Prośba do Adama .
Czy masz jakieś inne fotki tego gts bo na jednym zdjęciu jest silnik i widze ze ma podobny gaz jak u mnie ale nie widać jak jest podpięty do gaznika.u mnie jest wsadzona rura w tą plastikową obudowe dolotu powietrza i raczej na moje oko tak nie powinno być.
Zgadzam sie ten gaz na pewno będzie do poprawienia.
Na razie na bęzynie nie chodzi ,myśle ze pompka jest uszkodzona bo ktoś bez paliwa jezdził.
Z powodu chłodów i braku czasu na razie nie moge sie tym zająć.
Dzisiaj tak mocno zaświeciło słoneczko ze postanowiłem coś zrobić w aucie
Wszystkie kontrolki już mi działają ,była wysunięta wtyczka koło reflektora.
Wymieniłem prawe przednie drzwi były najbardziej uszkodzone .
Udało mi sie też wymienić koła na zimowe i przy tej okazji znalazłem pewien patent ,teraz sie zastanawiam co z tym fantem zrobić ,na razie będzie to musiało zostać ,zrobi sie cieplej to nad tym pomyśle.
R25: R25 TX 2,2 J7TA732 KAT B/G 1992
Wiek: 78 Dołączył: 30 Mar 2007 Posty: 538 Skąd: werbkowice
Wysłany: 2012-02-15, 08:40
Takiego patentu jeszcze w życiu nie widziałem
Ale tak samo nie uda się zgłosić w urzędzie patentowym do opatentowania jak otwieranie maski przez kamalama
Pozostaje jedynie wymienić sprężynę .
a w tedy przód stoi za wysoko i poza nieprawidłowym zachowaniem zawieszenia, wpływa ujemnie na estetykę auta. O ile pierwszego efektu nie da się tak naprawić, to poprawianie tego drugiego w ten sposób może budzić śmiech, politowanie i w końcu grozę.
Natychmiast wymieniaj te sprężyny na właściwe, bo szkoda zawieszenia.
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmową ze mną skontaktuj się z lekarzą lub farmaceutem
Rozebrałem kiedyś gts ale nie pamietam czy zostawiłem te sprężyny.
Jesli nie znajdę ,to trzeba bedzie pokombinować trochę, albo odkupić oryginalne .
Ciekawy jestem czy już ktoś ma doświadczenie ze skracaniem takich sprężyn od dizla albo v6.
Wracając tym autem po kupnie zrobiłem 160 km ale żadnego dziwnego zachowania na drodze nie stwierdziłem ,nie ściągało na zadną stronę ,nie było za bardzo miękko ani za sztywno i dlatego byłem bardzo zaskoczony gdy to zobaczyłem.
Ale faktem jest to że trzeba to doprowadzić do oryginalnego stanu .
Jak kupowałem swoje GTS pięknie się prowadzała-a miała 101 tyś,jak mnie powiozła po zakręcie po dołkach wymieniłem na Monro -olejowe.to około 280 tyś było.480 tyś -przód 73 % tył 71%. Na tyle fabryczne trzymają niewiele gorzej niż po wymianie na przedzie !!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie moesz zacza plikw na tym forum Moesz ciga zaczniki na tym forum