrator



R25: 2l, GTS, gaznik, B29705, 1985
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 472
Skąd: francja
Wysłany: 2011-01-27, 19:56   
 

no WYPAS

WYelki Pieprzony Amerykanski Samochod
_________________
Prawdziwy mężczyzna sika do umywalki.
 
 
 
odiz 
Starszy starszak


R25: 1995,GTS,B297,1984
Imię: żaba
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 136
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-01-27, 21:50   
 

Dawno-Dawno temu-wymieniałem maglownicę u gościa pod Warszawą.Jak się okazało w latach 1984-87-czasami pracował razem z bratem w fabryce Renault we Francji.Brat francuz-gość paszport zachodni.Pracował właśnie przy R-25.Kilka ładnych lat temu podjechał klijent co by mu coś poradzić bo miał dość.Renault25-ale silnik v6.Nie dał rady.Gość za przysłowiową ,,litrę i gęś,, to auto zostawił.Dłubał długo i namiętnie-komputer padł.Nie problem-tel do brata-jeszcze tam pracował-daj softa.ZONK.Po rozebraniu silnika ,pomiarach śrenicy i skoku-silnik 2,2 litra V6..szukał długo i cierpliwie znalazł-transport 500 sztuk do USA-w przeciągu 3 miesięcy całość wycofana ze sprzedaży-powrót do Francji,zezłomowane..Ba Dokumentacji silnika nie dało mu się znaleźć.Próbował zaadoptować od 3.0-skucha-od 2.5 turbo-nawet-nawet-ale paliło to wtedy do 30 litrów benzyny.Jeszcze 4 lata temu ten silnik można było oglądać pod Wa-wką-Teraz gość emeryt-kontaktu nie mam-ale R 25-pasjonat jak my !!!.Pasjonat to nie-ale znał i na tym zarabiał.Ale Białą PH II śmigał.Naprawiał i bełgoty i cytryny-najlepszy przelicznik miał na gruchach na zawieszeniu-.Czasy się zmieniły dostępność części też,a on na emeryturę.A-skrzynia automat 3 biegowa.To co pamiętam-że skóra to wiem-czy gadaczka?za cholerę nie pamiętam-laski rwałem na elektryczne szyby hihihihi-jak Busiek ale to było ,,naście lat temu :(
_________________
odiz
Ostatnio zmieniony przez odiz 2011-01-27, 22:10, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
dacc1301 
Dzidziuś


R25: 136B J7T-MJ3 1985
Wiek: 58
Dołączył: 19 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: usa
Wysłany: 2011-01-27, 22:29   
 

odiz napisał/a:
Dawno-Dawno temu-wymieniałem maglownicę u gościa pod Warszawą.Jak się okazało w latach 1984-87-czasami pracował razem z bratem w fabryce Renault we Francji.Brat francuz-gość paszport zachodni.Pracował właśnie przy R-25.Kilka ładnych lat temu podjechał klijent co by mu coś poradzić bo miał dość.Renault25-ale silnik v6.Nie dał rady.Gość za przysłowiową ,,litrę i gęś,, to auto zostawił.Dłubał długo i namiętnie-komputer padł.Nie problem-tel do brata-jeszcze tam pracował-daj softa.ZONK.Po rozebraniu silnika ,pomiarach śrenicy i skoku-silnik 2,2 litra V6..szukał długo i cierpliwie znalazł-transport 500 sztuk do USA-w przeciągu 3 miesięcy całość wycofana ze sprzedaży-powrót do Francji,zezłomowane..Ba Dokumentacji silnika nie dało mu się znaleźć.Próbował zaadoptować od 3.0-skucha-od 2.5 turbo-nawet-nawet-ale paliło to wtedy do 30 litrów benzyny.Jeszcze 4 lata temu ten silnik można było oglądać pod Wa-wką-Teraz gość emeryt-kontaktu nie mam-ale R 25-pasjonat jak my !!!.Pasjonat to nie-ale znał i na tym zarabiał.Ale Białą PH II śmigał.Naprawiał i bełgoty i cytryny-najlepszy przelicznik miał na gruchach na zawieszeniu-.Czasy się zmieniły dostępność części też,a on na emeryturę.A-skrzynia automat 3 biegowa.To co pamiętam-że skóra to wiem-czy gadaczka?za cholerę nie pamiętam-laski rwałem na elektryczne szyby hihihihi-jak Busiek ale to było ,,naście lat temu :(


Ale w USA mozna go dostac za $300 i na chodzie,bezyna tam 3 dolary za 3.78 litra.mozna smigac.
_________________
Wojtek
 
 
odiz 
Starszy starszak


R25: 1995,GTS,B297,1984
Imię: żaba
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 136
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 2011-01-27, 22:45   
 

Tak-ale taki ewenement-2.2-V6-pisałem na początku klubu-NIC-a teraz coraz to inne ,,rodzynki,, się pojawiają-ja widziałem jednego- :D
_________________
odiz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.03 sekundy. Zapytań do SQL: 26