R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48 Dołączył: 10 Maj 2005 Posty: 298 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2005-06-10, 11:46 Czy B29E mógł być z V6?
Dzisiaj zacząłem się zastaawiać czy to prawda co mówił klient od którego go kupowałem, że ta buda jest od wersji z V6 łącznie z zawieszeniemi hamulcami, tylko jest włożony mniejszy silnik.
Ale jak patrze na modele jakie były to mi sie tak nie wydaje. Nawet w numerze nadwozia jest B29E więc opcja kupowania w razie czego klocków hamulcowych czy amorków od innej wersji chyba nie wchodzi w rachubę. Do tej wersji nawet pasuje silnik z tego co widzę.
Albo ten koleś coś nakręcił albo sam nie wiedział, bo osobno była sprowadzana buda a osobno silnik. C o prawda na fakturze z francji jest jakiś silnik 1,7 i ta buda ale to chyba było coś inaczej.
Wydział komunikacji spokojnie go przerejestrował to chyba nie powinno być cos nie tak.
Chyba że ktos zrobił taki mały przekręt, że samochodzik jako składak a on był w całości.
Podobnie miał mój znajomy z Passatem VR6, też w papierach składak o był w całości przewieziony.
jezeli masz na numerze nadwozia numek z kturego wynika ze nie było tam V6 to znaczy ze nie bylo , chyba ze numery śmierdza albo i częsć komory silnikowej jest spowadzona razem z silnikiem ja naprzykład mam silnik 2.8V(Z7W) ale wczesniej byl z turbinką i jasno widać to po numerze nadwozia(B29G) :>
pozdrawiam
noi to0mbog mozesz miec racie z tymi zaciskami, ale skoro skladak to sam wiesz jak jest.. moze ktos powybieral z kazdej wersij to co leprze żart a jezeli chodzi o silnik 1.7 to pewnie ktos pomylil z renault 21:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz gÅ‚osować w ankietach Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum