Wysłany: 2007-01-25, 12:46 Tylny nawiew powietrza
ParÄ™ groszy do tematu:
1. szufladka zamiast głośnika gadaczki była tylko w PHI bez gadacza. W PHII była zaślepka bez głośniczka.
2. tylna zapalniczka była w każdej wersji PHII
3. popielniczka tylna ( w kanale) była tylko w uboższych wersjach, bez klimy (brak nawiewów na tył)
4. żadna renia z klimą nie miała z tyłu popielniczki. Zastąpiły ją nawiewy
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
Katii [Usunięty]
Wysłany: 2007-01-25, 12:48
Goalkeper, renie takie jak Zulusa i moja nie miały takiego wyposażenia
4. żadna renia z klimą nie miała z tyłu popielniczki. Zastąpiły ją nawiewy
nawiewy są przy dolnej części tunelu ale po bokach, z tym że są chyba tylko żeby wyglądały bo wiać to kiepsko z nich wieje
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
Katii [Usunięty]
Wysłany: 2007-01-25, 13:46
Goalkeper napisał/a:
nawiewy są przy dolnej części tunelu ale po bokach, z tym że są chyba tylko żeby wyglądały bo wiać to kiepsko z nich wieje
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-01-25, 13:48
Goli, w wersjach z klima sa normalne kratki ktore mozna kierowac w kazda strone, regulacje czy ma wiac na nogi czy "na twarz" lub czy calkiem je zamknac.
Te kratki na dole sa w kazdej wersji ale wieje z nich jesli sie ustawi nawiew na nogi z przodu, wyjatkiem sa wersje z klima.
jeszcze nie mialem przyciskow od tylnych szyb
no ale to juz troche poza tematem wiec pora wrocic do sedna....
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
no wiem wiem że są sterowane kratki widziałem u blondasa no i na zdjęciach, a powiedz mi Zulus jak to się tam podłącza wszystko żeby nawiwiew leciał centralnie w kratki a nie przez cały środek tunelu. Jakieś węże od powietrza te aluminiowe rozciąganę są do tego celu stosowane bo też się tak zastanawiam czy by tego nie zrobić u siebie
_________________ Gość, Ty i Renia i cały świat się zmienia
Opis objęty jest prawami autorskimi, pobranie go, zmiana i wykorzystywanie możliwe jest tylko po mianowaniu autora na Administrtora lub Moderatora forum R25
żeby nawiwiew leciał centralnie w kratki a nie przez cały środek tunelu.
Nawiew nie leci przez cały środek tunelu, tylko w specjalnych rynienkach (kanalikach), które na końcu mają zamontowaną przepustnicę sterowaną podciśnieniem, która puszcza powietrze na nogi lub do góry na twarze szczęśliwych pasażerów
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
Moja "gruba" Onwa miescila sie bez problemow nad radiem ale pod warunkiem ze sie wyjmie taka poprzeczke miedzy radiem a schowkiem no i oczywiscie sie wyjmie sam schowek. Jesli radio bylo wyjete to niestety szpecila pusta dziura ale zawsze mozna sobie tymczasowo wsadzac ten schowek.
O! Właśnie o coś takiego mi chodziło
Zulus napisał/a:
Czy ktoś próbował montować po bokach tunelu środkowego?
Myślałem o tym, ale jednak będzie przeszkadzać i za bardzo na wierzchu... :-/
No ja mam gadaczkę, wiec się sprawa niby komplikuje... Co do forum, to nie znalazłem - stąd nowy temat... A CB mam Cobra 19 PLUS z paroma radosnymi przeróbkami
blondas napisał/a:
a swoje radio woze na fotelu pasazera
A z pasażerką co wtedy zrobić? (w sensie: gdzie ją dać?)
Summa sumarum chyba najlepiej jak spróbuję wcisnąć je tak jak to opisales, Zulus.
