:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Problemy ze ssaniem:|
Autor Wiadomość
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2005-10-28, 19:50   Problemy ze ssaniem:|
 

WItam, jak już wyżej napisałem w tytule mam problem ze ssaniem. Poruszam ten temat jeszcze raz, ponieważ w postach, które znalazłem na forum była mowa o silniku na gaźniku u mnie jest wtrysk. Domyślam się, że ssanie w moim samochodzie jest automatyczne ale ... i tu się zaczynają schody bo przyszły zimne dni taki jak dzisiejszy poranek i wogóle nie mogłem ruszyć z miejsca ponieważ samochód gaśnie. Moje pytanie brzmi: Gdzie szukać tego pod maską i jak to naprawić ? Dodam tylko tyle, że gdzieś słyszałem (nie pamietam od kogo, gdzie) o tym iż żeby włączyć to ssanie należy przed uruchomieniem silnika przytrzymać chwilę pedał gazu(ale przecież to już by nie było automatyczne tylko conajwyżej półautomatyczne :roll: bo samo by się tylko wyłączyło). Niech ktoś wyprowadzi mnie z tego błędu.
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2005-10-28, 21:32   
 

zdecydowanie kazde auto z wtryskiem powiino zaplac bez wcisnietego wczesniej pedalu gazu!
jezeli jest inaczej to znaczy ze jest zle :wink:
proces przyczynowo skutkowy jest tak szeroki iz chyba tylko mozemy gdybac coz jest nie tak...
moim zdaniem wizyta u mechanika Cie nie ominie...
niech mnie ktos poprawi jesli sie myle :wink:
pozdrawiam
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2005-10-28, 21:58   
 

Musze powiedzieć że bardzo mnie pocieszyłeś. Wczoraj dowpiero co wyjechalem bo wymieniali mi pompe wody jeszcze im sie jakies sruby 2 urwały jakies 7-emki czy cos takiego... super pozostaje mi chyba narazie sie troche pomęczyć :(
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
studys 
Fachowy forowicz


R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 298
SkÄ…d: Warszawa
WysÅ‚any: 2005-10-28, 22:10   
 

W silnikach z wtryskiem wsio jest sterowane elektronicznie. Podejrzewam, że uszkodzony jest tutaj albo jakiś moduł do odczytu temperatury silnika albo czujnik z którego jest brany pomiar do komputera.
Jakie miałeś do tej pory wolne obroty zaraz po odpaleniu.Ja miałem na poziomie 900-1000 a teraz mam między 1000-1200 zależnie od temperatury.
Gdzieś kiedyś widziałem schemat elementów sterowania silnika jak się nie mylę.Jak znajdę to dam znać. Może z tego coś się uda wywnioskować.

A jeśli chodzi o śruby we francuzach to niestety oni lubia takie wynalazki.
 
 
 
kicek 
Spełniony forowicz



R25: 2165 TX, B29E 1990r
Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 01 Sie 2005
Posty: 448
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2005-10-28, 22:25   
 

wydaje mi się, że za ssanie w Twoim silniczku częściowo odpowiada silniczek krokowy wolnych obrotów i to on ma za zadanie tak regulować dopływ powietrza na wolnych aby silnik nie zgasł, druga sprawa to może być też niesprawny czujnik temperatury, który działa na takiej zasadzie że wraz ze wzrostem temperatury rośnie rezystancja na jego stykach następnie sygnał ten podawany jest do komputera który ma za zadanie "utrzymać silnik przy życiu"
tak więc na początek sprawdź:
regulator wolnych obrotów
czujnik temeratury i ew. przewody do niego dochodzÄ…ce (czy nie ma przerwy w obwodzie)
sprawność wymienionych elementów mozna sprawdzić zwykłym miernikiem
nie znam niestety poprawnych wartości rezystancji na stykach czujnika i regulatora, powinieneś je znaleźć w instrukcji, manualu, musisz poszukać
 
 
studys 
Fachowy forowicz


R25: 2,2i, GTX, J7T, B29E, składak 94
Wiek: 48
Dołączył: 10 Maj 2005
Posty: 298
SkÄ…d: Warszawa
WysÅ‚any: 2005-10-28, 22:43   
 

Tutaj jest schemat sterowania silnikiem, niestety nie wiem dokładnie jakim ale zasady powinny być podobne dla wszystkich.Są tam też wartości dla poszczególnych elementów do sprawdzania.

Schemat sterowania

Trzymam kciuki za Ciebie.
 
 
 
Konrado 
Expert
--<=|------|=>--



R25: MB S124 200TE 1991r.
ImiÄ™: messi
Pomógł: 3 razy
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2005
Posty: 2031
SkÄ…d: LSW
WysÅ‚any: 2005-10-29, 11:59   
 

Dzięki wielkie postaram się coś podziałać z kimś kto się na tym zna.
_________________
"...a kto umarł ten nie żyje... "
 
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 21