:     
 Przebieg: 



 • Album
 • Chat
 • FAQ
    Gość  • Rejestracja • 
 • Profil
 • Grupy
 • Szukaj
 • Download
 • Statystyki
 • Klubowicze
 • Użytkownicy
Użytkownik: HasÅ‚o:  


•  SALON R25  •  R25-TV  •  FORUM  •  PORTAL  •  LINKOWNIA  •  ! POCZTA !  •

Poprzedni temat :: Następny temat
Wady i zalety 2.1TD
Autor Wiadomość
maskek
[Usunięty]

WysÅ‚any: 2005-11-25, 21:56   Wady i zalety 2.1TD
 

Czesc jestem tu nowy. Chcialbym sie dowiedziec o wady i zalety reni 2.1TD ? mam do kupienia taki egzemplarz cieknie korektor sily hamowania, ile to kosztuje ? w ogole czy warto ja brac czy nie??? prosze o predkie odpowiedzi bo ja jutro jade ogladac :) pozdro.
 
 
Tombog 
Administrator
Wszechstronny laik



R25: V6i B29F AR4 R12
ImiÄ™: Francuzeczka
Pomógł: 28 razy
Wiek: 53
Dołączył: 31 Sty 2005
Posty: 2468
SkÄ…d: Lublin/Warszawa
WysÅ‚any: 2005-11-26, 12:42   
 

Prędko to można spaść z kanapy i na drzewie się zatrymać :mrgreen:
Wracając do Reni, to jeśli jedynym mankamentem jest cieknący korektor siły hamowania, a lubisz ON i pasuje ci praca diesla, to myślę że możesz w to wejść. Niestety za mało trochę napisałeś, więc nie dostaniesz rzeczowej odpowiedzi.
_________________

-------------------------------------------------------
Przed rozmowÄ… ze mnÄ… skontaktuj siÄ™ z lekarzÄ… lub farmaceutem
 
 
 
maveras 
Fachowy forowicz


R25: R25 2.1 TDi 1992
Pomógł: 7 razy
Wiek: 58
Dołączył: 24 Lip 2005
Posty: 331
SkÄ…d: SÅ‚upsk
WysÅ‚any: 2005-11-26, 17:14   
 

mam taki silnik. zalety to to ze jest stosunkowo prosty raczej malo awaryjny pojedzie na wszystkim comu wlejesz zuzycie paliwa jak na dosyc ciezkie auto jest w rossadnuch granicach w srodku go prawie niesłychac zaskakujaco dobrze zapala na mrozie.Wady to czeste wycieki i problemy z turbina zwruc szczegulna uwage na turbine czy niechlapje olejem bo moga byc z nia kłopoty .R25 z tym silnikiem to raczej nie wyscigowka ale zato jest oszczednie i komfortowo jak dajesz sobje rade z dizlem to polecam. jeszcze wazna sprawa jak maja duzy przebieg to lubia zuzywac duzo oleju warto to sprawdzic a tak wogule to jestem bardzo zadowolony no i cena jaka masz zapłacic tez jest wazna.a korektor siły chamowania to nieproblem w tym aucie. pozdrawiam maveras.
 
 
 
tomi 
Kawaler
poznajÄ™ swojÄ… ReniÄ™


R25: 2100, Turbo DX, B290, 1992
Wiek: 55
Dołączył: 19 Wrz 2005
Posty: 62
SkÄ…d: Olsztyn
WysÅ‚any: 2005-11-28, 10:15   
 

Ja tam widze tylko same zalety mojej kochanej Reni :mrgreen: , a że czasem zapłacze olejem to jak każda baba trochę przecieka. :D :D Ale nie jest to problem.
Według mnie silniczek jest rewelka odpala w każdych warunkach, awaryjność bardzo mała i jak rozsądnie jeździsz to zużycie ON jest bardzo dobre. Praktycznie poza bieżącymi konserwacjami, wymianą płynów, olei itd. masz spokój. Ale jak dbasz o swoje auto to bez względu na rodzaj silnika czy paliwa chodzi jak złoto i to tylko zależy od ciebie. Nikt nie lubi zaniedbania :wink: Sczególnie nasze RENIE (moja ma u mnie dożywocie)
 
 
 
blondas 
Expert


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 2132
SkÄ…d: koszalin
WysÅ‚any: 2005-12-01, 13:29   
 

kiedys od zony wlasciciela serwisu RENAULT moglem takie autko odkupic ale sie nie zdecydowalem i zaluje! napewno sie fajnie nim musi jezdzic! szczegolnie jak sie wjezdza pod dystrybutor! haha :mrgreen:
kilka lat temu mialem kolege w firmie kurierskiej ktory takim autem brykal! mial przelatane ponad pol miliona kilosow i nic mu sie nie psulo! mysle ze duzo zalezy od urzytkownika...
jak bym dzis takie auto spotkal to.....
 
 
WyÅ›wietl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie mo¿esz za³±czaæ plików na tym forum
Mo¿esz ¶ci±gaæ za³±czniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Hosting strony: www.tombogmedia.pl
Strona wygenerowana w 0.02 sekundy. Zapytań do SQL: 20