:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: Hasło:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Wymiana uszczelki pod głowicą J7R
Autor Wiadomość
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2011-06-27, 14:40   Wymiana uszczelki pod głowicą J7R
 

Witam
Zabieram się za wymianę uszczelki pod głowicą. poprzednim razem widać coś spartoliłem i olej przedostawał się do chłodziwa.
Jest ładnie zrobiony MR do J7T przez Lipidora a ponoć w J7R robi się to inaczej?! Jakie są różnice lub jak ją wymienić aby za rok znów nie ściągać głowicy (choć już nabieram wprawy :) )
_________________

 
 
JAGIEŁ 
Fachowy forowicz



R25: 2.2, TX, J7T, B29B, 1992
Imię: BLANKA
Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 262
Skąd: Aleksandrów Łódzki
Wysłany: 2011-06-27, 15:44   
 

Różnicy zasadniczo w wymianie nie ma :) Jeżeli wymieniałeś w tamtym roku i teraz Ci Leci olej do Cieczy to przydało by się chyba dać głowice do planowania bo może być krzywa i po prostu uszczelka nie jest dociśnięta jak należy :(
_________________

 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2011-06-27, 19:08   
 

Ja jakoś w planowanie głowicy to średnio wieże. Olej leci, bądź leciał gdyż poluzowała się jedna ze szpilek. Nie odsysałem oleju z kanałów i myślę że to dlatego. No cóż człowiek uczy się na błędach.
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2011-06-28, 16:12   
 

Może byc jeszcze jedna przyczyna że o pękniętej głowicy nie wspomnę ;).
Tuleje są osadzone w bloku na okrągłych uszczelkach ( coś jak oring ) . Jeśli ją szlak trafił to płyn jak najbardziej będzie leciał do oleju.
Było nie było ta guma ma 20 lat a już w szczególności mogła sięnaruszyć jeśli przy rozebranym silniku ktoś ruszył z miejsca tuleję.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
gzara 
Fachowiec



R25: 2,0 txe 1991
Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 1354
Skąd: Nałęczów
Wysłany: 2011-06-28, 21:58   
 

Tak Maćku ale ja mam Olej w płynie, a nie płyn w oleju, a te podkładki mają ciśnienie od płynu a nie od oleju ( w sensie że są zatopione w płynie a nie w oleju, olejem są ochlapywane od strony skrzyni korbowej) poza tym z pół roku temu podociągałem kluczem dynamometrycznym i jedna "jedynka" była wyraźnie luźniejsza od reszty.
_________________

 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
Skąd: Grudziądz/Pszczyna
Wysłany: 2011-06-28, 22:03   
 

Trochę się zapędziłem , w Twoim wypadku :oops:
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
Ostatnio zmieniony przez MaciejR21 2011-06-28, 22:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Adam 
Max ranga
oPoranek



R25: Baccara 2,9 V6
Imię: Rządówka
Pomógł: 19 razy
Wiek: 58
Dołączył: 12 Sie 2005
Posty: 3687
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-07-05, 09:11   
 

podłączę sie troszke ale to też w temacie. Czy silnik 2,2 jest kolizyjny? W przypadku awarii paska czy tłoki walą w zawory?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie moesz zacza plikw na tym forum
Moesz ciga zaczniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.04 sekundy. Zapytań do SQL: 21