:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Zgniła uszczelka głowicy
Autor Wiadomość
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
ImiÄ™: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
WysÅ‚any: 2011-06-27, 22:20   ZgniÅ‚a uszczelka gÅ‚owicy
 

Witam
Wracając z Borek GTS zaczął wypychać wodę i było ciekawie pól godziny jazdy i 20 minut postoju.
W Wałbrzychu po zdjęciu głowicy potwierdziły się obawy a mianowicie przegniła w jednym
miejscu uszczelka pod głowicą.Trochę mnie to zdenerwowało bo auto ma mały przebieg
ale to podobno kwestia lat a nie przebiegu.
Koniec końców musiałem kupić komplet nowych uszczelek , pasek rozrządu bo tani i inne paski bo jeszcze tańsze.Zostało zrobione planowanie głowicy i poskładane to do kupy.
Autko dostało nowe filtry i płyny więc powinno być zadowolone.
Nie dostałem jeszcze rachunku ale warto wszystko ładnie chodzi.Dzięki Adamowi ożywiłem szyberdach więc RENIA jest teraz jak nowa.
a tu proszÄ™ kilka fotek



a to zostało na pamiątkę a paski może jako rezerwa

_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
SkÄ…d: GrudziÄ…dz/Pszczyna
WysÅ‚any: 2011-06-28, 16:05   
 

No nam w drodze do Borek rozerwało układ chłodzenia i tym samym mieliśmy w Częstochowie ponad godzine postoju i 6 km spaceru na stację benzynową po kleje płyny i inne bajery.
W takich wypadkach jak Twój ( czy mój , po szybkiej naprawie ) , można zluzować korek zbiornka wyrównawczego. Wówczas układ pozostaje bez ciśnienia ( gdzie normalnie jest ok. 1,2 bara ) i ucieczka płynu nie jest taka szybka , a w moim wypadku uchroniło to układ przed ponownym rozerwaniem klejonego kawałka.
Pozostawienie układu bez ciśnienia ma tą wadę , że temperatura wrzenia płynu się obniża i układ szczególnie w korkach może się zagotować . Trzeba wówczas wspomagać chłodzenie np. załaczając ogrzewanie na full lub/i spiąc na krótko wentylatory chłodnicy.
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
Witek S 
Starszy starszak



R25: 2.8 Renault 25 V6 1992
ImiÄ™: Furia Grubaska
Wiek: 52
Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 203
Skąd: Wałbrzych
WysÅ‚any: 2011-06-28, 16:39   
 

I tak zrobiliśmy .
Wentylator na stałe i korek prawie całkiem poluzowany.Wszystko było dobrze jak jechaliśmy
80-90 km/h ale jak jakiÅ› korek czy inny niedzielny kierowca to po ptakach.
Myślę ,że załatwiłem ją jak jechałem do Borek bo prawie cały czas korek albo ścigaliśmy się
po 140-150 km/h .
_________________
RENAULT 25 V6 -1992 150KM
RENAULT Clio RL 1.2 -1994 54KM
Audi A6 1.8T -1997 -150KM
GAZ 2571 -Gazela -1997 101KM
Renault RAPID 1.9D -1994 65KM
 
 
MaciejR21 
Specjalista
Vice Vice Vice Prezes OSZ



R25: 2,9 V6 Injection Z7W B29F 1990
Pomógł: 17 razy
Wiek: 47
Dołączył: 08 Mar 2007
Posty: 1603
SkÄ…d: GrudziÄ…dz/Pszczyna
WysÅ‚any: 2011-06-28, 22:12   
 

Być może ktoś ją kiedyś zbyt często wodą zamiast płynu częstował i stąd ta niespodzianka ?
_________________
Nie sztuka być królem. Sztuką jest być dobrym królem.
 
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 19