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-01-25, 16:35
Tombog napisał/a:
Nawiew nie leci przez cały środek tunelu, tylko w specjalnych rynienkach (kanalikach), które na końcu mają zamontowaną przepustnicę sterowaną podciśnieniem, która puszcza powietrze na nogi lub do góry na twarze szczęśliwych pasażerów
podobne kanaly sa w zwyklych wersjach, gdzie sa tylko dziurki na nogi tylko ze nie ma tych bajerow na koncu.
Goli, jesli bys chcial zmieniac na takie z nawiewami to niestety nie bedzie tak pieknie, poniewaz w wersjach bez klimy bys mial nawiew na tyl tylko w jednej z pozycji "na nogi". Jesli ustawisz w lecie nawiew na twarz to niestety tyl nie bedzie mial dmuchania. Trzeba przerabiac mieszalnik ciepla (czy jak to sie to cos nazywa) ale jak to zrobic jeszcze nie wiem Jak sie dowiem - pewnie na wiosne - to sie pochwale
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
R25: MB S124 200TE 1991r.
Imię: messi Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 08 Sie 2005 Posty: 2031 Skąd: LSW
Wysłany: 2007-01-25, 17:32
Ja w swojeje reni mam z tyły nawiewy takie regulowane jak z przodu (TXE) i to niepar2wda ze tylko bakarki tak miały ... pozatym one dmuchaja przy kazdym ustawieniu procz szyby... tak w woli wyjasnienia
_________________ "...a kto umarł ten nie żyje... "
R25: Turbo-DX B290 '91
Imię: Renia Pomógł: 14 razy Wiek: 44 Dołączył: 24 Maj 2005 Posty: 1076 Skąd: Siedlce
Wysłany: 2007-01-25, 18:00
Jesli byly orginalnie to tak (bo w koncu po co by je montowali...) ale jesli ich nie bylo to nie beda dzialac raczej na pewno tak jak powinny.
Konrad: moze na wiosne umowimy sie na rozbieranie twojej reni zeby zobaczyc jak to tam jest zrealizowane ze sterowaniem klapek w mieszaczu powietrza?
Tak wogole to zeszlismy juz calkowicie z tematu wiec proponuje moze wydzielic ten temat bo chyba jeszcze nie jedno bedzie powiedziane w tej kwestii
_________________ Jesli cos nie dziala to popraw styki
Do panelu sterowania nawiewem dochodzi rurka z podciśnieniem. W zależności od wersji, od tegoż panelu odchodzą dalej rurki sterujące konkretnymi już dźwigienkami w różnych miejscach auta (w tym tylny nawiew gdy jest).
Pokrętło ustawiania pozycji nawieu (pierwsze z lewej) przesuwa wewnątrz panelu cienką, plastikową płytkę z wyżłobionymi kanalikami, którymi podciśnienie jest puszczane do odpowiednich rurek wychodzących. System równie prymitywny jak skuteczny
Różnica w zachowaniu nadmuchów w różnych wersjach renatek, to właśnie różnice w tych kanalikach. Wystarczy wstawić inną "płytkę kanalikową" i nadmuchy będą działać inaczej.
Dla desperatów i masochistów istnieje możliwość zaprojektowania własnego systemu nawiewu, projektując i wykonując własną "płytkę kanalikową"
_________________
-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
Dzięki za wydzielenie tematu. Nie chciałem śmiecić w starym a mam podobny problem od czsu doposażenia mej reni w tylne el. szyby- co wiązało sie z wymiana konsoli srodkowej.
Tylne nawiewy nie działają- albo nie wiem kiedy. Muszę to sprawdzić. Poza tym ogólnie nawiew na przód stal się jakis słabszy i nie mam mozliwosci wyłaczenia go na zero. Z kratek na twarz zawsze wieje, a kiedyś skrecenie na zero powodowało odciecie calkowite nawiewu. Co można z tym zrobic?
_________________ A part le sexe Francais, superbe, il y a aussi la motorisation Francaise!
>>>>>>>>> Mam na imiÄ™ Janusz i jestem renoholikiem <<<<<<<<<<
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum